onko teistä kukaan ollut vanhemmuuden arvioinnissa?mitä se sisältää?

  • Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
:(
mä olen, vähän samanlaista kun sossutädit käyvät kotona, siis perhetyöntekijät.

Meillä tuo johti perhekuntoutukseen toiselle paikkakunnalle VUODEKSI, sieltä saatiin "puhtaat" paperit ja lastensuojelu loppui meidän kohdalla

AIVAN KAMALAA!!!!
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mikä se oikein on? Joku sosiaaliviranomaisten juttuko?
niin soskujen järjestä,mä juttu..johon joudun menemään ex-ukon takia...kun hän on tehnyt elämästämme helvettiä. ja nyt mun oitäs mennä johki vanhemmuuden arviointiin..mihin tulee psykologeja:/m siks kysynkin onkko kukaan ollut?et tietää mitä tulee..
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
mä olen, vähän samanlaista kun sossutädit käyvät kotona, siis perhetyöntekijät.

Meillä tuo johti perhekuntoutukseen toiselle paikkakunnalle VUODEKSI, sieltä saatiin "puhtaat" paperit ja lastensuojelu loppui meidän kohdalla

AIVAN KAMALAA!!!!
voihan perä...pelotta jos ne ottaa lapset huostaan tommosen paskan takia...:( apuaa...
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
mä olen, vähän samanlaista kun sossutädit käyvät kotona, siis perhetyöntekijät.

Meillä tuo johti perhekuntoutukseen toiselle paikkakunnalle VUODEKSI, sieltä saatiin "puhtaat" paperit ja lastensuojelu loppui meidän kohdalla

AIVAN KAMALAA!!!!
voihan perä...pelotta jos ne ottaa lapset huostaan tommosen paskan takia...:( apuaa...
Tuskin suoraan ottavat, tuo perhekuntoutus oli meilläkin lastensuojelun tukitoimenpide tms.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
mä olen, vähän samanlaista kun sossutädit käyvät kotona, siis perhetyöntekijät.

Meillä tuo johti perhekuntoutukseen toiselle paikkakunnalle VUODEKSI, sieltä saatiin "puhtaat" paperit ja lastensuojelu loppui meidän kohdalla

AIVAN KAMALAA!!!!
voihan perä...pelotta jos ne ottaa lapset huostaan tommosen paskan takia...:( apuaa...
Tuskin suoraan ottavat, tuo perhekuntoutus oli meilläkin lastensuojelun tukitoimenpide tms.
nokun mun pitää käydä soskussa yksin ja sit ex-ukon kans 5krt palaveraamassa niiden leväperien kans..mitähän ne kyselee????
 
:(
jos haluat keskustelukaverin, laita mailiosoitteesi :)

Kerron mielelläni lisää miten meillä meni tuo.

Onko teillä käynyt perhetyöntekijät?? Nämä tyypit arvioivat siis sinun vanhemmuuttasi, eikä heidän kanssaan kannata olla liian kaveri.
 
Keittiönoita
Ei ole kokemusta, mutta rupesin miettimään, että tehdäänkö tuollainen silloin, jos toinen vanhemmista haluaa muuttaa huuoltajuusmuotoa tai lasten asuinpaikkaa? Ts jos sun exäsi haluaa lapset itselleen?
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ei ole kokemusta, mutta rupesin miettimään, että tehdäänkö tuollainen silloin, jos toinen vanhemmista haluaa muuttaa huuoltajuusmuotoa tai lasten asuinpaikkaa? Ts jos sun exäsi haluaa lapset itselleen?
joo meillä on oikudessa lastenhuoltajuusriita ja sen takia joudun menemään tollaseen:(
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
jos haluat keskustelukaverin, laita mailiosoitteesi :)

Kerron mielelläni lisää miten meillä meni tuo.

Onko teillä käynyt perhetyöntekijät?? Nämä tyypit arvioivat siis sinun vanhemmuuttasi, eikä heidän kanssaan kannata olla liian kaveri.
ootko mustana täälä? rekisteröidy niin laitan sinne viestiä:)
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ei ole kokemusta, mutta rupesin miettimään, että tehdäänkö tuollainen silloin, jos toinen vanhemmista haluaa muuttaa huuoltajuusmuotoa tai lasten asuinpaikkaa? Ts jos sun exäsi haluaa lapset itselleen?
joo meillä on oikudessa lastenhuoltajuusriita ja sen takia joudun menemään tollaseen:(
no sitten se ei ole yhtään paha juttu, mulla tuli tuo koska perhetyöntekijöiden mielestä oli asiat vinossa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
mä olen, vähän samanlaista kun sossutädit käyvät kotona, siis perhetyöntekijät.

Meillä tuo johti perhekuntoutukseen toiselle paikkakunnalle VUODEKSI, sieltä saatiin "puhtaat" paperit ja lastensuojelu loppui meidän kohdalla

AIVAN KAMALAA!!!!
voihan perä...pelotta jos ne ottaa lapset huostaan tommosen paskan takia...:( apuaa...
Ei ne keneltäkään tosta noin vain lapsia vie ellet sä ole aivan epäkelpo vanhemmaksi. Ja jos olet niin kyllä sä sen tiedät itsekin ilman mitään arviointeja. Ole rehellinen, se on varmasti tärkeintä. Tee selväksi mikä johtuu exästäsi, he eivät teidän tilannetta kuitenkaan tarkkaan tiedä.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
joo meillä on oikudessa lastenhuoltajuusriita ja sen takia joudun menemään tollaseen:(
Ei sitä sitten kannata pelätä. Sossujen on pakko se selvitys tehdä ton lastenhuoltajuusriidan vuoksi. Ne vaan arvioi, onko jokin erityinen syy, miksi lasten olisi parempi asua exäsi kanssa kuin sun kanssasi.

 

Yhteistyössä