Onko teistä outoa, että sukulaiseni järjestää autottomat häät?

  • Viestiketjun aloittaja "Jonna"
  • Ensimmäinen viesti
"jaa"
En nyt oo ihan varma, että mitä tuolla autottomilla häilla tarkoitat, mutta itse olen ollut muutamissa häissä, joissa vihkipaikasta juhlapaikkaan oli niin lyhyt matka, ettei hääautoa tarvittu vaan myös hääpari käveli kirkosta juhlapaikkaan..
 
Range Rover
Samaa mieltä! Todella outoa! Entä mitä mieltä olette siitä, kun minun sukulaiseni järjestävät arkuttomat häät? Käyttävät kyllä sisustuksessa arkkuja ja heillä on arkkupakastin, sekä heidän sukulaisiaan on haudattu arkkuihin, joten siitä ei ole kyse. Mietin vain mitenköhän jäykkä tunnelma on? Minusta arkut kuuluu häihin!
 
voisi sitä ajatella
Minulta jää kyllä autottomat häät väliin, ei kaikilla ole parkkipaikkaa autolleen, eikä sitä voi yksinkään jättää. Sitten myöhemmin, kun auto on vanhempi, niin ehkä. Mutta autot on niin vähän aikaa uusia, että sen aikaa kyllä keskityn siihen, enkä esim ryyppäämiseen. Näin muittenkin soisi tekevän. Ei se pieni auto sitä paitsi veisi kuin ihan pienen tilan hääpaikan pihalla, ei sille mitään tallia tarvisi rakentaa, mutta nykyihmiset on niin ajattelemattomia, ajattelevat vain itseään.
 
halipupu harmaana
Autottomat häät? Mihin sitä autoa välttämättä tarvitsee häissä paisti hienon auton esittelyyn? Meillä häät oli yhdessä paikassa, joten autoa tarvitse vain juhlapaikalle saapumiseen ja sielä poistumiseen. Itsenäni häiritsee häissä aina se kun autolla siirrytään kirkosta juhlapaikkaan ja juhla ns.katkeaa ja sitten joudutaan odottelemaan että kaikki saapuvat paikalle, onnittelevat hääparia jne...
 
yksityisautoilut
Mutta jos onkin kyse siitä, ettei toisen suvun jäsenet hyväksy huviajelua? Uskoisin kyllä, että tällaisten henkilöiden tulee poistua paikalta viimeistään viimeisellä junalla, joten olisiko tarkoitettu niin, että moottorit käynnistetään vasta sitten kun juna on mennä puksuttanut pois? Ei ole kyllä häät eikä mitkään, jos ei pientä pakokaasun käryä ole ilmassa, voihan siitä nauttia myös sivistyneesti!
 

Yhteistyössä