Onko teistä reilua, eetä poikkeuksetta yhteisillä lomilla mies tekee työoharit?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eli häipyy työmatkalla, työpaikalle, tonkii sähköpostit, puhua jaarittelee tyäasiat puhelimessa ymym. Mä olen helvetin kyllästynyt tohon. Ja mies ei ole yksityisyrittäjä.
 
"vieras"
Jätä se narsisti sika ja ota tilalle työtön työnvieroksuja, aito oikea suomalainen sohvaperuna joka ei työn perään syljekään oli aika sitten mikä hyvänsä!

Saatana että ottaa kaaliine se kuinka naisten on kerta kaikkiaan pakko keksiä valittamisen aihetta AINA jostain.
 
"www"
[QUOTE="vieras";26279730]Pitäskö miehen jättää sitten käymättä duunissa kokonaan? Sitten varmaan on neidille/rouvalle hyvä, niinkö?[/QUOTE]

Kyllä silloin kun on LOMA!
 
Vaihdat illalla miehen puhelimen pin-koodin ja suljet kännyn, aamulla sitten mies jossakin vaihesssa käynnistää puhelimen ja näppäilee sen koodin kolme kertaa väärin, jolloin tarvitsee puk-koodin.
Tuskin pitää sitä lomalla mukanansa, jolloin yksi ongelma on poistettu :D

Tämä oli vitsi.
 
No ei ole mielestäni mitään natsi meininkiä jos tommonen kiukuttaa. Mutta siis joo tarkoitatko nyt että lomilla (ei työmatkoilla niin kun tuosta voisi lukea) hoitelee työjuttuja?
Mulla kans mies on mennyt välillä ihan mahottomaks kun sai töistä työpuhelimen joka siis käytössä myös henk.koht puheluihin. Lomilla saattaa puhelin alkaa laulaa jo kuuden jälestä aamulla kun muuten sais nukkua ja sit taas normi arkena ku tuo on päässyt jo töistä ni illalla saattavat soitella jos tulee jotain polemiikkia töissä ja pomo on sulkenut puhelimensa töistä lähtiessä että siihen ei saa yhteyttä.
Saisikin edes palkkaa siitä hyvästä että "päivystää" mutta ei... tai ei ilmoita ainakaan noita puheluita mitä saa ni pomollee että siitä sais jotain korvausta.
Ja kun asutaan tässä työpaikan vieressä niin melkeinpä pari kertaa kuussa, joskus useammin, lähtee tuo käymään töissä selvitteleen jotain, siitä tosin saa kyl sit palkan ja hälytysrahan kun joutuu kirjautuu töihin sisään.

No nyt tästä tulikin sitten Riivinraudan vuodatus :D
 
"vieras"
No tuohon on tottunut. Toisaalta jos on huonot ilmat, niin mies voi päättää, että meneekin töihin ja pitää sitä lomaa myöhemmin. Pitää aina kesällä yhden ylimääräisen viikon lomaa, kun on kertynyt tunteja niin paljon, että voi sen tehdä. Harvemmin itse työpaikalle menee, usea asia hoituu ihan läppärillä.

Pääsee itse helpommalla, kun hoitaa noita juttuja hieman lomallakin. Muuten ne kaatuu loman jälkeen omaan niskaan moninkertaisesti kertautuneena.
 
Keittiönoita
No ei ole mielestäni mitään natsi meininkiä jos tommonen kiukuttaa. Mutta siis joo tarkoitatko nyt että lomilla (ei työmatkoilla niin kun tuosta voisi lukea) hoitelee työjuttuja?
Mulla kans mies on mennyt välillä ihan mahottomaks kun sai töistä työpuhelimen joka siis käytössä myös henk.koht puheluihin. Lomilla saattaa puhelin alkaa laulaa jo kuuden jälestä aamulla kun muuten sais nukkua ja sit taas normi arkena ku tuo on päässyt jo töistä ni illalla saattavat soitella jos tulee jotain polemiikkia töissä ja pomo on sulkenut puhelimensa töistä lähtiessä että siihen ei saa yhteyttä.
Saisikin edes palkkaa siitä hyvästä että "päivystää" mutta ei... tai ei ilmoita ainakaan noita puheluita mitä saa ni pomollee että siitä sais jotain korvausta.
Ja kun asutaan tässä työpaikan vieressä niin melkeinpä pari kertaa kuussa, joskus useammin, lähtee tuo käymään töissä selvitteleen jotain, siitä tosin saa kyl sit palkan ja hälytysrahan kun joutuu kirjautuu töihin sisään.

No nyt tästä tulikin sitten Riivinraudan vuodatus :D
Meillä oli ent. työpaikassa "duo-liittymät" työsuhdepuhelimissa ts samalla sim-kortilla oli kaksi numeroa. Toinen oli työnumero ja toinen oma numero. Työnumerosta sai soittaa vain työpuheluita, muulloin piti soittaa "omasta" numerosta. Noh, porukka teki työtä käskettyä ja laittoi "työnumeron" käyttöön tullessaan aamulla töihin ja "oman numeron", kun lähti töistä. Työnumerosta soitetut puhelut työnantaja maksoi, omasta soitetut vähennettiin palkasta. Tästä kuitenkin luovuttiin, kun työntekijät eivät enää vastanneetkaan työnumeroonsa työajan ulkopuolella :D
 

Yhteistyössä