Onko tietoo...(muumimuki)

taukki
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Ei ole tietoo.

Mutta asiaa liipaten KOSKA tulee mukit Aliisasta ja Noidasta :attn: Pakkohan niistäkin olis mukit tulla....
ei oo taikurii, niiskua eikä poliisia vaikka keskeisiä hekin. hemuli ilmeisesti esiintyy poliisina uudessa mukissa eväällä 2009
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Ei ole tietoo.

Mutta asiaa liipaten KOSKA tulee mukit Aliisasta ja Noidasta :attn: Pakkohan niistäkin olis mukit tulla....
Tehdään yritykseen suuri viestitulva ja pyydetään kyseisiä mukeja markkinoille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja taukki:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Ei ole tietoo.

Mutta asiaa liipaten KOSKA tulee mukit Aliisasta ja Noidasta :attn: Pakkohan niistäkin olis mukit tulla....
ei oo taikurii, niiskua eikä poliisia vaikka keskeisiä hekin. hemuli ilmeisesti esiintyy poliisina uudessa mukissa eväällä 2009
Ei muutes olekaan :eek: Niisku nyt ainakin!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Eli adressiin Niisku, Taikuri, Aliisa, Noita, Poliisimestari

Sesonkeihin viidakko ja mä tahtoisin mukin vaarallisesta juhannuksesta!

Muita ehdotelmia?
Oi tosi hyviä ehdotuksia! Mä itse haluaisin kaakeliuunin ja sieltä kurkistavan esi-isän.
 
taukki
arabiapa ei juuri palautteisiin vastaile. kysynyt olen monta kertaa mukeista, ja ei vastausta. viimeksi kysin onko mukeista enää turvallista juoda kun teettävät nämä kalliit kausimukit nykyisin thaimaassa!! <-- ei vastausta, toki aika tökerö kysymyskin, mutta kun mua niin sapettaa ettei niitä voida tehdä suomessa, vaikka ovh on 20euroa--mukista--
 
Viljonkka
Kaikkiin uusiin tulee pelkästään murokulho, ja lautaset häviävät pikkuhiljää kokonaan. Onko kellään tietoa miksi näin, ja eikö kukaan muu enää kerää mukin pariksi leipälautasta?
 

Yhteistyössä