Onko toivoa?

Hei... Tiedän että yritän löytää toivoa toivottomassa tilanteessa.
Minulla oli menkat n. 2 viikkoa sitten. Ihan kunnon menkat, ehkä jopa hieman runsaammat kuin aikaisemmin. Aloitin oviksen tikuttamisen kp 10 tässä "uudessa" kierrossa, ja ihmettelin kun heti tuli tosi vahva plussa, yleensä minulla ovis vasta kp 22-25. Tein kolme plussaa putkeen ja koska minulla ei ollut ovistuntemuksia, aloin epäilemään. Tein sitten positiivisen raskaustestin. En tiedä miten se on mahdollista. Testi oli selkeästi positiivinen, vaikka viiva oli hieman haaleampi kun kontrolliviiva. Seuraavana päivänä alkoi taas pieni tuhruvuoto, joka on pysynyt tähän päivään asti, eli ti-la. Eilen ja tänään ollut erittäin niukkaa, lähinnä pyyhittäessä. Olen tehnyt raskaustestin joka päivä, ja se viiva ei ole mitenkään selkeästi ainakaan vahvistunut.

Torstaina minulta otettiin hcg verestä, ja maanantaina otetaan uudestaan. Nähdään lisääntyykö hormooni. Yritän olla miettimättä liikaa, koska en pysty tehdä asialle mitään, mutta olen silti huolissani ja ihmeissäni varsinkin siitä että minulla oli kunnon kuukautiset?

Onko joku kokenut mitään samantapaista? Ja miten on käynyt? Olisin kiitollinen jos kertoisitte.
 
Kuulostaa, että sieltä olisi mahdollinen kaksonen vuotanut pois.
Tai sitten oli km ja kehossasi on edelleen istukkakudosta minkä takia testi näyttää positiivista. Jos viivat ei vahvistu niin valitettavasti tilanne ei vaikuta kovin hyvälle. Ihme, etteivät ultranneet ollenkaan :-o .
Toivottavasti kuitenkin siellä joku olisikin ja kaikki olisi hyvin d :) b
 

Yhteistyössä