Onko twoo.com treffipalsta?

  • Viestiketjun aloittaja "Kääk"
  • Ensimmäinen viesti
"Kääk"
Löysin mieheni s.postista jonkun postin joka oli lähettänyt joku nainen twoo.com sivun kauta. Mietin onko tuo jokin sivu josta tulee tollaisia mainos viestejä muuten vain vai onko hän rekkautunut sinne??iski paniikki.
 
netlogin kautta tota tyrkytettiin sen kummemmin kertomatta että mikä se on. sinne kun sitten tyhmyyksissään meni liittymään niin ei kovin helposti pois päässykkään.

:headwall:
 
Kepsis
[QUOTE="Kääk";25334708]Löysin mieheni s.postista jonkun postin joka oli lähettänyt joku nainen twoo.com sivun kauta. Mietin onko tuo jokin sivu josta tulee tollaisia mainos viestejä muuten vain vai onko hän rekkautunut sinne??iski paniikki.[/QUOTE]

jotain taisi mennä pieleen jo teidän suhteessa tuossa kohti. oli posti roskapostia, mainoksia tai oikealta naiselta.
 
Roskaposti
Mistä lie sivusto poiminut noita sähköposti osoitteita. Lähettävät juuri mainoksia jotain siihen tyyliin, että, hei olen pirjo ja haluan tutustua sinuun. Itse sain sellaisen. Aivan joku uusi juttu, johon ei liene kannata kiinnittää mitään huomiota vaan merkata roskapostiksi suoraan. Sivulla näytti kyllä olevan linki jota klikata jos ei halua enää sieltä näitä mainoksia, mutta varminta siirtää koko osoite roskapostin lähettäjäksi, niin ainakin pääsee siitä eroon.
 
"pikkumyy"
Olen itsekin saanut pyynnön Twoohon eräältä entiseltä koulukaverilta. En ole oikein chattailijaihminen, joten pysyn edelleen pelkästään facefookissa. Se Twoo näyttäisi olevan jonkinlainen senssipalsta,jos itse haluaa sen olevan niin.
 
"Äijä"
[QUOTE="Kääk";25334731]Eikö kenelläkään tietoa? Entä netlog?[/QUOTE]

sieltä isketään päiväpanoa tosissaan, ukkomieht ja naiset etsii väriä rakkauselämään ja tommosena superdeittaajan 60 000 viestiä saaneena voin sanoa jos äijäs vähänkään ihmisen näköinen myös saa,,,,,siellä voi saada eri naisen vaikka joka päivälle,,,,,,tehdä lukujärjestyksen jos pallit kestää, mutta mene itse ja yllätä äijä
 
[QUOTE="pikkumyy";25655184]Olen itsekin saanut pyynnön Twoohon eräältä entiseltä koulukaverilta. En ole oikein chattailijaihminen, joten pysyn edelleen pelkästään facefookissa. Se Twoo näyttäisi olevan jonkinlainen senssipalsta,jos itse haluaa sen olevan niin.[/QUOTE]

Facefook? Onko se joku facefuck-sivusto? Onko se hyvä jos sä pysyttelet vaan siellä?
 
joop
Mulla kävi kerran niin, että olin vahingossa liittynyt facebookissa johonkin treffipalstalle tms.? Oli ihan kauheaa huomata kuuluvansa sinne listoille... Onneksi pääsin pois.

Noi sähköpostijutut voi olla ihan roskapostiakin vaan...
 
"äijä"
Mulle tulee ainakin sieltä ihan roskapostina niitä meilejä sieltä. Ei sun miehes välttämättä oo koskaan edes käynyt koko sivuilla. EI hätää. Ne on ihan vaan roskaposteja.
jos painaa ystävkutsua jolla saa ilmaiseksi tredittejä, kutsut menee niille joiden kanssa on ennen postaillut, siis nainen painoi ja miehes yhtenä sadoista sai kutsun ja kutsuja sai treditejä pakkioksi siis twwoon omaa valuuttaa jolla voi pannan naamansa julkiseksi, eli miehesi osoitetta myydään, samoin myydään netlogissa, minä olen suuren maailman palstoilla ja pystyn myymmään 60 000 henkilökohtaista osoitetta ja myyn sin utkin heti kun voin,,,,,,,,,,siellä on vielä huorat ja gigolot päälle so commercialle puta and gigolou,,,niin omena hotelista voit varata panopaikan keneenkään törmäämättä, jos ukollas on 50 seteli panopaikka lounasajaksi on auki, koska omenassa maksaa koko yö vain pikkurahan,,,,mutta pokaa komea nuori mies ja huone ja anna ukolles video ,,,,se on tätä päivää no tring attached avioliitto kuin Hollyvoodissa,,,,,tutut rouvasi tekee jo niin.......
 
"äijä"
[QUOTE="Äijä";25874001]sieltä isketään päiväpanoa tosissaan, ukkomieht ja naiset etsii väriä rakkauselämään ja tommosena superdeittaajan 60 000 viestiä saaneena voin sanoa jos äijäs vähänkään ihmisen näköinen myös saa,,,,,siellä voi saada eri naisen vaikka joka päivälle,,,,,,tehdä lukujärjestyksen jos pallit kestää, mutta mene itse ja yllätä äijä[/QUOTE]


hinta oli 1000 eur siis viisi iso mustaa miesta ajattele, naiset ostaa nykyään nuoria miehiä siinä missä miehet naisia suomi on jo osa sodomaa ja comoraa stadin keskusta on ubanisoitunut vauhdilla manhattanin homokortteleiden ja porukkapanojan suuntaan,,,nää ihmiset just vaatimalla vaati panopekkaa pressaksi
 
Twoo, Badoo ja itseasiassa myös FB ja kaikki muutkin, joihin voit laittaa henkilökohtaisia tietoja, kuvia ja etsiä tietynlaisia henkilöitä joiden kanssa voi chattailla, ovat omalla tavallaan treffipalstoja.
 

Yhteistyössä