Onko tytsi vielä?

Joo, mulla on kunnon vanhemmat enkä oikein osaa kuvitella, että mulla olisi ollut niin vaikea lapsuus :| Olen siis todella pumpulissakasvanut, en ole kovinkaan monia vastoinkäymisiä vielä käynyt läpi. Kyllä mä tiedän, ettei kaikilla ole ollut samanlaista lapsuutta, valitettavasti :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Joo, mulla on kunnon vanhemmat enkä oikein osaa kuvitella, että mulla olisi ollut niin vaikea lapsuus :| Olen siis todella pumpulissakasvanut, en ole kovinkaan monia vastoinkäymisiä vielä käynyt läpi. Kyllä mä tiedän, ettei kaikilla ole ollut samanlaista lapsuutta, valitettavasti :|
no juu et sä voi ymmärtää tälleen ainakaan tätä kun et itse onneksi ole joutunut kärsimään:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Niinhän se on, ei voi täysin ymmärtää ellei ole itse kokenut..yrittää kyllä voi.

Mulla on ollut todella suojattu ja onnellinen lapsuus.
yrittää voi kyllä mutta ei siten voi kokea esimsemmoista asiaa että kirveen kans päälle käytiin! Talvipakkasella oli pikkarit ja t paita päällä kun pääsin karkuun!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Niinhän se on, ei voi täysin ymmärtää ellei ole itse kokenut..yrittää kyllä voi.

Mulla on ollut todella suojattu ja onnellinen lapsuus.
yrittää voi kyllä mutta ei siten voi kokea esimsemmoista asiaa että kirveen kans päälle käytiin! Talvipakkasella oli pikkarit ja t paita päällä kun pääsin karkuun!

:'( :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Niinhän se on, ei voi täysin ymmärtää ellei ole itse kokenut..yrittää kyllä voi.

Mulla on ollut todella suojattu ja onnellinen lapsuus.
yrittää voi kyllä mutta ei siten voi kokea esimsemmoista asiaa että kirveen kans päälle käytiin! Talvipakkasella oli pikkarit ja t paita päällä kun pääsin karkuun!

:'( :hug:
ehkä yritän sanoa sulle nyt että asiat ei aina ole mustavalkoisia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Niinhän se on, ei voi täysin ymmärtää ellei ole itse kokenut..yrittää kyllä voi.

Mulla on ollut todella suojattu ja onnellinen lapsuus.
yrittää voi kyllä mutta ei siten voi kokea esimsemmoista asiaa että kirveen kans päälle käytiin! Talvipakkasella oli pikkarit ja t paita päällä kun pääsin karkuun!

:'( :hug:
ehkä yritän sanoa sulle nyt että asiat ei aina ole mustavalkoisia!
En mä niin ole luullutkaan, tiedän, että joillakin on tosi vaikeaa, mutta aina se tuntuu pahalta lukea semmoisesta kun itsellä on ollut aina niin helppoa...ainakin moniin muihin verrattuna.

 
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Miten se alkkishomma liittyy tytsiin tai mikä tän aloituksen pointti on?
Mä oon vissiin liian väsyny ku menee ohi koko juttu :eek: :snotty:
En minäkään oikein ymmärrä :/

Laitoin siihen ketjuun vain yhden viestin, että itse olen melko lailla pumpulissa kasvanut enkä voi edes kunnolla kuvitella, miten vaikeaa joillakin on ollut lapsuudessa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Miten se alkkishomma liittyy tytsiin tai mikä tän aloituksen pointti on?
Mä oon vissiin liian väsyny ku menee ohi koko juttu :eek: :snotty:
En minäkään oikein ymmärrä :/

Laitoin siihen ketjuun vain yhden viestin, että itse olen melko lailla pumpulissa kasvanut enkä voi edes kunnolla kuvitella, miten vaikeaa joillakin on ollut lapsuudessa.
No aika paljon tosta ketjusta tiedät mitä se on joillakin ja mun äiti luultavasti tekee kuolemaa vaikka se ei sitä ite käsitä!
 

Yhteistyössä