onko väliä np-ulra-ajalla

että osuuko se heti 11+viikon alulle vai onko parempi että menee 12+viikolle?
Tänään pitäisi varata aikaa, ja tuota olen miettinyt. Itselle sopis niin hyvin tuo heti 11+0,11+1 tai11+2, sitten menis jo 12+viikoille jos ei nuo ekat ajat sovi, mutta tietääkö joku onko jompikumpi parempi???
Aiemmissa olen käynyt viikoilla 11+6-12+5, että onkohan 11+0 liian aikaisin?
osallistun myös veriseulaan joka otetaan tällä viikolla että on sitten tulos valmiina kun ultraan menen
:heart: 8+6 :heart:
 
Oulussa pitää käydä np-ultrassa viimeistään 11+6 jos haluaa veriseulontaan. Kun pitää käydä ensin ultrassa varmistamassa viikot että veriseula on tarkempi. Minäki oisin halunnu ultraan myöhemmin että näkyis rakennetta yms ku täällä ei ole edes rakenneultraa, mutta ku haluun seulontaanki niin ultra 11+0 (tai 10+6 riippuu miten katsoo).
 
Lara83
Näyttää käytännöt muuttuvat tiuhaan tahtiin. Vuosi sitten kun odotin esikoista, sain ajan vasta kun viikkoja oli 13+4, ja silloin Naistenklinikalla sanoivat, että lukemat alkaa olla noin myöhään epäluotettavia (ehdoton takaraja oli kuulemma 13+6...).

Nyt kun osallistun veriseuloihin, pitää sitten mennä viimeistään 11+6... Ja kutsua ei vieläkään ole tullut ja nyt on menossa 9+3 :)
 
No on tosiaan eri käytänteet. Mä varasin tänään aikaa ja sanoivat että pitää olla väh. toi 12+0 viikot täynnä. Itelle ei sitten käynyt kuin vasta 13+2 viikolle, mutta sanoi et silloin vielä voi. Täälläpäin siis viikoilla 12-14 tehdään. Jotkut sanoo täällä, et viikot joille sain ajan, ois liian myöhään: kertokaa minkä takia, millasia kokemuksia..?
 
Mulle on tehty tuo np-ultra 11+5, 12+2 ja 12+4 viikoilla. Ja esitteessä (minkä nyt tän raskauden aikana sain) sanotaan että paras aika on tehdä 11-13 viikoilla. Tuntuu kyllä olevan kovin erilaisia käytäntöjä
 

Yhteistyössä