Onko vielä lapsiperheitä liikenteessä pitseerioissa? Eli mitäs teidän perjantaihin?

Pizzalle vaan, jos kuosi ei miellytä jotakuta niin se on voi voi sitten.

Mitäpä meille. Nukuin klo 13 asti, sitten oon tyhjentänyt kaappeja ja laatikoita (tulee uusia huonekaluja huomenna), ravitsemuksesta tänään vastaa naapurituppukylän grilli jonka kotiinkuljetusta juuri odottelen.
 
Pizzalle vaan, jos kuosi ei miellytä jotakuta niin se on voi voi sitten.

Mitäpä meille. Nukuin klo 13 asti, sitten oon tyhjentänyt kaappeja ja laatikoita (tulee uusia huonekaluja huomenna), ravitsemuksesta tänään vastaa naapurituppukylän grilli jonka kotiinkuljetusta juuri odottelen.
Erikoista, grillillä kotiinkuljetus! Minä myös sillä aloituksen pistin kun kaikki tavarat on lähinnä pahvilaatikoissa kun sunnuntaina muuttojuttuja.. :D Eli olis vähän seurallinen/väsynyt/nälkätila päällänsä!
 
Erikoista, grillillä kotiinkuljetus! Minä myös sillä aloituksen pistin kun kaikki tavarat on lähinnä pahvilaatikoissa kun sunnuntaina muuttojuttuja.. :D Eli olis vähän seurallinen/väsynyt/nälkätila päällänsä!
Grillin kotiinkuljetus on todellinen taivaan lahja :D. Saa tuolta pizzaa ja kebabia myös, kuten about kaikkialta, mutta harvasta paikasta saa hampparia ja ranskiksia kotiovelle :p
 
täällä ei oo ees mtn kebabpaikkaa jossa kotiinkuljetus :/ äh.

Kävin mammapolilla, näin kaveria, käytin kuopuksen taidekoulussa, tulimme juuri kaupan kautta kotiin ja syödään karkkia, lapset kattoo kakkosen lastenohjelmia.
Itse kyttään omaa telkkuvuoroani, Emmerdalen aikana saa vaikka pommi räjähtää mut minä katon sen ;)

Oli muuten kiva lääkäri mulla tänään, syötti mulle kaapistaan suklaata lohduttaakseen kun itkin synnytyspelkojani ja sanoi et syöhän tyttö enemmän makeaa niin saadaan toi lapsi kasvamaan (kasvaa omalla käyrällään mut on pieni näille viikoille..)
Huippu lääkäri :D
 
yh
Tein juuri itse pitsaa
Pohja mantelileipien ohjeella eli täysin vehnäjauhoton ja hiivaton
Päällä ketsuppia, jauhelihaa, kinkkua, ananasta, aurajuustoa, juustoa, pizzamaustetta
parempaa kun ykskään pizzerian mättö. :p
 
Laulava Lomittaja
Kahden teinitytön kanssa ehtootani vietän - ne nyt tosin sai luvan mennä kylille aina seiskaan asti..Sit alkaa yhden tytön hiusten värjäys. Ajattelin minä pari olutta ottaa..
 

Yhteistyössä