Onko yleistä että ikkunat pestään jollain suihkeella? Kaveri valitteli kovaa ikkunanpesu-urakkaa ja oli pessyt SUIHKEELLA!

  • Viestiketjun aloittaja vesi+saippua!
  • Ensimmäinen viesti
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
No itse pesen suihkeella ihan siitä syystä kun se on A) helpompaa B) tehokkaampaa!
Ja tarkottaa sitä että suhkutan aineen lasiin, pesen märällä ikkunaliinalla, kuivaan mikrokuituliinalla.
Ja joka tulee sanomaan ettei se ole ikkunanpesua, voi minun puolestani olla tyhmänä siinä uskossa. Omaa tyhmyyttä kai se on tehdä sama homma tuplaten hitaammin....
Ikkunapesuvälineillä pystyy pesemään nopeasti ja tehokkaasti.
No good for you, mutta miksi niin pitäisi tehdä jos ilman lastaa ja ikkunanpesintä se on vielä nopeampaa ja vähintään yhtä tehokasta?
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
No good for you, mutta miksi niin pitäisi tehdä jos ilman lastaa ja ikkunanpesintä se on vielä nopeampaa ja vähintään yhtä tehokasta?
Alan ammattilaiselta se sujuu aika näppärästi. :whistle:
No se sulle suotakoon kun olet oikein joutunut kouluttautumaan sitä varten.
Meiltä amatööreiltä sujuu vähemmilläkin romuilla... :D
 
Tahra
Ikkunanpesuaine joka on suihke ja VILEDA! Ei jää rantuja ja tulee tosi kirkkaat. En voi sietää likaisia ikkunoita tai sellaisia joissa näkyy luutun jäljet. Sama kai se onko aine vesi+ saippua vai suihke.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Häh? No itse pesen sillä tavalla, että suihkuttelen aineen ikkunoihin ja kuivaan sanomalehdellä, tulee tosi kirkkaat ikkunat :)
on muuten aivan parqas keino pestä ikkunat. Kannattaa kokeilla myös peileihin ym. on helppoa, nopeeta ja ei jää yhtään rantuja.
Niinpä :) En ymmärrä miksi pitäis tehdä se monimutkaisesti, kun helpompiakin keinoja on.
Mie teen nykyään tämänkin väärin, kun tulee miulle rantuja ja vaikka mitä.. Tai sitten sanomalehdet eivät halua toimia yhteistyössä kanssani.
 
miw
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Suihkeella mä melkein aina pesen ikkunat (ja samalla suihkeella peilit, telkkariruudun, jne) :)

Helppoa, ja ennen kaikkea tehokasta.
sama täällä, ei tarvita kun rätti, lasta ja se pullo..
laiskana tyyppinä ei jaksa alkaa kikkailemaan kaikenmaailman ämpäreitten tai vatien kanssa :D
Suihkeilla minäkin. Paljon raskaampaa on pestä pelkällä vedellä ja wiledalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Juu, kyllä mä näen ikkunanpesun ihan toisin. Vettä ja fairya, tussulla ja lastalla pestään. Rannut saa sitten helposti pois virttyneellä vauvan harsolla :D
kiitos tästä mielikuvasta

:D noin määki pesen, suihkeella en saa mieleistä jälkeä (peileihin käytän sitä) ja sanomalehti teki uskomattomat naarmut yksiin ikkunoihin mitä oon nähny enkä oo uskaltanu omiini kokeilla. Ne naarmut näky vaan aurinkoa vasten katsottaessa, mutta silti :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tahra:
Ikkunanpesuaine joka on suihke ja VILEDA! Ei jää rantuja ja tulee tosi kirkkaat. En voi sietää likaisia ikkunoita tai sellaisia joissa näkyy luutun jäljet. Sama kai se onko aine vesi+ saippua vai suihke.
Siitä suihkeesta voi pikkuhiljaa jäädä mielenkiintoinen kalvo ikkunaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Jos hänellä oli suihke jota hän suihkutti ja sitten hän pyyhki lian ja suihkeen rätillä se on PYYHKIMISTÄ. Jos hän pesi märällä rätillä suihkeen kanssa ja lastalla ja jollain kuivausrätillä siisti jäljet, silloin hän pesi ikkunat.
Ainakin näin meidän siivousfirmassa erotettaan pesu ja pyyhkiminen.
Jos lopputulos on sama, niin onko hinnalla eroa? ;)
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tahra:
Ikkunanpesuaine joka on suihke ja VILEDA! Ei jää rantuja ja tulee tosi kirkkaat. En voi sietää likaisia ikkunoita tai sellaisia joissa näkyy luutun jäljet. Sama kai se onko aine vesi+ saippua vai suihke.
Siitä suihkeesta voi pikkuhiljaa jäädä mielenkiintoinen kalvo ikkunaan...
Aivan sama.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tahra:
Ikkunanpesuaine joka on suihke ja VILEDA! Ei jää rantuja ja tulee tosi kirkkaat. En voi sietää likaisia ikkunoita tai sellaisia joissa näkyy luutun jäljet. Sama kai se onko aine vesi+ saippua vai suihke.
Siitä suihkeesta voi pikkuhiljaa jäädä mielenkiintoinen kalvo ikkunaan...
Aivan sama.
Voi teini... aivan sama =)

 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mä en osaa pestä ikkunoita :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mä olen muutenkin oikea uusavuttomuuden huipentuma :D B) :ashamed:
Mä oon lukuisia kertoja sanonut, että nykymammat on osaamattomia ja uusavuttomia
 

Yhteistyössä