Onko yli 50 kg painava enää nainen?

  • Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
Olen raskaanaollessani saattanut painaa hieman yli 50 kiloa... Vaikka taisinkin olla mätisäkki, sanan varsinaisessa merkityksessä, koska minulla oli sikiö sisälläni. En ole koskaan tuntenut olevani mitenkään epähaluttava tai ei-nainen.
 
Kyllä mie oon nainen vaikka painankin enemmän kuin 50 kg, ei mun sukupuoli häviä mihinkään.
Kumma juttu, ettei kukaan mies halua siun mielestä tällästä. :)
On ollut yhen yönjuttuja, on ollut seksisuhteita sinkkuna ja ihme kyllä naimisissakin oon ollu jo kuusi vuotta. :D :rolleyes:
 
"..."
juuri viikonloppuna oli keskustelua aiheesta isolla porukalla! miehet 29-36 iältään olivat kaikki sitä mieltä että nainen viehättävimmillään jos vähän pyöreyttä, muotoja ja mistä ottaa kiinni. ehdoton ei oli nämä tosi laihat muodottomat teinipoika vartaloiset.
 
no jaa
[QUOTE="huhhuh";24352281]onko ne niitä itsekin yli satakiloisia lällyköitä, joilla on man-boobsit? :O[/QUOTE]

Maailmassahan ei muita kokoluokkia ole kuin anorektinen alle 50kg ja yli 100kg lällykkä. Jep jep :D
 
[QUOTE="huhhuh";24352281]onko ne niitä itsekin yli satakiloisia lällyköitä, joilla on man-boobsit? :O[/QUOTE]

No miun mies on ainakin hoikka, ei ole miehellä läskiä eikä man-boobsit. :D
Ai niin itseasiassa yhdelläkään miehellä, jonka olen ollut, ei ole läskiä tai man-boobsit olluna.

Toiset tykkää laihoista, joku normaalivartaloisesta ja joku taas isosta naisesta.
Eiköhän kaikille riitä tykkääjiä.
 
Viimeksi muokattu:
"..."
painan noin 80kg ja todella näyttävä NAINEN olen! tissiä ja pyllyä löytyy! olen painanut vähemmänkin mutta näin paljon tyytyväisempi vartalooni! jokaisella varmaan makunsa asian suhteen, mutta itse huomannut että on lähinnä naisten itsensä keksimä tämä laihuuden ihannointi ja muka miehet enemmän tykkäävät laihoista, olen eri mieltä siitä, kokemusta on! ei todellakaan ole hiljaista miesrintamalla...
 
  • Tykkää
Reactions: Mircea
Yleensä en viitisi tällaisiin vastailla, mutta nyt on jostain syystä pakko. Mie oon 161cm pitkä ja painan about 80kg. Silti jostain kumman syystä miulla on ollut vientiä niin paljon etten pysy edes laskuissa. Ja ei. Niinku joku tuolla totesi et "onko ne niitä itsekin yli satakiloisia lällyköitä, joilla on man-boobsit?" Öö ei. Entinen poikaystäväni oli oikea malli. Hoikka kuin mikä ja sillä riittäisi naisia vaikka joka viikonpäivälle. Silti se halusi miut. Ja haluaa vieläkin. :p
Se on ihan siitä kiinni miten kantaa kilonsa ^__^ Jos kantaa ne liian tiukoissa vaatteissa tai sitten pukeutumalla jätesäkkiin niin ei varmasti flaksi käy :)
 

Yhteistyössä