onkohan kenellekään käynyt lähellekään vastaavaa?

Haluaisin tietää löytyisikö täältä edes lähelle kohtalotovereita?

Mieheni "katosi" johtuen kai arjen vaikeudesta/elämän vaikeudesta/alkoholismista jne...
Häipyi ulkomaille ja lähettelee sieltä sähköposteja ja kirjeitä, että rakastaa jne...

Minulla ja lapsilla on kaikki niin hyvin kuin tällaisessa tilanteessa voi olla, enkä näin ollen kaipaa elämänohjeita vaan, olisi kiva tietää onko mieheni aivan uniikisti sekopää.

Ja vittuillakin saa, mutta en ehkä reagoi... :p
 
Oho, kuulostaa aika hurjalta! :whistle:

Mä olen sitä mieltä, että miehesi on aikalailla vastuuntunnoton, koska perheensä jätti kadoten. Sekopäisyydestä en tiedä, mutta huonosti asioiden täytyy olla.. Eikö hän ole soitellutkaan? Tekstin muodossa ottanut vain yhteyttä?
 
No, kyllähän minä tiedän. Nämä vastuuntunnottomuudet ja muut. Tarkoitus ei olekaan jatkaa suhdetta, ellei käy joku maailmaa mullistava ihme, ja ukko tulee takaisin ja menee hoitoon. Ja saa itsensä kuntoon.
Nyt hän on sen verran pahassa kunnossa, etten uskalla kertoa totuutta. Hänellä on taipumusta itsetuhoisuuteen.

Tästä on tehty esim. poliisille ilmoitus, ja ne jutut on hänen isällään hoidossa, koska mä en enää pystynyt, eikä mun tarvitsekaan.

Takana on siis alkoholismia ja mietojen huumeiden käyttöä, joista johtuen todellisuus on "hieman" hänellä hämärtynyt.

Ja että miksi olen tällaisen ihmisen kanssa elänyt (8v.)?
Koska tavatessamme se ei ollut tätä, ja hän on kaikesta huolimatta elämäni suurin rakkaus. Muutos on tapahtunut vasta viimeisen vuoden aikana, tai näkyvä muutos.

Perhe ja ystävät ovat yllättyneitä ja surullisia tästä. Keskustelen jatkuvasti muutamien hänen ystäviensä ja perheenjäsentensä kanssa. Kukaan ei oikein ymmärrä miksi.

Jos kenelläkään on kadonnut läheisiä, tms. on tietoa vastaavasta, olisin iloinen, jos saisin tietooni jotain järjestöjä, yhdistyksiä jne. Netistä löytyy vain thaimaassa kadonneille.

 

Yhteistyössä