onkohan maailmassa toista tyttölapsen äitiä joka ei rakasta hello kittyä?

se tuntuu niin in olevan nyt...
tytöille on (varsinki henkkamaukalta) tosi vaikee löytää jotain muuta kuin tota hello kittyä :headwall: alusvaatteet,sukat,sukkikset, housut,paidat,hameet, huivit,lippikset, pyörät,kypärät, jopa autonistuimet jo tuota yhtä ja samaa :eek:

musta se ei ole mitenkään erityisen nätti hahmo :ashamed: on meilläki toki muutamat tollaset vaatteet tytöillä,lähinnä lahjaksi saatuja. mutta paidoissaki se´kuva on sellanen muovinen :/

jotenki menny maku tosta,joka paikassa...jopa naisten vaatteet alkaa oleen tuota,rintaliivit,alushousut,sukat jne jne... *puistatus*
 
Äiti mäkin
Minä en rakasta, mutta tyttäreni kyllä. Miksi pitäisi olla pelkkiä irlantilaisneuleita luonnonvalkoisena ja beiget pellavahousut tms.? Miksei lapsi saa nauttia omasta lapsuudestaan siten, että hänelle sallitaan hänelle rakkaiden hahmojen pitäminen vaatteissa? Kuka saa kiksejä siitä, että lapsi kulkee aina yksivärisissä tai korkeintaan raidallisissa asuissa? Lapsi on lapsi niin lyhyen aikaa, sallin hänelle ponipaidat tms. jos niistä itse tykkää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti mäkin:
Minä en rakasta, mutta tyttäreni kyllä. Miksi pitäisi olla pelkkiä irlantilaisneuleita luonnonvalkoisena ja beiget pellavahousut tms.? Miksei lapsi saa nauttia omasta lapsuudestaan siten, että hänelle sallitaan hänelle rakkaiden hahmojen pitäminen vaatteissa? Kuka saa kiksejä siitä, että lapsi kulkee aina yksivärisissä tai korkeintaan raidallisissa asuissa? Lapsi on lapsi niin lyhyen aikaa, sallin hänelle ponipaidat tms. jos niistä itse tykkää.
meillä on kyllä lapsilla monivärisiä ja värikkäitä vaatteita :D
ei ne edes ite kaipaa mitenkään tuota hello kittyä,varmaan siksi kun en oo sitä itekään hehkuttanu,että ois mitenkään sen parempi ku mikään muukaan tyttöjen vaate =)
meillä tykkäävät paljon esim kukka-vaatteista :) h&m:llä on ollu niitä kukkasia hihattomia kesämekkoja joita on pidetty koko talvikin housujen kanssa,tunikana. nyt niitä etin niin samaa mallia kyllä oli mutta harmaa jossa hello kitty :headwall:
 
Christina
Meidän tytöillä on joitain kitty-vaatteita, lahjaksi saatuja. Kyllähän nuo muksut niistä tykkää joten en mä valita. Pääasia että on ehjät vaatteet päällä.....
 
vieras
Se on vähän niinkuin snooby mitä oli kanssa jossain välissä kaikki paikat pullollaan
Meillä on jotain mut ei meillä oikeen tyttö enkä minä niistä perusta, toki jos vaate on muuten ok
 
Alkuperäinen kirjoittaja !!!:
Taas yksi ilmoittautuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ärsyttää muutenkin kaikki muotivirtaukset, joita on KAIKILLA. Crokcsit jää meillä myös kauppaan.
Näinpä. Marimekon Unikko on ihan käsittämättömän hirveä. Kivituikut ja Mariskoolit Aalto-maljoista puhumattakaan menee yli mun kestokyvyn. Muumimukit :x
 
Mua kans öklöttää kun muuta ei sitten kaupoista saa kun noita "muoti"-virtaus juttuja...
Just nää hello kitty jutut ja muut...

Oloasun tarttin just äsköttäin itselleni...ja pakko oli ottaa hello kitty-asu kun muita ei sillä hetkellä ollut missään kaupoissa. Toinen vaihtoehto olisi ollut olla kokonaan ilman mutta kun mä tarttin sitä niin ostin sit vasten tahtoani.
Hyvä se muuten on kun unohtaa sen selässä olevan kuvan... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja !!!:
Taas yksi ilmoittautuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ärsyttää muutenkin kaikki muotivirtaukset, joita on KAIKILLA. Crokcsit jää meillä myös kauppaan.
Näinpä. Marimekon Unikko on ihan käsittämättömän hirveä. Kivituikut ja Mariskoolit Aalto-maljoista puhumattakaan menee yli mun kestokyvyn. Muumimukit :x
mä en kans voi sietää tota marimekkoo.. voiko hirveempiä kuoseja ollakkaan.
iittalan kippojakaan meiltä ei löydy. lahjaksi sain kopio mariskoolin jota namukippona olen käyttänyt silloin tällöin.
 
meiltä ei löydy hello kittya eikä bamsea. eikä marimekkoa, eikä muumimukeja. eikä.....
toinen mikä ärsyttää on se et joka paikassa myydään retrovaatteita ja mä en siedä suurinta osaa niistä. no eiköhän ne mee pian muodista. toivottavasti ainakin. :/
 

Yhteistyössä