Onkohan tuttavani lapsi "kristallilapsi"?

  • Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="heh";22014670]kyllä mielestäni erityislapsen piirteisiin kuuluu : puhumattomuus 3-6 vuoden ikään asti, ja monia muitakin juttuja mitä linkittämässäsi jutussa oli. ja ei en usko television avaamiseen tuijottamalla jahahahahaah :D sinuna veisin lapsesi jo johokin adhd, spenger tai muuhun tutkimukseen, lapsesi ei ole ihmelapsi, etkä sinä selvätikkään ole normaali aikuinen. haloo![/QUOTE]

olen aivan normaali aikuinen, jolla on aivan normaali lapsi. en pidä häntä ihmelapsena, sanoin vain, että hän on erilaisempi kuin muut. lapsella ei ole asperger, adhd, tai muun autismin kirjon piirteitä.

muokkaan vielä, että kun lapsi avasi television niin paikalla oli muitakin kuin meidän perheen jäseniä. lapsi oli suuttunut kun televisio piti sulkea ja seisoi intensiivisesti keskellä lattiaa kaukana telkkarista ja tuijotti sitä pari sekuntia ja se meni takaisin päälle. lapsi oli voitonriemuinen ja katsoi meitä iloisella ilmeellä. paikalla oli myös isäni, joka ei vieläkään voi millään uskoa asiaa vaikka sen itse näki.

olen koittanut selvittää asiaa ja olen lukenut lääketieteellisist artikkeleista, että joillain ihmisillä on voimakkaammat sähkökentät ja on siis ihan todettuja tapauksia ja joku lääketieteellinen sairaudeksi luokiteltava tila, jossa ihmisen sähkökentät ovat niin vahvat että esim sähkölaitteet sekoavat aina.

mun lapsi oli tuolloin 2-vuotias ja hänen tapauksessa kyse ei ole tuosta yllä kertomastani, sillä muutenhan ilmeisesti tekisi sitä useinkin.

nojoo. en turhaan jaksa miettiä. mutta jostain vastauksista huomaa, että tuntuu vaikealta uskoa, että jotkut ihmiset voivat olla jotenkin eri tasolla läsnä ja ymmärrän sen koska olin aivan ymmälläni ja ihmeissäni kun tämän lapsen sain. nykyään on ihan normaalia tietysti meillä kaikki mitä hän tekee tai sanoo, välillä pitää tietty muille hieman selittää että "eikun xxx:lla toi on ihan jokapäiväistä :) "
 
Viimeksi muokattu:
"äiti"
[QUOTE="heh";22014670]kyllä mielestäni erityislapsen piirteisiin kuuluu : puhumattomuus 3-6 vuoden ikään asti, ja monia muitakin juttuja mitä linkittämässäsi jutussa oli. ja ei en usko television avaamiseen tuijottamalla jahahahahaah :D sinuna veisin lapsesi jo johokin adhd, spenger tai muuhun tutkimukseen, lapsesi ei ole ihmelapsi, etkä sinä selvätikkään ole normaali aikuinen. haloo![/QUOTE]

Tuota ihmettelen kun toiset tietävät täällä vaikka ei ole koskaan tavannut kyseistä lasta!
Oletko sinä tavannut?
Lastahan on moni ulkopuolinenkin ihmetellyt ja lapsen äiti on varmasti normaali!
Sinä olet yksi niistä jotka tietävät toisten asiat. Ymmärtäisin jos olisit nähnyt lasta moneen otteeseen.
 
"äiti"
olen aivan normaali aikuinen, jolla on aivan normaali lapsi. en pidä häntä ihmelapsena, sanoin vain, että hän on erilaisempi kuin muut. lapsella ei ole asperger, adhd, tai muun autismin kirjon piirteitä.

muokkaan vielä, että kun lapsi avasi television niin paikalla oli muitakin kuin meidän perheen jäseniä. lapsi oli suuttunut kun televisio piti sulkea ja seisoi intensiivisesti keskellä lattiaa kaukana telkkarista ja tuijotti sitä pari sekuntia ja se meni takaisin päälle. lapsi oli voitonriemuinen ja katsoi meitä iloisella ilmeellä. paikalla oli myös isäni, joka ei vieläkään voi millään uskoa asiaa vaikka sen itse näki.

olen koittanut selvittää asiaa ja olen lukenut lääketieteellisist artikkeleista, että joillain ihmisillä on voimakkaammat sähkökentät ja on siis ihan todettuja tapauksia ja joku lääketieteellinen sairaudeksi luokiteltava tila, jossa ihmisen sähkökentät ovat niin vahvat että esim sähkölaitteet sekoavat aina.


mun lapsi oli tuolloin 2-vuotias ja hänen tapauksessa kyse ei ole tuosta yllä kertomastani, sillä muutenhan ilmeisesti tekisi sitä useinkin.

nojoo. en turhaan jaksa miettiä. mutta jostain vastauksista huomaa, että tuntuu vaikealta uskoa, että jotkut ihmiset voivat olla jotenkin eri tasolla läsnä ja ymmärrän sen koska olin aivan ymmälläni ja ihmeissäni kun tämän lapsen sain. nykyään on ihan normaalia tietysti meillä kaikki mitä hän tekee tai sanoo, välillä pitää tietty muille hieman selittää että "eikun xxx:lla toi on ihan jokapäiväistä :) "

Enemmän nyt ihmettelen että toiset voivat tietää asiasta ja lapsestasi vaikka he eivät ole koskaan tavanneet lastasi. Täällä palstalla on aina näitä jotka tietävät toisten tapaukset.
Muitakin erikoisia tapauksia on, jossa on useampi ihminen paikalla todistamassa.
Tuo sähköenergiateoria selittäis hyvin tämän jutun.
Toisten päähän ei vaan mahdu että maailmassa on erilaisia ihmisiä, he eivät näe kuin oman
nenänpäänsä ja se maailma on siinä.
 
?
omani ei ole erityislapsi, jos luit mitä kirjoitin tuossa yllä. lapsellani ei ole erityislapsen piirteitä.
Ei se erityislapsi tarkoitakaan että olis aina jotain ulkoisia piirteitä. Kuten esim. Dawn-lapsilla. Itse en usko kristallilapsiin, vaan siihen että nämäkin lapset ovat myös ihan tavallisia lapsia. Oma vanhempi poikani on ujo ja hiljainen, viihtyy usein yksin leikkien. On suurisilmäinen ja saattaa puhua yllättäviä asioita. Luonteeltaan sellainen pohtija..Mutta ihan niin kuin toinen poikani on taas riehakas ja esikoiselle vastakohta, niin en silti nosta kumpaakaan lastani jotenki "erikoiseksi". uskon että ihan kaikissa lapsissa on omia, erikoisia piirteitä.

Tulee mieleen näistä kristalleihin uskovista jotain kissanpentu -faneja..Kissanpennuillahan on myös suuret vetoavat silmät..
 
Ei se erityislapsi tarkoitakaan että olis aina jotain ulkoisia piirteitä. Kuten esim. Dawn-lapsilla. Itse en usko kristallilapsiin, vaan siihen että nämäkin lapset ovat myös ihan tavallisia lapsia. Oma vanhempi poikani on ujo ja hiljainen, viihtyy usein yksin leikkien. On suurisilmäinen ja saattaa puhua yllättäviä asioita. Luonteeltaan sellainen pohtija..Mutta ihan niin kuin toinen poikani on taas riehakas ja esikoiselle vastakohta, niin en silti nosta kumpaakaan lastani jotenki "erikoiseksi". uskon että ihan kaikissa lapsissa on omia, erikoisia piirteitä.

Tulee mieleen näistä kristalleihin uskovista jotain kissanpentu -faneja..Kissanpennuillahan on myös suuret vetoavat silmät..
hei, en itsekään usko mihinkään määrittelyihin ja tuolla ylempänä juuri kirjoitinkin että lapseni on aivan normaali lapsi. jokainenhan meistä on loppujen lopuksi omanlaisensa, ei ole kahta samanlaista.

kuitenkin tämä toinen lapseni on huomattavasti erilaisempi vaikka vertauskohteeksi otettaisiin suurikin joukko lapsia eli hän on silti ihmisenä aivan erilainen tietyissä asioissa kuin muut eli muilla ei näitä "piirteitä" ole.

lapsella on myös paljon ominaisuuksia, joita lääketiede ei pysty selittämään, sellainenkin piirre on käsittääkseni todella harvinainen.
 
Viimeksi muokattu:
"täti"
Aika moni lapsi "näkee" vierellään ihmisiä ja juttelee heidän kanssaan ja joskus jopa puhuu heistä.

Minäkin pienenä. Silloin sitä sanottiin "mielikuvitusystäväksi", mikä on aika normaali kehitysvaihe lapsella. Siskoni tytöllä oli vielä vähän aikaa sitten seurassa "Nipsu ja sen mummo", jotka tekivät ja sanoivat kaikkea typerää... hän selitti heidän tekosiaan ihan kuin olisivat olleet samassa huoneessa juuri hetkeä aikaisemmin.
 
enkelit ei oo kuolleita
Eikös ne enkelit ole jumalan sotilaita? Olen ihan käsittänyt, että kuolleet eivät muutu enkeleiksi, vaan enkelit on luotu enkeleiksi joten ovat enkeleitä ns syntyjään.. Että kuolleet ovat ihan vaan kuolleita ja pääsevät sinne jumalan valtakuntaan sitten lepuuttamaan hermojaan, MISSÄ ne enkelit tekee duuniaan, eli vartioi.
 
[QUOTE="äiti";22014911]Enemmän nyt ihmettelen että toiset voivat tietää asiasta ja lapsestasi vaikka he eivät ole koskaan tavanneet lastasi. Täällä palstalla on aina näitä jotka tietävät toisten tapaukset.
.[/QUOTE]


Pakko heittää tähän...ehkä ne on kristallimuita :LOL: näkevät kaiken eivätkä usko mitään mitä itse kerrotaan.


No joo. : /

Mielenkiintosta musta toi telkkarin avaaminen. Voisi hyvinkin johtua jostain sähkömagnetismijutusta. Kyllähän ihmisillä on erivärisiä "aurojakin" joita tunnustetaan olevan olemassa ihan yleisesti eikä missään mystiikassa.
 
"jane"
Äitini on tälläinen "hörhö" ja sai minut mukaan yksille messuille ja siellä jopa aura kuvaan, sitten paljastui että olisin muka kristallilapsi... se selittäisi monta asiaa mutta en oikein tiedä...
 
kikikii
Henkinen älykkyys on uusi älykkyyden osa-alue, joka on jo osittain tiedepiireissä hyväksytty, osa vielä vastustaa sitä. Pentti Sydänmaanlakka (filosofian tohtori ja tekniikan lisensiaatti) kirjoittaa henkisen älykkyyden tärkeydestä johtajan työssä.

Kristallilapsista sanotaan, että h eovat henkisesti älykkäitä kuin myös he, jotka pystyvät kristallilapsien olemassaoloon uskomaan.
 
"Vaari"
ei nyt suoraan liity tähän, mutta en ole mikään kiihkoilija enkä kuulu edes kirkkoon, siis olen hyvin skeptinen kaikkeen tällaiseen. Muutama päivä sitten koin jotain mitä en osaa selittää, en tiedä mitä se oli. Heräsin yöllä pissahätään, kuin joka yö ennenkin, olen jo kuusikymppinen mies. Pissalle vaan ja takaisin sänkyyn, unessa tuhisevan vaimoni viereen. Olin täysin hereillä, asetuin maate. ennenkuin suljin silmäni, keskelle makuuhuonetta ilmestyi kirkas, noin 30 senttiä halkaisijaltaan, seinämiltään muutaman sentin vahvuinen rengas, olympiarenkaan kaltainen. Mikään heijastus esim. kadulla mahdollisesti kulkevien autojen valoista se ei voinut olla, koska se ei ilmestynyut seinälle, vaan keskelle huonetta, kuin tieteisleffojen hologrammi. Se oli siinä arviolta noin 5 - 10 sekuntia ja hävisi. Olen pihalla kuin lintulauta tästä asiasta, mikä tuo ilmiö oli. Näinkö jotain mikä ei kuulu aistimaamme maailmaan. Näinkö aaveen. Onko olemassa ulottuvuus mistä emme ymmärrä vielä mitään, meille vain väläytellään sieltä joskus jotain, "hei, täällä ollaan" Onko kellään vastaavaa kokemusta ?
 
Jaana.a
Jaa en tiiä, tulee vaan mieleen että mitäköhän nuo minun lapset sitten on, kun jatkuvasti puhuvat enkeleistä yms. Meillä ei koskaan oikeastana puhuta mistään enkeleistä tai muutenkaan uskonasioista, kun ei olla uskonnollisia eikä kuuluta kirkkoon.

Ekakerran tais olla kun vanhempi poika oli 1v6kk kun oltiin kirkossa veljen tytön kastajaisissa, niin tämä poika esitti kirkon kattoon ja kiekas "enkeli" ja jokaikinen siinä kirkossa kuuli sen. Ihmettelin silloin tosiaan että mistäköhän tuo sana on edes opittu, ja mitä ihmettä se siellä näki, kun tässä kirkossa ei tosiaan ole minkään näkösiä tauluja tai kuvia jotka esittää enkeliä, vain yksi iso risti alttarin takaseinällä. Sen jälkeen onkin sitten ollut kaikenlaista enkelikeskustelua, kerran nuorempi poika, ollessaan 2v6kk, alkoi arvuuttelemaan minulle, että "missä enkeli on?" "miiiissä enkeli on?" "no täällähän se on!" ja osotti olkansa yli. kaikkea tämmöstä tosiaan on ollut, ihmeellistä minun mielestä. :)
 
"Mämä"
[QUOTE="nakkis";27557993]kristallilapset on humanoideja[/QUOTE]

joo, niin mäkin luin jostain. Olis kyllä hirveää, jos joku ufo olis vallannut lapseni kehon, ja syrjäyttänyt tämän oman sielun. Tällainen 11-vuotias poika asuu kuulemma Pohjois-Suomessa. Huh, onneksi mulla on tyttö..
 
Aito ja alkuperäinen totuus
Surullisinta tässä kaikessa ovat kaikki nämä enkeli- yms. hourinat ja että ihmiset oikeasti uskovat tekopyhän, epäaidon ja vääristyneen pahuuden siemenen (lue: kristinuskon) aivopesuun, vaikka samainen taho raiskasi ja raivasi tieltään kaiken aidon ja ikiaikaisen viisauden. Itse olen agnostikko eli pidän MAHDOLLISENA, että hyvinkin voi olla paljon sellaista, mitä nämä luonnon mittapuun mukaan todella rajalliset ihmisen aistit eivät huomaa (ei siis mitään paranormaalia, vaan asioita mitä ihminen ei vain yleensä pysty aistimaan), ikiaikaista ja alkuperäistä viisautta, joka päivä päivältä häviää enemmän kristinuskon ikeen ja invaasion alla. En oikeastaan jaksa uskoa, että ns. indigo- ja kristalli-ihmiset pystyisivät muuttamaan ihmiskunnan suuntaa, sillä pinnallisia ja tyhmiä ihmisiä sekä ns. main stream -uskontoihin kuuluvia on jo liikaa tällä maapallolla.
 
"hmm"
[QUOTE="heh";22014670]kyllä mielestäni erityislapsen piirteisiin kuuluu : puhumattomuus 3-6 vuoden ikään asti, ja monia muitakin juttuja mitä linkittämässäsi jutussa oli. ja ei en usko television avaamiseen tuijottamalla jahahahahaah :D sinuna veisin lapsesi jo johokin adhd, spenger tai muuhun tutkimukseen, lapsesi ei ole ihmelapsi, etkä sinä selvätikkään ole normaali aikuinen. haloo![/QUOTE]

oletko koskaan ajatellut, että ihmiskunnan kehitys voi jatkossa mennä eteenpäin henkisellä ja psyykkisellä tasolla, ei niinkään materian tasolla. Sitähän nämä kristallilapset tuovat tähän maailmaan. Materia on jo saavutettu: jätettä on enemmän kuin liikaa, joten kyllä tänne on jo aika saada erilaista verta.
 
"ehkä"
[QUOTE="Vaari";27557816]keskelle makuuhuonetta ilmestyi kirkas, noin 30 senttiä halkaisijaltaan, seinämiltään muutaman sentin vahvuinen rengas, olympiarenkaan kaltainen. Mikään heijastus esim. kadulla mahdollisesti kulkevien autojen valoista se ei voinut olla, koska se ei ilmestynyut seinälle, vaan keskelle huonetta, kuin tieteisleffojen hologrammi. Se oli siinä arviolta noin 5 - 10 sekuntia ja hävisi. Olen pihalla kuin lintulauta tästä asiasta, mikä tuo ilmiö oli. Näinkö jotain mikä ei kuulu aistimaamme maailmaan. Näinkö aaveen.[/QUOTE]

Valopallo on melko yleinen muoto erilaisissa kummittelukokemuksissa. Pallo ei välttämättä ole ihmissilmälle nähtävä, sillä aavetutkijat ovat onnistuneet kuvaamaan sellaisia joissain tapauksissa infrapunakameralla.

Palloa ei kuitenkaan tule sekoittaa pallosalamaan, tai jos tutkitaan valokuvia, pitäisi sulkea pois objektiivissa syntyneet heijastukset tai muihin optiset ilmiöt (kuten hyönteiset kameran edessä).
 

Yhteistyössä