Onkohan ylipainoisen turha haaveilla hakemista Suomen selviytyjiin?

  • Viestiketjun aloittaja "Yh-äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"Yh-äiti"
Vaikka enhän mä siinä mitään häviä vaikka hakemuksen laittaisin.

Ylipainoa on n.30kg. Kunto ei kuitenkaan ole aivan huonoin koska kuljen kävellen tai pyörällä autottomuuden takia. Tällä hetkellä on painonpudotus menossa ja 7kg on paino jo tippunut.
 
"vieras"
Jos sulla muuten on mahdollisuus lähteä niin hae ihmeessä! Jenkkien Selviytyjissä ainakin on ollu sekä ylipainoisia että vähän iäkkäämpiä.. Joillekin on kyllä kisa käyny liian rankaksi,mutta hae hae hae!

..Itse hakisin jos lähtö olisi realistisesti mahdollista (esikoinen nyt n 2,5v ja rv 30,enpä taida ihan heti päästä reilu kuukaudeks autiolle saarelle..).
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Mä sattumoisin rrrrrrrrrakastan Selviytyjiä, ja niissä amerikkalaisissa ainakin on suunnilleen joka kaudessa 1-2 lihavampaa, sekä muutama keski-ikäinen ja pari vanhempaakin vielä. Loput on toki yleensä niitä nuoria ja hyvävartaloisia. Enemmän se on kuitenkin persoonallisuudesta kiinni.

En tiedä onko Suomeen vihdoin suunnitteilla ihan oikea Selviytyjät, mutta jos onkin, niin 99,75% todennäköisyydellä se ei ole sinnepäinkään kuin se aito ja alkuperäinen, ja suomalaiseen tyyliin paskasti toteutettu joka tapauksessa. :(
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="moo";25711339]Laihana olo ei tarkota sitä että olisi sen terveempi[/QUOTE]
Ei tarkoitakaan, mutta merkittävä ylipaino (30kg) on riski esimerkiksi sydänkohtaukselle kovassa rasitteessa, enkä usko että tuotantoyhtiö haluaa ottaa riskejä.

Verrattavissa voisi olla, kun isäni kanssa haettiin suurin pudottaja kilpailuun, ja hylkäsivät hakemuksen siitä syystä, että isälläni on diabetes, jonka seurauksena muita sairauksia (mm. charcot-jalka). Eivät halunneet ohjelmaan, vaikka lääkärit sielläkin päteviä. Eivät halua ottaa "turhia" riskejä.

Ethän sä mitään menetä, vaikka haetkin. Suomessa vaan ollaan tosi varovaisia kaikkien juttujen kanssa.
 
"mä"
Voithan sä hakea sinne, ei kai siinä mitään häviä. Mitä kestävyysliikuntaa harratat? Sillä varmaan enemmän merkitystä sen kannalta, miten pärjäät. Kävely on sen verran kevyttä, ettei sillä oikein kuntoa kohoteta.
 
"a p"
[QUOTE="mä";25712226]Voithan sä hakea sinne, ei kai siinä mitään häviä. Mitä kestävyysliikuntaa harratat? Sillä varmaan enemmän merkitystä sen kannalta, miten pärjäät. Kävely on sen verran kevyttä, ettei sillä oikein kuntoa kohoteta.[/QUOTE]

Uimisen aloitin taas pitkästä aikaa. Lisäksi mulla on kotona crosstrainer. Kuntosalilla en oikein viihdy eikä taitaisi aika riittää jos haluan uimaankin päästä. Kun lumet sulaa, niin aloitan taas pitkät pyöräilylenkit.
 
Veikkaan että ohjelmaan haetaan mahdollisimman erilaisia ihmisiä, jotta katsojilla on mahdollisuus samaistua kisaajiin. Ja varmasti halutaan näyttää, kuinka rankkaa "viidakossa" on , ts kuinka ihmiset laihtuu.
Eli mielestäni sinulla voi olla jopa etua ylipainosta..
 
"milli"
Voih, mä niin haluaisin kanssa hakea tuonne. Julkisuus on asian varjopuoli ja välitön paha... Mutta siis kokemuksena olisi kiinnostava. Vaikuttaisin varmaan vaan ihan juntilta tv:ssä ja lapsia sekä miestä hävettäisi.... :/
 
---
Tuo ois hieno, seikkailu nimenomaan ja mulla ois perhe ja ystävät tukena. Uskon olevani potentiaalinen mukaan otettava, mutta se, että seiskat ja hymyt kirjottelis musta tarinaa, mitä mm. exä, ex-ystävät tms. revittelisivät pienten vihjepalkkioiden edessä ja tämä sitten taas poistaisi mahdollisuuden tehdä normaalia duuniani, se oli sitten siinä.

Kannattaa muistaa, että vittumaiset ihmiset voi mollata julkisuudessa esiintyvää henkilöä mielin määrin, joka voi vaikuttaa lapsiin ja perhe-elämään.
 
Mä veikkaan että jos siellä OIKEESTI ollaan luonnon armoilla niin se, jolla on 30 kiloa ylipainoa on kahden viikon jälkeen PALJON paremmassa kuosissa kuin se, jolla vararavintoa ei ole ;) Hae nyt ihmeessä!!! Ja hei kyse on SELVIYTYJISTÄ, ei missikisoista. Ei kai ulkonäöllä ole pärjäämisen kanssa mitään tekemistä, Tosi-TV-ohjelmiin mahtuu kaiken kokoiset!
 
Mua niin harmittaa kun en voi kanssa hakea.Tää on ollut ainut sellainen ohjelma josta olen ajatellut että jos tehdään suomi versio niin hakisin sinne. Tänään olin jo täyttämässä hakemusta kunnes tajusin että sisko menee juuri kuvauksien aikaan naimisiin enkä kaasona voi luistaa häistä...
 
ex-rouva
Minulla taas 15kg liikaa painoa ja ikää alle 50v. Kiinnostaisi tuollainen seikkailu, jos matkalla vielä laihtuisi:). Jos vielä voittaisi, saisi kuitatuksi velkani pois:). Siinä on varjopuoli, olet sitten aina julkkis ja sitä en haluaisi olla:/.
 

Yhteistyössä