Onkos jotain kesäpaikkoja joihin voi mennä 1-vuotiaan kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"tiiu"
Kotieläintilat ym on kivoja tuon ikäiselle. Me käytiin viime kesänä 1v 3kk kanssa kotieläinpuistossa ja tyttö tykkäsi tosi paljon kun siellä oli ihan kirjoista tuttuja "peruseläimiä", pupuja,kanoja,heppoja ym :)
 
Mun mielestä tuon ikäinen ei kaipaa vielä huvipuistolaitteita. Noi kotieläimet on ihania. En veisi Muumimaailmaankaan, ei noin pieni vielä ymmärrä. Oma tyttöni on nyt 2 v 2 kk, ja nyt ymmärtäisi ja varmaan kesällä taas mennään. Viime kesänä oltiin ku ilmatteeks päästiin, mutta ei hän silloin siitä oikeesti vielä mitään irti saanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viinipyräle;28518821:
Mun mielestä tuon ikäinen ei kaipaa vielä huvipuistolaitteita. Noi kotieläimet on ihania. En veisi Muumimaailmaankaan, ei noin pieni vielä ymmärrä. Oma tyttöni on nyt 2 v 2 kk, ja nyt ymmärtäisi ja varmaan kesällä taas mennään. Viime kesänä oltiin ku ilmatteeks päästiin, mutta ei hän silloin siitä oikeesti vielä mitään irti saanut.
No ei se niitä elukoitakaan osaa kaivata, mutta jos nyt perheenä jonnekin menee niin ittellä hyviä kokemuksia lintsistä. Asuttu täällä, joten ollut luontaista mennä sinne. Ovat taaperotkin tykänneet. En varmaan ois lähtenyt jos ois ollu pitkä matka, mutta kun samassa kaupungissa on...
 
"vieras"
Mun esikoinen oli Muumimaailmassa ollessaan 1v4kk ja tykkäsi ihan hirveästi! Ei malttanut edes nukkua päikkäreitä, jaksoi koko päivän ihmetellä muumeja. Muumimaailmaan juuri tuon ikäisen voisin viedä, Lintsille en (liikaa meteliä).
 
No ei se niitä elukoitakaan osaa kaivata, mutta jos nyt perheenä jonnekin menee niin ittellä hyviä kokemuksia lintsistä. Asuttu täällä, joten ollut luontaista mennä sinne. Ovat taaperotkin tykänneet. En varmaan ois lähtenyt jos ois ollu pitkä matka, mutta kun samassa kaupungissa on...
Siis totta juuri näin, tuon ikäinen ei osaa kaivata vielä minkäänlaisia viihdykkeitä. Enkä lapsensa itsensä vuoksi mistään olisi valmis maksamaan tai minnekään matkustamaan. Mutta toki jos perhe haluaa muuten kulkea, niin pienikin nauttii kaikesta uudesta ja erilaisesta, mitä yhdessä tehdään. Mut suunnittelu kannattaa mun mielestä aloittaa enemmänkin omista toiveista, missä olisi kiva niitä kesäpäiviä yhdessä viettää :)
 
040608
Jos se 1v on ainoa lapsi niin mä en kotieläinpuistoa kummempaan paikkaan lähtis. Huvipuistoja ehtii kiertää myöhemminkin. Mut eläimistä varmaan sen ikäinen jo tykkää. Tietysti jos vanhemmat haluaa huvitella niin voi huvipuistoihinkin mennä. Muumimaailma vois kans olla vaihtoehto. Itse oltiin siellä kun lapset oli 1v ja 3v ja kyllä tuo pienempikin tykkäs siellä olla. Rattaissa kylläkin vaan istui kun ei silloin vielä kävellyt itse. Mut Puuhamaahan ei kyllä kannata vielä mennä, ei lapsi osaa sieltä mitään odottaa. Tai taas jos vanhemmat tykkää hyppiä trampoliinilla, laskea liukumäkiä, vesileikkejä yms... niin kyllhän se lapsi siinä mukana menee.
 
"Vieras"
No ei se niitä elukoitakaan osaa kaivata, mutta jos nyt perheenä jonnekin menee niin ittellä hyviä kokemuksia lintsistä. Asuttu täällä, joten ollut luontaista mennä sinne. Ovat taaperotkin tykänneet. En varmaan ois lähtenyt jos ois ollu pitkä matka, mutta kun samassa kaupungissa on...
Sama juttu. Mennään jopa alle 1v:n kanssa lintsille. Kotkottiin jne. Tykkää katsella.
 

Yhteistyössä