onkos kellään ollu sammasta rinnoissa?

kun eilis illasta asti on tuntunut rinnoissa viiltävää kipua imetettäessä. on jonkin verran pahentunut päivän aikana. Vauvalla vähän sammasta suussa ja aattelin että olikos oireet rinnoissa juuri tuota viiltelyä. miten lähtee, tarvitseeko lääkettä vai meneekö itsestään ohi?
 
jaaha... miulla oli kans viiltävää kipua nänneissä kun neiti oli tissillä. mutta en mie kyllä tiiä oliko se sammasta. ei ainakaan tuolla neitillä ole suussa mitään. eikä näy kyllä nänneissäkään mitään. mie putsasin nännit aina ennen ja jälkeen imetyksen (ja välilläki) ja pistin bepanthenea niin nyt on nännyrät taas kunnossa :D
 
The titityy
Hae pian apteekista sienirasvaa.
Minä en aikoinaan tajunnut heti hoitaa ja lääkärikin oli niin pöljä että kuvitteli kyseessä olevan vain pakkautumisen.
Niin kävi että nännit märkäni ja se siitä imetyksestä. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Hae pian apteekista sienirasvaa.
Minä en aikoinaan tajunnut heti hoitaa ja lääkärikin oli niin pöljä että kuvitteli kyseessä olevan vain pakkautumisen.
Niin kävi että nännit märkäni ja se siitä imetyksestä. :/
voi kamala! :hug:

mites tuo sienirasva, pitääkö se pestä pois ennen imettämistä? kun tuolla imetystukilistan sivuilla sanottiin että nännien hoitoon käytetään tuota rasvaa (ja vissiin vauvanki) mutta ei sanottu että onko siitä vaaraa jos vauva saa sitä rasvaa suuhunsa?

osaatko sie sanoa?
 
The titityy
No mulla oli niin että sen aikaa kun käytin rasvaa, piti antaa korviketta.
Tulehdus oli jo niin pahana että nännit valui verta ja visvaa, kipu oli sietämätön.
Eivät ne ehtineet parantua ja imetys loppui lyhyeen, vain 2kk sitä kesti. :(

Käytätkö muuten liivinsuojuksia? Minä käytin kaikenaikaa tyhmyyttäni ja ne pahensi tilannetta kun hautoivat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
No mulla oli niin että sen aikaa kun käytin rasvaa, piti antaa korviketta.
Tulehdus oli jo niin pahana että nännit valui verta ja visvaa, kipu oli sietämätön.
Eivät ne ehtineet parantua ja imetys loppui lyhyeen, vain 2kk sitä kesti. :(
voi että... kauhea on varmaan ollu kipu!! mie en itse asiassa tiiä että onko se tuo sammas joka tuon kivun aiheuttaa vai se, että neiti vetää tissiä samalla ku imee, oikein venyttää.... jestas että välillä tuntuu niinku lähtis nänni irti :eek:
 
ja käytän juu liivinsuojuksia... mutta taidanpa sitten luopua niistä kun ei nuo rinnat enää valu maitoa...onneks on tarpeeksi tissiliivejä ettei tartte yksillä mennä.. voi vaihtaa tosiaanki päivittäin.
 

Yhteistyössä