onkos muita jotka on lapsen nvolatädin vaihtanut toiseen?

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
meillä ei ole kuin kaksi neuvolatätiä, suomen- ja saamenkielinen. Periaatteessa kuulun suomenkieliselle mutta pääsin pyynnöstä raskausneuvolaan tälle toiselle kun en oikeen tykkää tästä omasta. Homma oli ihan ok eikä kukaan ole ihmetellyt.
 
vaihtamalla paranee
En pitänyt tädistä ja hän ei pitänyt minusta, tämä oli täysin selvää molemmille vaikka kumpikin toki asiallisesti ja korrektisti käyttäydyimme.

Sitten täti teki pienen laiminlyönnin - joka onneksi oli helposti korjattavissa - ja minä sain siitä kätevän kulissisyyn vaihtaa tätiä.
 
no mä soitin sille toiselle, se sano et asia ok mutta se pitää tehä esimiehen kautta. saan esimiehelle vast ens vkolla soitettuu ku se tulee lomalta..
esimies kait sit kattoo et kelle meen ku meil kuulemma on tuol 3 terkkaa..eli jommalle kummalle niist toisist..mut jos saan päättää ni sanon kyl kenelle miellellää menisin.
kiva vaa ku tää esimies kuulemma sit kertoo tän asian sille ei kivalle nvolatädille,ni jos se tulee tekee pahoja katseita meihin ku ootetaa nvolaan menoo siel heh.. no jospa ei ,..
 
olen vaihtanut ja helpolla meni. Sen jälkeen tuli aivan mahtavan osaava tyyppi :) Ensimmäinen oli siis vasta aloittanut enkä saanut yhtään mihinkään tukea koska tunnuin tietävän kaikesta enemmän kuin hän. Ei sen nyt ihan niin pitäisi mennä että joka kerralla asiakas kertoo neukkutädille mitä pitää tehdä ja miten se tehdään..

Paperin täytin siinä infopisteellä,ei tarvinnut selitellä mutta pistin jotain kuitenkin.
 

Yhteistyössä