onkos täällä nuuskaa käyttäviä naisia?

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Mä vaan mietin tässä että kyllä mun silmiini tupakoiva nainen on ihan yhtä kamalan näköinen kuin nuuskaa käyttävä nainen :).

Mutta totta tosiaan: tarkoitus on, että pian en käytä nuuskaa ENKÄ tupakkaa :)
 
vieras
Mun mielestä kummassakaan ei ole mitään pahaa. Ja se nuuska on vielä henkilökohtaisempi juttu. Eihän se kenellekään kuulu, mitä omaan suuhunsa työntää. Toiset lykkää sinne karkkia, toiset viinaa, jotku nuuskaa.
 
Ihana haukkumaketju tuli sitten tästäkin |O

Ihan sama käytätkö ap nuuskaa vai tupakkaa tai vahvempaa niin ei sitä täällä kannata puolustella, ajan haaskausta ja mitä se kenellekään kuuluu. Käytä vain ihan mitä haluat ja ole välittämättä näistä kaikista palsta pyhimyksistä jotka ovat aina niin täydellisiä :saint:

Ja ihan varalta tiedoksi vain, että ei minä en käytä kumpaakaan eikä kukaan muukaan perheessäni B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Ihana haukkumaketju tuli sitten tästäkin |O

Ihan sama käytätkö ap nuuskaa vai tupakkaa tai vahvempaa niin ei sitä täällä kannata puolustella, ajan haaskausta ja mitä se kenellekään kuuluu. Käytä vain ihan mitä haluat ja ole välittämättä näistä kaikista palsta pyhimyksistä jotka ovat aina niin täydellisiä :saint:

Ja ihan varalta tiedoksi vain, että ei minä en käytä kumpaakaan eikä kukaan muukaan perheessäni B)
Kuuluu se silloin jos siitä itse palstalla infoaa.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Ihana haukkumaketju tuli sitten tästäkin |O

Ihan sama käytätkö ap nuuskaa vai tupakkaa tai vahvempaa niin ei sitä täällä kannata puolustella, ajan haaskausta ja mitä se kenellekään kuuluu. Käytä vain ihan mitä haluat ja ole välittämättä näistä kaikista palsta pyhimyksistä jotka ovat aina niin täydellisiä :saint:

Ja ihan varalta tiedoksi vain, että ei minä en käytä kumpaakaan eikä kukaan muukaan perheessäni B)
Kuuluu se silloin jos siitä itse palstalla infoaa.
Juu, enkä mä oo ottanut itseeni. Saa haukkua ja kauhistella :D. Vaikka tosin mä tän aloituksen tein ihan vaan kyselläkseni muita nuuskan käyttäjiä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Ihana haukkumaketju tuli sitten tästäkin |O

Ihan sama käytätkö ap nuuskaa vai tupakkaa tai vahvempaa niin ei sitä täällä kannata puolustella, ajan haaskausta ja mitä se kenellekään kuuluu. Käytä vain ihan mitä haluat ja ole välittämättä näistä kaikista palsta pyhimyksistä jotka ovat aina niin täydellisiä :saint:

Ja ihan varalta tiedoksi vain, että ei minä en käytä kumpaakaan eikä kukaan muukaan perheessäni B)
No en minä mielestäni haukkunut :| . Kerroin vain mielipiteeni. Vaikka sitä ei kysyttykään :whistle:

Toivottavasti ap pääsee eroon kaikista nikotiinituotteista :flower:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Ihana haukkumaketju tuli sitten tästäkin |O

Ihan sama käytätkö ap nuuskaa vai tupakkaa tai vahvempaa niin ei sitä täällä kannata puolustella, ajan haaskausta ja mitä se kenellekään kuuluu. Käytä vain ihan mitä haluat ja ole välittämättä näistä kaikista palsta pyhimyksistä jotka ovat aina niin täydellisiä :saint:

Ja ihan varalta tiedoksi vain, että ei minä en käytä kumpaakaan eikä kukaan muukaan perheessäni B)
No en minä mielestäni haukkunut :| . Kerroin vain mielipiteeni. Vaikka sitä ei kysyttykään :whistle:

Toivottavasti ap pääsee eroon kaikista nikotiinituotteista :flower:
Kyllä sä saat mielipiteesi kertoakin =) :hug: . Kiva "kuulla" susta muutenkin pitkästä aikaa :).

Ja juu, tarkoitus olis tosiaan päästä nikotiinituotteista eroon. Mä olen kyllä NIIN kiukkuinen itselleni kun sorruin uudelleen polttamaan. En ymmärrä mitä mun päässä oikein liikkui... tai no, eipä kait mitään kuten ei yleensäkään :D
 
Carlos74
Yks osa-aikasesti nuuskaava mies löytyy, ja mäkin "käytän" tyttöjen nuuskaa. Ihan siitä syystä, et jää muutama tupakka polttamatta sillä konstin. Ja pussinuuskaa siitä syystä, et se on niin paljon siistimpää. Ja kyl tuolla Ruotsissa ihan miehetkin pussinuuskaa käyttää.
Ja Göteborgissa kun menin huoltsikalta nuuskaa ostamaan, kassalla oli tosi söpö nuori nainen myymässä ja nuuskat hänen huulessaan ei kyl yhtään mua häirinnyt! Ja ei se tupakka naisen suussa ole yhtään seksikkäämpi kuin nuuskakaan :kieh:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Yks osa-aikasesti nuuskaava mies löytyy, ja mäkin "käytän" tyttöjen nuuskaa. Ihan siitä syystä, et jää muutama tupakka polttamatta sillä konstin. Ja pussinuuskaa siitä syystä, et se on niin paljon siistimpää. Ja kyl tuolla Ruotsissa ihan miehetkin pussinuuskaa käyttää.
Ja Göteborgissa kun menin huoltsikalta nuuskaa ostamaan, kassalla oli tosi söpö nuori nainen myymässä ja nuuskat hänen huulessaan ei kyl yhtään mua häirinnyt! Ja ei se tupakka naisen suussa ole yhtään seksikkäämpi kuin nuuskakaan :kieh:
Peesiä kaikin puolin :). Sen verran vaan vielä tarkennusta, että mä tarkoitin tyttöjen nuuskalla ihan siis oikeasti tyttöjen nuuskaa. Ne on pienempiä ja miedompia kuin esim. Ettan ja ne on semmoisessa tyttömäisessä lilassa rasiassa. Maistuu anikselta muistaakseni :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kyllä sä saat mielipiteesi kertoakin =) :hug: . Kiva "kuulla" susta muutenkin pitkästä aikaa :).

Ja juu, tarkoitus olis tosiaan päästä nikotiinituotteista eroon. Mä olen kyllä NIIN kiukkuinen itselleni kun sorruin uudelleen polttamaan. En ymmärrä mitä mun päässä oikein liikkui... tai no, eipä kait mitään kuten ei yleensäkään :D
Lapset pitää kiireisenä. Ja tuntuu että ovat kipeinä koko ajan. Vanhemmalla on taas lääkekuuri. Huomenna on kuopuksen neuvolakotrolli. Samalla pyydän katsomaan korvat TAAS. Toivottavasti olisi terve.
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Yks osa-aikasesti nuuskaava mies löytyy, ja mäkin "käytän" tyttöjen nuuskaa. Ihan siitä syystä, et jää muutama tupakka polttamatta sillä konstin. Ja pussinuuskaa siitä syystä, et se on niin paljon siistimpää. Ja kyl tuolla Ruotsissa ihan miehetkin pussinuuskaa käyttää.
Ja Göteborgissa kun menin huoltsikalta nuuskaa ostamaan, kassalla oli tosi söpö nuori nainen myymässä ja nuuskat hänen huulessaan ei kyl yhtään mua häirinnyt! Ja ei se tupakka naisen suussa ole yhtään seksikkäämpi kuin nuuskakaan :kieh:
Peesiä kaikin puolin :). Sen verran vaan vielä tarkennusta, että mä tarkoitin tyttöjen nuuskalla ihan siis oikeasti tyttöjen nuuskaa. Ne on pienempiä ja miedompia kuin esim. Ettan ja ne on semmoisessa tyttömäisessä lilassa rasiassa. Maistuu anikselta muistaakseni :)
:LOL: aaaa, okei! Mä en sellasia ole nähnykään :) . Täytyypä kattella kun parin viikon päästä taas Ruotsiin menen. Jos vaikka tois vaimolle tuliaisiks :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kyllä sä saat mielipiteesi kertoakin =) :hug: . Kiva "kuulla" susta muutenkin pitkästä aikaa :).

Ja juu, tarkoitus olis tosiaan päästä nikotiinituotteista eroon. Mä olen kyllä NIIN kiukkuinen itselleni kun sorruin uudelleen polttamaan. En ymmärrä mitä mun päässä oikein liikkui... tai no, eipä kait mitään kuten ei yleensäkään :D
Lapset pitää kiireisenä. Ja tuntuu että ovat kipeinä koko ajan. Vanhemmalla on taas lääkekuuri. Huomenna on kuopuksen neuvolakotrolli. Samalla pyydän katsomaan korvat TAAS. Toivottavasti olisi terve.
Meilläkin on koko poppoo ollut enemmän ja vähemmän kipeinä :| . En tiedä tuntuuko vaan, mutta ihan kuin KAIKKI olis jatkuvasti sairaana.

Mä olen nyt taas saanut jostain palstailukärpäsen ja istunut luvattoman paljon koneella. Kai se on se kun ei todellakaan sais. Kun pitäis pakata ja puunata ja vaikka mitä. Siirrän kaikkea huomiseksi käyttämällä vapaa-ajan nettailuun :ashamed:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Yks osa-aikasesti nuuskaava mies löytyy, ja mäkin "käytän" tyttöjen nuuskaa. Ihan siitä syystä, et jää muutama tupakka polttamatta sillä konstin. Ja pussinuuskaa siitä syystä, et se on niin paljon siistimpää. Ja kyl tuolla Ruotsissa ihan miehetkin pussinuuskaa käyttää.
Ja Göteborgissa kun menin huoltsikalta nuuskaa ostamaan, kassalla oli tosi söpö nuori nainen myymässä ja nuuskat hänen huulessaan ei kyl yhtään mua häirinnyt! Ja ei se tupakka naisen suussa ole yhtään seksikkäämpi kuin nuuskakaan :kieh:
Peesiä kaikin puolin :). Sen verran vaan vielä tarkennusta, että mä tarkoitin tyttöjen nuuskalla ihan siis oikeasti tyttöjen nuuskaa. Ne on pienempiä ja miedompia kuin esim. Ettan ja ne on semmoisessa tyttömäisessä lilassa rasiassa. Maistuu anikselta muistaakseni :)
:LOL: aaaa, okei! Mä en sellasia ole nähnykään :) . Täytyypä kattella kun parin viikon päästä taas Ruotsiin menen. Jos vaikka tois vaimolle tuliaisiks :D
Jep :D. En tiedä myydäänkö niitä enää, mutta ainakin jokunen vuosi sitten oli ihan laivalla :)
 
tuskin
en ole kyl koskaan nähnyt naisen käyttävän nuuskaa, siis yököttää koko ajatuskin
miehelläkin se on aivan karmeen näkstä kun huuli pulleena kuljetaan mut että NAINEN, tuskin
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja tuskin:
en ole kyl koskaan nähnyt naisen käyttävän nuuskaa, siis yököttää koko ajatuskin
miehelläkin se on aivan karmeen näkstä kun huuli pulleena kuljetaan mut että NAINEN, tuskin
Mä laitan kuvan seuraavaksi kun laitan huuleeni :)
 
:ashamed:

Olen käyttänyt nuorena :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Mak
Tästä suusyövästä juttua. Okei elikä karsinogeenisiä ainesosia on Amerikkalaisessa nuuskassa 5 kertaa enemmän kuin Ruotsalaisessa nuuskassa. Valmistusmuodot ovat erilaisia, ja ruotsissa nuuska on elintarvike(uskokaa tai älkää). Gothiatek on asetettu valvomaan nuuskan valmistamista ja sen karsinogeenien määrää valvotaan jatkuvasti. Ruotsissa myös suusyöpätapauksia ei ole Suomeen verrattuna merkittävästi enempää ja useampi kuin joka 10 ruotsalainen nuuskaa päivttäin. Nuuskakiekossa oli ennen varoitusteksti "tämä tuote aiheuttaa syöpää" mutta se määrättiin poistettavaksi koska ei ollut todisteita.Nykyään kiekoissa lukee vain"Tämä tuote voi vaarantaa terveytesi ja aiheuttaa riippuvuutta".Enemmän huolissani olisin nuuskan ja haimasyövän yhteydestä.En toki kannusta ketään nuuskakiekkoa avaamaan mutta mielummin saastutan itseäni nuuskalla ,kuin että polttelen 5 ala-ikäisen lapsen keuhkoihin passiivisesta tupakoinnista kauikenmaailman myrkkyjä.
 

Yhteistyössä