Onkos täällä pörräämässä -78 syntyneitä?

B) Jees, eli kolmekymppiä täynnä... Kriisiä ei vielä (ehkä) havaittavissa. Kolme lasta, aviomies ja kasa karvaisia kavereita. Harmaana joskus kirjotellu, joskin erittäin vähän kun on toi meininki välillä vähän ikävää varsinkin tuolla "mitäs nyt"-osiossa...
Niin että terve vaan kaikki! :wave:
 
Minä olen myös tätä hyvää vuosikertaa, synttärit on vielä edessäpäin... Mulla on tainnut ikäkriisi jäädä lapsen jalkoihin, poika on kohta 3 kk. =) Mutta ehtiipä tässä vielä kriisiytyä, sitä odotellessa! :wave:
 
Ammattilainen
Täällä kans yks kohta kolmekymppinen.. :wave: Heti alkuvuodesta posti toi muistutuksen aisiasta, ettei vaan pääsisi unohtumaan: nimittäin kutsun ikäluokittaiseen terveystarkastukseen. :whistle: Tuli sellanen olo, että ihan niinku autoille kutsu katsastukseen. :D
 
Täällä kans samaa hyvää vuosikertaa :D

Mulle posti toi kutsun Papan joukkoseulontaan ja perjantaina sinne sitte. Tuli ihan hyvään aikaan ku kahdet kuukautiset sanottiin et pitää synnytyksen jälkeen olla niin saa luotettavan tuloksen ja 2 on nyt ollu ja meillä tyttö synty 23.10.07 4vkoa etuajassa..

Niin ja se 30v. tulee ens kuussa täyteen :eek: :LOL:
 
Täällä myös yksi vuosimallia 1978. Toukokuussa räpsähtää 30v. täyteen, mutta ainakaan vielä se ei tunnu kovin pahalle asialle :)

Mulla maanantaina 3 kuukautta täyttävä neiti ja ihana aviomies. Multa otettiin jälkitarkastuksessa jo papa ja siinä oli jotain solumuutoksia. Kesäkuussa otetaan uusi näyte. Mullakin olisi ollut tuo "joukkotarkastus" tänä vuonna, mut ei nyt sitten sinne tarvii mennä. Täytyy nyt toivoa, että kesäkuun näyte olisi jo normaali..
 
oliivia imetätkö? Jos niin saattaa sen takia et olis jotai häikkää papassa. Mulle sanottiin aikanaan et väh. 2 kuukautiset pitää olla synnytyksen jälkeen että saa luotettavan tuloksen ja kaveri sano tänään et hänelle oli myös sanottu et jos imetyksen aikana otetaan näyte niin saattaa virheellisesti hälyttää. Ja multaki tarkkaan kysyttiin et kuin kauan imetin jne tänään.. Että toivottavasti oli vaan väärä hälytys sulla :hug:
 
Sanna -78 - kiitos :hug:

Täysimetyksellä mennään, joten toivottavasti siinä selitys. Ihmettelin kyllä kun lääkäri halusi sen papan ottaa, vaikka tiesi että imetän ym. Ärsyttävää nyt sitten odottaa kesäkuuhun asti lopullista tulosta..
 
LillaStina Juu, marraskuun kuudes päivä poika tulla tupsahti. =) Näköjään pari päivää nuorempi kuin Oliivian tyttö. Ja Sanna -78 :nkin tyttö on melkein saman ikäinen, hassua että on näin saman ikäisiä vauvoja täällä. Minkäs ikäisiä Liina78:n ja Hallonin lapsukaiset on?
 
Saisinkos mäkin ängetä tähän pinoon? 30 tulee mittariin ens kuussa ja varsinaista kriisiä ei oo ainakaan vielä havaittavissa. Ja muistipa hus muakin papa-kutsulla, no, oli muutenkin mielessä joten siinähän se meni samalla.
 
Täältäkin löytyy vuosimallia -78 oleva mamma :wave: 30 tärähtää lasiin 10/08, kriisi tais olla jo tuossa pari vuotta sitten. Menossa mukana mies, muksuja 2 ja kolmatta ootellaan pian syntyväksi. Mukaan kuuluu myös yksi karvainen kissa lapsi.

 
Ammattilainen
Mulla on tytöt 01/06 ja 05/07. Ja toukokuussa tulee 30 täyteen niinkuin oliiviallekin.

Papa-kokeesta vielä: multakin otettiin papa siellä ikäluokkatarkistuksessa, vaikka imetän. (jälkitarkastuksessa ei täällä Tampereella oteta papaa kuulemma just siksi kun siinä usein näkyy "kaikenlaista" heti synnytyksen jälkeen.) Parin kuukauden päästä vasta tulee tulokset. No, toivottavasti ei tuu mitään turhaa säikähdystä kenellekään.
 
Olihan tänne tulla tupsahtanu jo muutama muukii, aattelin et ompi hieman hiljasta. B) Ja papa-kokeeseen on tääkii äitikkä matkalla kunhan saan ajan varattuu.
Leimu meillä siis kolme kakruu ja iät on seuraavat: p 04/01, t 03/03 ja kuopus p 10/05.
Ja nyt tällä hetkellä ei oo suunnitelmissa lisää lapasia, uusi työ hakusessa ja josko sitä sais itelleen jonkuu ihan oikeen harrastuksenkii hommattua. :saint:
 
kiva että jotkut jo etuajassa on klikannu myös 30-40 settiin :D itsellä pyöreät tulee mittariin syyskuussa, mutta ajattelin vilkasta josko täällä seuraavan vuosikymmenen viestiosiossa olis jotakin mulle.
tirppanat mulla on 10/96 ja 11/96.

:wave:
 
Ammattilainen
Alkuperäinen kirjoittaja mauis:
kiva että jotkut jo etuajassa on klikannu myös 30-40 settiin :D itsellä pyöreät tulee mittariin syyskuussa, mutta ajattelin vilkasta josko täällä seuraavan vuosikymmenen viestiosiossa olis jotakin mulle.
tirppanat mulla on 10/96 ja 11/96.

:wave:
Tässä lienee virhe, tai sitten on sattunut kaksosten synnytys mukavasti. =)
 
Moikka!
Täällä kans 78 vm äiskä, marraskuussa sit vasta 30 mittariin!
Mielummin tunnen kuitenkin kuuluvani jo tänne vanhempien osastoon :D
Meillä eka poika syntynyt helmikuussa 04 ja toinen heinäkuussa 07, perheeseen kuuluu myös mies 37 ja koiravanhus 13 ja kissa 2v.
:wave:
 
Tässä yksi -78 lisää 30v. tuli täyteen 4.3 :) . Lapsia on kolme kaksi poikaa -01 ja -03 ja tyttö -05 :heart: . Poden armotonta vauvakuumetta ja toivon plussaavani kevään aikana, kun lopultakin sain tuon mieheni suostumuksen neljänteen (aika urakka oli )
 

Yhteistyössä