Onkos todellakin taas PERJANTAI?

Tarvis tollanen dublokasa siivota tosta olkkarin lattialta, heittää ulkovaatteet niskaan ja lähteä poikia viemään hoitoon, jonka jälkeen hakeen eväät kaupasta ja lähteä iltavuoroon. Sieltä sitte kotiudun kympin jälkeen ja taidan painella suoraan maate. Huomenna sit shoppailemaan :)
 
on perjantai
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27268186:
Siis vastahan oli perjantai, ja palstailin.
Ja nyt on perjantai, ja...

:popcorn:


Mitäs meinaatte tänään? Hyviä perjantaiprovoja mielessä kellään? Kivoja menoja?

Minä saatan parkkeerata palstalle illalla. :D
palstailetko vaan perjantaisin...? ;) sillon voi kyllä olla astetta "herkullisemmat" ketjut, pitänee tsekat tilanne... :D
 
lucifer
pitäs muksut hakea hoidosta ja kummipoika kotoaan kyytiin ja suunnata mummolaan.
ukko aiko häipyä suoraan töistä omille teilleen viikonlopuksi. joten jää tupa kylmilleen pariksi yöksi.
 
Minulla olisi tälle iltaa kaksi vaihtoehtoa.

1. Laitan itseni nätiksi ja lähden käymään baarissa

tai

2. Lämmitän saunan. Laitan takkaan tulet, avaan punkkupullon ja ryystän sitä kuunnellen Led zeppeliniä.

En osaa päättää!
 
Ajattelin elää tänään vaarallisesti ja hurjasti.

Siivoan.

Ja menen futismutseilemaan pojan jalkkisharjoituksiin.

Minullako tylsä elämä? Ehkä vähän.

Jos oikein irroittelen, saatan illemmalla katsoa telkkaria ja juoda hieman karpalolonkeroa (koko tölkillistä en alas saa, mutta jos edes puolet).
 
Minulla olisi tälle iltaa kaksi vaihtoehtoa.

1. Laitan itseni nätiksi ja lähden käymään baarissa

tai

2. Lämmitän saunan. Laitan takkaan tulet, avaan punkkupullon ja ryystän sitä kuunnellen Led zeppeliniä.

En osaa päättää!
Sinuna kävisin saunassa, sitten vähän punkkua ja Zeppeliniä samalla kun laittaudut ja sitten baariin :)
 
  • Tykkää
Reactions: WhiteSnow
En ole uhkailuistani huolimatta vieläkään saanut vietettyä perjantai-iltaa (enkä lauantai-iltaakaan) palstalla. Kun aina sanotaan, että parhaimmat jutut täällä on myöhään illalla. Itse olen yleensä silloin miehen kainalossa kiehnäämässä :D

Täytyy taas yrittää.

Kävin muuten kampaajalla. Pitäiskö ottaa kuva ja laittaa tänne?
 
"vieras"
En ole uhkailuistani huolimatta vieläkään saanut vietettyä perjantai-iltaa (enkä lauantai-iltaakaan) palstalla. Kun aina sanotaan, että parhaimmat jutut täällä on myöhään illalla. Itse olen yleensä silloin miehen kainalossa kiehnäämässä :D

Täytyy taas yrittää.

Kävin muuten kampaajalla. Pitäiskö ottaa kuva ja laittaa tänne?
No pitäs tietenkin!
 

Yhteistyössä