onkoteilläläheisetvälitanoppiinne?

  • Viestiketjun aloittaja <järkytyin tänää
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Se ei tykkee sinusta kun olet tuommonen robottimainen jankkaaja.

Mun anoppi on huippu. Miehestäkin olen jo eronnut, ja anoppilassa käyn joka päivä, ja se hoitaa mun lasta ilmaseksi kun käyn töissä. Revi siitä.
 
mahti
mietin samaa kun luin yhtä toista keskustelua...siinä koira oli pissannu sänkyyn ym. ni kommentit oli kyllä ihan lapsellisia...ei voinu ku pyöritellä silmiä!!!!!!!!!!!!!!!!
 
MM
Joo, luin sitä samaa koiraketjua. Huh. Onhan niitä tutkimuksia tehty, missä todetaan ihmisten käyttäytyvän eri tavalla nettipalstoilla kuin muualla. Kai se anonyymisyys joiden mielestä antaa luvan päästää höyryjä pihalle toisten kustannuksella.
 
vieras
Ei oo. Enkä osaa oikein kunnioittaa mieheni äitinä tai lasteni mummonakaan, kun hän on avoimesti epäreilu, ei tasapuolinen lapsiaan ja lastenlapsiaan kohtaan. Toiselle ostelee vaikka mitä ja hoitaa mielinmäärin, on tukenut aikuista lasta kaikin tavoin taloudellisesti ja ajallisesti ja toisista lapsistaan ei juuri välitä, eikä myöskään lastenlapsistaan.
Yritän pitää kuitenkin välejä ja olla välittämättä, en halua antaa negatiivista kuvaa isovanhemmista itse. Lapset on kuitenkin itse huomanneet, että kohtelu ei ole tasapuolista. Se on aika ikävää.
 

Yhteistyössä