onks kaikki

Mä oon vielä hetken. Pian pitäis mennä nukkumaan, kun huomenna pitäis jaksaa nousta aikonaan ylös. Auto olis nimittäin lastattuna kirppiskamoille. Toivottavasti ei tarvis kovin paljoa enää takas tuoda.
 
mäkin kävin kesällä yhden kirppiksen heittää, lähinnä omia vaatteita..jostain syystä isäntä ei halunnu vielä lasten vaatteita / tavaroita myytäväksi??!Niitä ku ois jo muutaman ison laatikon verran. Nyt on sit loput kamat mitä kirppikseltä jäi, lojunut makarin lattialla laatikossa pari kuukautta. Ai saamatonko vähän ole?!
 
Kaikkeen hommaan tarvii aina oman inspiraation. Mullakin moni homma tahtoo siirtyä jostain kumman syystä. Nyt aattelin, että loput kirppiskamat laitan rönttänä koottain myyntiin ja jos vielä jää niin isken hyväntekeväisyyteen. En varmaankaan tarvi pieniä lastenvaatteita enää, kun en voi saada enempää lapsiakaan.
 
aiempien kirppismyyntien jälkeen( viikon pöytä jossain kirpparilla) oon tsekannut tavarani vielä läpi et enkö "varmaan" tarvii/ käytä.. oon sit kiikuttanu ne spr:n keräyslaatikkoon. Onko tää sun huominen kirppis semmonen missä ihan itse myyt?
 
:wave: Täällä ainakin yksi valvoo..Ihana rauha, kaikki lapset (3 kpl) nukkuu ja isäntäkin meni untenmaille..Tosin pitäs sitä kai itsekin mennä, tuo nuorin (7 kk) kun tuppaa heräileen ihan kiitettävästi yöllä, hammas taas tulossa...
Mut ei oikeestaan edes väsytä, joten taidan notkua täällä ja sit tuolla mitäs nyt palstalla...ei tässä muutakaan...mua kun ei vois vähempää kiinnostaa mm. tuo sormusten herrakaan..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2005 klo 23:15 linnunpönttö kirjoitti:
:wave: Täällä ainakin yksi valvoo..Ihana rauha, kaikki lapset (3 kpl) nukkuu ja isäntäkin meni untenmaille..Tosin pitäs sitä kai itsekin mennä, tuo nuorin (7 kk) kun tuppaa heräileen ihan kiitettävästi yöllä, hammas taas tulossa...
Mut ei oikeestaan edes väsytä, joten taidan notkua täällä ja sit tuolla mitäs nyt palstalla...ei tässä muutakaan...mua kun ei vois vähempää kiinnostaa mm. tuo sormusten herrakaan..
mä oon kans meidän perheen valvoja..en luokanvalvoja hihih...meillä kans kuopus aina rupee "vöhkää" kun itse väsyneenä hilaudun pehkuun..en tiedä onko se sit niin herkkäuninen vai mitä..pitäiskö kokeilla omaan huoneeseen?!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2005 klo 23:25 äippä72 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2005 klo 23:16 Sikke1 kirjoitti:
Joo, oon mä menos sinne itse myymään. Tänään meillä oli kotona kirppis, mutta ihmisiä olis voinu tulla enemmänkin. Ilmeisesti en tarpeeksi paljon ilmoitellut asiasta.
kävikö sit miten paljon ihmisiä?
Oiskohan käyny kaikkiaan jotain parikymmentä, joista puolet oli vähän vanhempaa porukkaa. Ootin kyl et olis tullu vähän enemmänkin, mutta ehkä sitten ihmisiä ei kiinnosta tai ei uskalleta tulla. Tiedä sitten. Me asutaan pienellä paikkakunnalla, oiskohan sillä ollut vaikutusta.
 

Yhteistyössä