onks kukaan käyttänyt apteekin vichy sarjaa???

mä onnistuin
Sain ihoni tolla Vichyllä kuntoon vuosien taistelun jälkeen. Nyt talvella vaan pitäisi investoida vielä johonkin Vichyn voiteeseen, kun iho kuivuu kylmästä. Meidän teinipoika käyttää myös, pitää näppylät loitolla.
 
Ei
Mulla kanssa pahensi ihon kuntoa, käytin kolme kuukautta ja sitten lopetin. Olen kokeillut kaikki mahdolliset, enkä sopivaa ole löytänyt. Ikääkin jo 35 vuotta.... Roacuttania syöny 3 kertaa ja se on aina auttanut, mutta raskaudet aina saanu ihon melkein alkutilanteeseen.

Mummonakin rasvanaama ja näppyläinen?
 
mä onnistuin
Mulla on tavallaan kuiva iho ja se oli 25 vuotiaaksi mitä parhain. Sitten alkoi tapahtua jotain kummaa. Eli ehkäpä Vichy ei ole parhain akneiholle, vaan muusta johtuvalle iho-oireilulle.
 
hauskaa
hauskan kokeilusarja ei ole hinnalla pilattu kestää noin 2viikkoa,voidenaamio on aivan mahtava tuote näpyt häipyi kahdessa päivässä

http://ssl.terveysasema.com/index.php?main_page=product_info&manufacturers_id=22&products_id=622
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
rasvaisen ihonsarjaa,en tykännyt naama kukki entistä enemmän....vannon dr,haucska nimeen
Mulla epäpuhdas iho, ja kokeilin juuri tuota vichyn sarjaa, mut en tykännyt. Dr haucska vei rahat ja toi koko otsan täyteen pieniä näppyjä. Nyt pessyt iltasin vaan suola/vesiliuoksella ja epäpuhtaudet lähteny.

 
hauskaa
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
rasvaisen ihonsarjaa,en tykännyt naama kukki entistä enemmän....vannon dr,haucska nimeen
Mulla epäpuhdas iho, ja kokeilin juuri tuota vichyn sarjaa, mut en tykännyt. Dr haucska vei rahat ja toi koko otsan täyteen pieniä näppyjä. Nyt pessyt iltasin vaan suola/vesiliuoksella ja epäpuhtaudet lähteny.
juu ei sovi kaikille,kokeilematta ei voi tiätää kuinka tehoaa.
olin aika ennakkoluulonen kun aloitin,on tullut kokeiltua monia aineita haucska on sopinut parhaiten
 

Yhteistyössä