ONKS muilla ollu poikkeevuuksia??

[QUOTE="Sanna";26665746]Neljän päivän heitto ei ainakaan merkitse yhtään mitään. Tuosta pallurasta en osaa sanoa.[/QUOTE]

no se mitä mä oon siit nyt googlannu niin ei oo vakavaa.. ja se on monilt kuullema hävinykkin ennen synnytystä..
 
"juups"
Joo, meillä pojalla epäiltiin vaikka ja mitä. Oli jotain vikaa selkärangassa, sitä katseltiin kahden erikoislääkärin voimin useilla eri ultrauskerroilla (itseasiassa se oli hiukan myöhemmin kuin rakenneultra, olikohan jotain vkolla 27, jouduin ravaan noissa ultrissa useastikin supistusten ym vuoksi). Mutta joo, selkärangan muutoksiin kuulemma sitten etenkin pojilla liittyi myös hyvin suuri riski johonkin kehitysvammaisuuteen jne, ja lääkäri väläytteli jopa mahdollisuutta ettei lapsi koskaan kävelisi. Aina vaan löytyi jotain muutosta ja poikeevaa, josta kukaan ei osannut sanoa tarkasti. Jossain vaiheessa nähtiin jotakin poikkeavaa myös aivoissa. Syntyi kuitenkin terve poika, joka nyt on 5v ja täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Mutta henkisesti raskausaika oli kyllä raskasta kaikkien pelkojen keskellä. :( Ja tänä päivänä en tiedä mihin lääkäri nuo epäilyksensä perusti...
 
Meil ei oo ollu tai ei oo ainakaan mitään mainittu, tosin mun prosentit oli jotain 1/20 000 niin ei mikään kovin suuri mahdollisuus ollutkaan. Muistaakseni myös mainitsin, etten edes halua tietää jos sieltä jotain löytyisikin, lääkärit saavt kyllä katsoa ja valmistautua.
 

Yhteistyössä