onks tää yleinenkin ilmiö??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jättää hiukset pesemättä kun ei näytä likasilta ja ei oo mitään menoakaan. Sitten tulee yllättävä mieluisa äkkilähtö kylään ja hiukset onkin megalikaset sillä sekunnilla?? Ei ollu todellakaan eka kerta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Jos on vaaleat hiukset niin vähän vaan perunajauhoja hiuksiin niin ovat puhtaat, pöllytät vaan huolellisesti jauhot pois ennen ulos lähtöä. Imee kaiken rasvan.
:eek: heeei, toihan vois toimia!! empä oo koskaan kuullu!! miks vaan vaalee hiuksisille?? tai juu, jos jää hiuksiin, ni ei niin erotu.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Jos on vaaleat hiukset niin vähän vaan perunajauhoja hiuksiin niin ovat puhtaat, pöllytät vaan huolellisesti jauhot pois ennen ulos lähtöä. Imee kaiken rasvan.
:eek: heeei, toihan vois toimia!! empä oo koskaan kuullu!! miks vaan vaalee hiuksisille?? tai juu, jos jää hiuksiin, ni ei niin erotu.. :D
Just siksi ettei erotu. Ihan mielettömän hyvä konsti.
Mulla on tosi pitkät hiukset enkä jaksa aina pestä ja kuivatella.
Kaveri joka tekee töitä mallina neuvoi tämän alan kikan hätätapauksia varten..
Pirkkaniksi :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Jos on vaaleat hiukset niin vähän vaan perunajauhoja hiuksiin niin ovat puhtaat, pöllytät vaan huolellisesti jauhot pois ennen ulos lähtöä. Imee kaiken rasvan.
:eek: heeei, toihan vois toimia!! empä oo koskaan kuullu!! miks vaan vaalee hiuksisille?? tai juu, jos jää hiuksiin, ni ei niin erotu.. :D
Just siksi ettei erotu. Ihan mielettömän hyvä konsti.
Mulla on tosi pitkät hiukset enkä jaksa aina pestä ja kuivatella.
Kaveri joka tekee töitä mallina neuvoi tämän alan kikan hätätapauksia varten..
Pirkkaniksi :D
Joo mut ne hiukset pitää olla ihan vaaleat sitten... Jos mun hiuksiin laittaa, niin näyttää lähinnä hilseeltä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Jos on vaaleat hiukset niin vähän vaan perunajauhoja hiuksiin niin ovat puhtaat, pöllytät vaan huolellisesti jauhot pois ennen ulos lähtöä. Imee kaiken rasvan.
:eek: heeei, toihan vois toimia!! empä oo koskaan kuullu!! miks vaan vaalee hiuksisille?? tai juu, jos jää hiuksiin, ni ei niin erotu.. :D
En oo mäkään kuullu. Kiitos vinkistä!!!! Hätä keinot keksii
:D B)
 
Ei perunajauhoa
Kuivashampoo on vielä perunajauhoa kivempi vaihtoehto. Jostain taisin kuulla, että sitä saisi erikseen myös tummana, mutta olen kyllä törmännyt itse vain vaaleaan. Pelastaa myös kiireiset aamut. Nuorempana käytin sellaista ravistettavaa jauhetta, mutta siitä jäi helposti "klönttejä". Nykyään ostan sumutettavaa (Sunsilk, Herbina ja kalliimpiakin merkkejä löytyy)
 
Noinhan se juuri menee.
Vaikka olisivat hetkeä aiemmin nöyttäneet ihan ok-kuntoisilta, niin samalla hetkellä, kun kuulee menosta/joku tulee käymään, hiukset erittävät rasvakerroksen itseensä ja näyttävät siltä, että ei olisi viikkoon pesty.

Kuivashamppoot tosiaan toimivat hyvin, perunajauhoa en uskalla enää kokeilla. Joskus nuorena tuli äkkilähtö johonkin bileisiin ja kokeilin perunajauhoa. Hiukset kyllä näyttivät hyvältä, mutta huomasin illan päätteeksi, että hartiat olivat aivan valkoisen jauheen peitossa, ja näytin hilsemainoksen ennen-versiolta.
 
Hiuspuuteri on kans hyvä tuohonkin tarkoitukseen. Itse käytän sitä että tukka pysyy kuohkeampana heti pesun jälkeen. Mulla on vielä sitä "vanhanaikaista" purkissa olevaa, mutta nykyään saa suihkutettavana. On varmaan paljon kätevämpi.
 

Yhteistyössä