onneksi en ole läski!

  • Viestiketjun aloittaja yökkö
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en ymmärrä miksi pitää päästää itsensä tollaiseen kuntoon, että vaatekokokin hipoo taivaita,ettekö te välitä muuta tehdä kuin istua koneella ja syödä, syödä ja syödä,hyi
hmm...mä istun paljon koneella ja rakastan syödä telkkua katsellessa..ja nimenomaan syön,syön ja syön. mä en edes pahemmin lenkkeile,mitä nyt joskus koirankanssa ja lastenkanssa. eikä mun vaatekokoni hivo taivaita,todellakaan.
 
ei-läski
Alkuperäinen kirjoittaja ex:
Läskiys on tilapäistä, idioottioireyhtymää ei poista mikään...
En ole koskaan nähnyt sellaisten hirveiden sikojen oikeasti laihtuvan kuin jossakin julkkistempauksissa väliaikaisesti. Että ne oksettavat uimarenkaat ja selluliitti pohkeissa ja käsivarsissa saakka ei ole tosiaankaan mitään väliaikaista:headwall:

Ja valitettavasti juuri ne kauheimmat läskit ovat tyytymättömimpiä itseensä, ja siksi ne ovat katkeria, ilkeitä, kateellisia ja siksi idioottimaisia käytökseltään. Kukaan oikeasti läski ei ole tyytyväinen itseensä, se on vaan sellaista todistelua että "olen tyytyväinen itseeni ihan totta uskokaa" siksi, että itsekuri on niin heikko ettei se asia muutu miksikään ikinä. Siksi on ainoa mahdollisuus alkaa ääneen jauhamaan, että kuinka niin on tyytyväinen itseensä ja sinut läskeineen. Jospa sitten itsekin alkaisi uskomaan omaan propagandaansa niin voisi elämä olla edes hiukan helpompaa.

Itse olen normaalipainon alarajoilla, ja pidän tiukasti kiinni liikunnasta ja ruokavaliopstani, jotta en lihoisi. Se on todfella vastenmielistä ja terveydelle haitallista. Lapsetkin häpoeävät läskejä vanhempiaan, satun vaan tietämään. Pojan koulukaveria kiusataan läskin äidin takia, tämän läskin äidin vuoksi hänen lapsensa ei halua ketään kutsua heille kyläänkään kun lapset kuitenkin tulisivat vaan katsomaan sitä äitiä kuin nähtävyyttä ja tämä lapsi ei edes ekaluokalla halunnut,. että äitinsä tulee koululle saattamaan tai päivän päätyttyä vastaan lastaan. Ihan hirveää!! Jos lapseni joutuisi kärsimään mun läskeistäni, tekisin hitto vieköön jotkain asialle!

Mutta väliaikaista... hmmm.... Ei todellakaan ole, koska jos oman lapsen kärsimys ei riitä motiiviksi painonpudottamiselle, niin ei sitten mikään.
 
totuus
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Ai läskeille ihan omat vaatteet, eiköhän sitä kuka tahansa voi pukeutua mihin tahansa ja millä kilomäärällä hyvänsä.
No kyllä, läskeille on omat vaatteensa. Kukaan läski ei pystyisi pukeutumaan minun vaatteisiini, ja itselläni ei ole mitään mielenkiintoa verhoutua sellaisiin armeijan puolijoukkuetelttoihin, joita läskit kiristelee mahansa ympärillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja loaloa:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja loaloa:
Pitää olla pikkasen pläski :LOL:

http://www.youtube.com/watch?v=IkHbON2jF70
Tämä on aivan loistava. :D
Sanos muuta ;D Epätoivon partaalla piristää aina!
No khyl. :p :D
...Paitsi että tää pläski taitaa olla peräisin pari kuukautta vaille valmiista esikoisesta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Onneksi olkoon, keksit provosoivan aiheen.
oletko säkin läski kun noin sanoit,en kyllä yhtään ihmettele :whistle:
Joo, olen sotanorsu. Kaikkien ihrakkaiden äiti, valaatkin ovat mulle kateellisia, eläisin vuoden näillä läskeillä, 4D-läskidokkareiden tyypit ovat onnellisia, etteivät ole kuin minä, suonissani on enemmän laardia kuin verta, kesäisin Greenpeace työntää mua takaisin mereen. :'(
:LOL:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja loaloa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Aika ikäviä tälläset alotukset. Ihan selkeästi yritetään tahdä vain paha mieli muille ihmisille.
On, mutta eipä tällasista kannata itteensä ottaa, jollain porvoolaisella on omaa kivaa.
No eipä niin, mutta varmaa on, että jos sattuu olemaanvähän pulleampi, niin kyllä tämmöset jutut sattuu.
 
huokaus taas
No eipä niin, mutta varmaa on, että jos sattuu olemaanvähän pulleampi, niin kyllä tämmöset jutut sattuu.[/quote]

Laihduta, niin ei tarvitse loukkaantua. Puhut ihan kuin se läski olisi sellainen asia, että se vaan on ihmisen kiinteä ominaisuus kutenn ihonväri ja siksi sen kritisoiminen sattuu.- paskapuhetta, olet itse hankkinut itsesi läskiksi ja voit hankkiutua siitä eroonkin jos vaan viitsit. Että rasismista tai syrjinnästä ei ole kyse, vaan läskin ihmisen valinnoista joita en aio kunnioittaa.
 
Mistäköhän löytys vaatteita tämmöselle pienelle ihmiselle, jolla kuitenki on pikkusen ylimääräistä? Ei niin juuri mistään! Isojen puolella vaatteet on kaikki liian isoja, hoikkien puolella ne taas on tarkoitettu laihoille. En halua että paita myötäilee joka ikistä makkaraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus taas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No eipä niin, mutta varmaa on, että jos sattuu olemaanvähän pulleampi, niin kyllä tämmöset jutut sattuu.
Laihduta, niin ei tarvitse loukkaantua. Puhut ihan kuin se läski olisi sellainen asia, että se vaan on ihmisen kiinteä ominaisuus kutenn ihonväri ja siksi sen kritisoiminen sattuu.- paskapuhetta, olet itse hankkinut itsesi läskiksi ja voit hankkiutua siitä eroonkin jos vaan viitsit. Että rasismista tai syrjinnästä ei ole kyse, vaan läskin ihmisen valinnoista joita en aio kunnioittaa.
Ei muuten ole noin mustavalkoista.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Onneksi olkoon, keksit provosoivan aiheen.
oletko säkin läski kun noin sanoit,en kyllä yhtään ihmettele :whistle:
Joo, olen sotanorsu. Kaikkien ihrakkaiden äiti, valaatkin ovat mulle kateellisia, eläisin vuoden näillä läskeillä, 4D-läskidokkareiden tyypit ovat onnellisia, etteivät ole kuin minä, suonissani on enemmän laardia kuin verta, kesäisin Greenpeace työntää mua takaisin mereen. :'(
:LOL:
:LOL: :LOL: :heart:
 
normaalipainoinen
Alkuperäinen kirjoittaja yökkö:
kun niille norsuille on tarjolla niin rumia vaatteita,oikein puistattaa,hyi.
Lastentarhassao täällä kirjoitellaankin tai edes ne eivät ole noin tyhmiä, että viitsisivät toisten kokoa arvostella tuohon taaan kuin sinä. Sääliks käy sinuakin, jos aikaasi et muuhun käytä kuin toisten arvostelemiseen. Mua ei vois pätkääkään kiinnostaa tuhlata omaa aikaani moiseen. parempaakin tekemistä löytyy ja fiksumpaa.
Ja sekin on tosi, että ne joilla ei ole edes normaalia "läskiä" luiden päällä, näyttävät paljon aikaisemmassa vaiheessa vanhoilta ja ryppyisiltä. Et sori vaan, voit ehkä ruveta nyt pääsiäisen kunniaksi mussuttaan suklaamunia :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus taas:
Laihduta, niin ei tarvitse loukkaantua. Puhut ihan kuin se läski olisi sellainen asia, että se vaan on ihmisen kiinteä ominaisuus kutenn ihonväri ja siksi sen kritisoiminen sattuu.- paskapuhetta, olet itse hankkinut itsesi läskiksi ja voit hankkiutua siitä eroonkin jos vaan viitsit. Että rasismista tai syrjinnästä ei ole kyse, vaan läskin ihmisen valinnoista joita en aio kunnioittaa.
Hei kato profiili, en ole ylipainoinen, mutta en tajua, miksi joku aloittaa tälläsen keskustelun ihan vaan pahaa mieltä levittääkseen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä