onneksi en ole läski!

  • Viestiketjun aloittaja yökkö
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja loaloa:
*hakee lisää ruokaa*
Ihan piruuttaan, niin mäkin taidan tehä.
*ojentaa* löytyis grillikanaa,uppo paistettuja ranskalaisia,"grillikylkee"(ala lammas), sipsii,karkkii limuu... ;) :p :LOL:

Norsu oon mutta piruako se muille kuuluu. Mä oon mä ja muuks en muutu vaikka voissa paistais..korkeentaan rapeammaksi. Kukkakeppinäkin kokeiltu oloa ja nää..ei se oo meikän hommaa. Miehiä on saanu paremmin kun on ollut pullea peräsin ja mahtavat purjeet.
 
huokaus taas
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
quote]


Ei muuten ole noin mustavalkoista.

Tasan tarkakan on. Syökää vähemmän kuin kulutatte, huoölehtikaa itsestänne. Jos ette pysty, maksakaa sitten itse terveydenhuoltokulunne, beveridgeläinen järjestelmä ei ole tarkoitettu verovaroin kattamaan tasa-arvoisesti kaikkia sairauksia enää tänä päivänä. Ajatus on kaunis, muitta on olemassa oikeastikin sairaita ihmisiä. Tosiasia on, että yli puolet suomessa määrättävistä verenpainelääkkeistä (erittäin kalliita, korvattavuusluokka korkea suhteessa lääkkeiden kokonaiskäyttömääriin =korkea yhteiskunnallinen rasite) voitaisiin jhättää määräämättä, jos potilaat noudattaisivat painonpudotusohjeita. Mutta kun ei. Läskimpiä vaan ollaan ja lisää nappia naamariin yhteiskunnan piikkiin.

Mielelälläni maksan veroni, mutta soisin niiden kohdistuvat enemmän todellisten ongelmien hoitoon, eikä läskien huonon itsekurin aiheuttamiin lisääntyviin ja todella syviin pohjattomiin kaivoihin!











 
painoindeksi ok
Ei voi olla totta !! Todellako te piruuttaan teette tämmöstä. Ite en ole läski, ihan normaalipainoinen ja vartaloinen, mutta en tajuu. Eiks teil oo muuta tekemistä ? Kuinka tollasii ihmisiä voi olla jossain tälläsellä sivustolla keskustelemassa tollasii juttui ? Luulin et tää on tarkoitettu äideille, niinks haluaville, iseille tms. Jopa nimimerkillä varustetut ovat mukana yllyttämässä, tyhmää. Todella tyhmää. Menjkää kattoon sinne peiliin, tollasii esimerkillisiä vanhempiako te ootte ?????
 
voi tsiisus
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja loaloa:
*hakee lisää ruokaa*
Ihan piruuttaan, niin mäkin taidan tehä.
*ojentaa* löytyis grillikanaa,uppo paistettuja ranskalaisia,"grillikylkee"(ala lammas), sipsii,karkkii limuu... ;) :p :LOL:

Norsu oon mutta piruako se muille kuuluu. Mä oon mä ja muuks en muutu vaikka voissa paistais..korkeentaan rapeammaksi. Kukkakeppinäkin kokeiltu oloa ja nää..ei se oo meikän hommaa. Miehiä on saanu paremmin kun on ollut pullea peräsin ja mahtavat purjeet.

Miten sä voit pullealla peräsimellä ja isoilla läskitisseillä miehiä saada, kun olet koko ajan sen kaavun alla niin, että vaan pupillit näkyy?

Huom! Poistapa heti taas tämä, kun kysyn henkilökohtaisia. Olethan ihmeellinen moderaattori ja sinulla on oikeus.

p.s. Sitten voit linkittää sen Osaman EU:lle laittaman uhkauksen seuraavaksi.
 
mussuttaa jugurttipähkinöitä ja mietii missä kaupassa nykysin myytäs sopivia vaatteita tyypille joka on pitkä, laiha, leveet hartiat ja pitkät kädet.. No ei missään |O
Takki pitää olla kokoa 44 etä hartiat mahtuu ja hihat yltää edes ranteisiin asti, jotta ei se vaate koko kaikkee kerro, en tunnusta olevani läski, BMI on alta 20, ihan kohta normaalinrajoissa kylläkin.

Yleensä nuo peilin/puntarin vahtaajat on pahimpia muitten mollaajia kun itse ollaan niiiiin täydellisiä ettei mitään tolkkua.

Antasit säki AP kaikkien kukkien kukkia vaan, ei se oo sulta pois jos joku on pikkasen pyöreempi.
 
huokaus taas
Alkuperäinen kirjoittaja painoindeksi ok:
Ei voi olla totta !! Todellako te piruuttaan teette tämmöstä. Ite en ole läski, ihan normaalipainoinen ja vartaloinen, mutta en tajuu. Eiks teil oo muuta tekemistä ? Kuinka tollasii ihmisiä voi olla jossain tälläsellä sivustolla keskustelemassa tollasii juttui ? Luulin et tää on tarkoitettu äideille, niinks haluaville, iseille tms. Jopa nimimerkillä varustetut ovat mukana yllyttämässä, tyhmää. Todella tyhmää. Menjkää kattoon sinne peiliin, tollasii esimerkillisiä vanhempiako te ootte ?????
Olen erittäin hyvä vanhempi, koska tunnen vastuuni myös tässä asiassa. Ei ole yhdentekevää, että teollisuusmaissa työikäinen väestö on jo niin lihavaa, että se on suurin kansanterveydellinen uhka Suomessakin jo tänä päivänä. Lisäksi väestön ikääntymisen myötä työväestö vähenee entisestään, ja työikäiset siis ovat niin läskejä ja monisairaita, että työnteko ei siksi onnistu. Herätkää!!!

Ja minäkö sitten en ole vastuullinen ihminen kun tällaisia "rumia" puhun?? Sattuupi vaan olemaan totta joka sana!
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja loaloa:
*hakee lisää ruokaa*
Ihan piruuttaan, niin mäkin taidan tehä.
*ojentaa* löytyis grillikanaa,uppo paistettuja ranskalaisia,"grillikylkee"(ala lammas), sipsii,karkkii limuu... ;) :p :LOL:

Norsu oon mutta piruako se muille kuuluu. Mä oon mä ja muuks en muutu vaikka voissa paistais..korkeentaan rapeammaksi. Kukkakeppinäkin kokeiltu oloa ja nää..ei se oo meikän hommaa. Miehiä on saanu paremmin kun on ollut pullea peräsin ja mahtavat purjeet.
Mahani ja potkiva "leevivauva" kiittävät :)
Jälkkäriksi löytyis gefiluskakkuva ja kahvetta. Eikä ees hävetä :D

 
läskibertta
Kyl läskiksi pääsee sairastumalla ensin kilpirauhasen vajaatoimintaan joka pysäyttää koko aineenvaihdunnan ja kerää nestettä kehoon, sitten kilpirauhashormoni sekoittaa lisämunuaisen toiminnan et kortisolia kertyy liikaa mikä taas kerää nestettä keskivartaloon.. sitten vedet naamaan 10 tablettia kortisonia per päivä.. tuloksena 30kg/ 2kk sekä helvetin ruma ja revennyt nahka, kuukasvot ja sydämen vajaatoiminta. Todellakaan lihavaksi tuloon ei tarvita ylensyöntiä ja liikkumattomuutta.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja voi tsiisus:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja loaloa:
*hakee lisää ruokaa*
Ihan piruuttaan, niin mäkin taidan tehä.
*ojentaa* löytyis grillikanaa,uppo paistettuja ranskalaisia,"grillikylkee"(ala lammas), sipsii,karkkii limuu... ;) :p :LOL:

Norsu oon mutta piruako se muille kuuluu. Mä oon mä ja muuks en muutu vaikka voissa paistais..korkeentaan rapeammaksi. Kukkakeppinäkin kokeiltu oloa ja nää..ei se oo meikän hommaa. Miehiä on saanu paremmin kun on ollut pullea peräsin ja mahtavat purjeet.

Miten sä voit pullealla peräsimellä ja isoilla läskitisseillä miehiä saada, kun olet koko ajan sen kaavun alla niin, että vaan pupillit näkyy?

Huom! Poistapa heti taas tämä, kun kysyn henkilökohtaisia. Olethan ihmeellinen moderaattori ja sinulla on oikeus.

p.s. Sitten voit linkittää sen Osaman EU:lle laittaman uhkauksen seuraavaksi.
:LOL: aiku sä oot niin *piipin kultanen* et sitten muuta pointtia taas keksiny vetää mukaan kulta pieni :LOL: :LOL:
Hommaa elämä ..
Kyllä nää ihan kiinteet on ja terhakat.Ai niin ja jos osasit lukea niin siis on saatu miehiä siis menneessä aikamuodossa silloin ennenkuin menin naimisiin. Ja ps jos profiilin viittaat niin en mä oo siinä ehen :LOL: Luuletko et mä nyt omaa kuvaani näyttäisin täällä..
*ojentaa kanget* löysennä pipoa.
 
painoindeksi ok
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus taas:
Alkuperäinen kirjoittaja painoindeksi ok:
Ei voi olla totta !! Todellako te piruuttaan teette tämmöstä. Ite en ole läski, ihan normaalipainoinen ja vartaloinen, mutta en tajuu. Eiks teil oo muuta tekemistä ? Kuinka tollasii ihmisiä voi olla jossain tälläsellä sivustolla keskustelemassa tollasii juttui ? Luulin et tää on tarkoitettu äideille, niinks haluaville, iseille tms. Jopa nimimerkillä varustetut ovat mukana yllyttämässä, tyhmää. Todella tyhmää. Menjkää kattoon sinne peiliin, tollasii esimerkillisiä vanhempiako te ootte ?????
Olen erittäin hyvä vanhempi, koska tunnen vastuuni myös tässä asiassa. Ei ole yhdentekevää, että teollisuusmaissa työikäinen väestö on jo niin lihavaa, että se on suurin kansanterveydellinen uhka Suomessakin jo tänä päivänä. Lisäksi väestön ikääntymisen myötä työväestö vähenee entisestään, ja työikäiset siis ovat niin läskejä ja monisairaita, että työnteko ei siksi onnistu. Herätkää!!!

Ja minäkö sitten en ole vastuullinen ihminen kun tällaisia "rumia" puhun?? Sattuupi vaan olemaan totta joka sana!

Joo, mut on eri asia haukkua ja solvata ihmisiä kuin olla niistä niiden painosta tms. todella huolissaan. Haukkumalla läskejä ei mikään asia maailmassa parane.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja voi tsiisus:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja loaloa:
*hakee lisää ruokaa*
Ihan piruuttaan, niin mäkin taidan tehä.
*ojentaa* löytyis grillikanaa,uppo paistettuja ranskalaisia,"grillikylkee"(ala lammas), sipsii,karkkii limuu... ;) :p :LOL:

Norsu oon mutta piruako se muille kuuluu. Mä oon mä ja muuks en muutu vaikka voissa paistais..korkeentaan rapeammaksi. Kukkakeppinäkin kokeiltu oloa ja nää..ei se oo meikän hommaa. Miehiä on saanu paremmin kun on ollut pullea peräsin ja mahtavat purjeet.

Miten sä voit pullealla peräsimellä ja isoilla läskitisseillä miehiä saada, kun olet koko ajan sen kaavun alla niin, että vaan pupillit näkyy?

Huom! Poistapa heti taas tämä, kun kysyn henkilökohtaisia. Olethan ihmeellinen moderaattori ja sinulla on oikeus.

p.s. Sitten voit linkittää sen Osaman EU:lle laittaman uhkauksen seuraavaksi.
:LOL: aiku sä oot niin *piipin kultanen* et sitten muuta pointtia taas keksiny vetää mukaan kulta pieni :LOL: :LOL:
Hommaa elämä ..
Kyllä nää ihan kiinteet on ja terhakat.Ai niin ja jos osasit lukea niin siis on saatu miehiä siis menneessä aikamuodossa silloin ennenkuin menin naimisiin. Ja ps jos profiilin viittaat niin en mä oo siinä ehen :LOL: Luuletko et mä nyt omaa kuvaani näyttäisin täällä..
*ojentaa kanget* löysennä pipoa.
Sitä ottaa vaan päähän ku ei oo saanu syödäkseen

:LOL:
 
kräm harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja voi tsiisus:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja loaloa:
*hakee lisää ruokaa*
Ihan piruuttaan, niin mäkin taidan tehä.
*ojentaa* löytyis grillikanaa,uppo paistettuja ranskalaisia,"grillikylkee"(ala lammas), sipsii,karkkii limuu... ;) :p :LOL:

Norsu oon mutta piruako se muille kuuluu. Mä oon mä ja muuks en muutu vaikka voissa paistais..korkeentaan rapeammaksi. Kukkakeppinäkin kokeiltu oloa ja nää..ei se oo meikän hommaa. Miehiä on saanu paremmin kun on ollut pullea peräsin ja mahtavat purjeet.

Miten sä voit pullealla peräsimellä ja isoilla läskitisseillä miehiä saada, kun olet koko ajan sen kaavun alla niin, että vaan pupillit näkyy?

Huom! Poistapa heti taas tämä, kun kysyn henkilökohtaisia. Olethan ihmeellinen moderaattori ja sinulla on oikeus.

p.s. Sitten voit linkittää sen Osaman EU:lle laittaman uhkauksen seuraavaksi.
Enpä tiedä, kuka tämän on kirjoittanut mutta täytyy sanoa, että voi voi sua. Älyllinen kapasiteetti kun ei riitä järkävään argumentointiin niin täytyy yrittää ottaa aseeksi asiattomuudet. No, eipä se mätä omena tosiaan kauaksi puusta putoa. Säälittää. Ehkäpä sulta on paino pudonnut ensin yläpäästä...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja läskibertta:
Kyl läskiksi pääsee sairastumalla ensin kilpirauhasen vajaatoimintaan joka pysäyttää koko aineenvaihdunnan ja kerää nestettä kehoon, sitten kilpirauhashormoni sekoittaa lisämunuaisen toiminnan et kortisolia kertyy liikaa mikä taas kerää nestettä keskivartaloon.. sitten vedet naamaan 10 tablettia kortisonia per päivä.. tuloksena 30kg/ 2kk sekä helvetin ruma ja revennyt nahka, kuukasvot ja sydämen vajaatoiminta. Todellakaan lihavaksi tuloon ei tarvita ylensyöntiä ja liikkumattomuutta.
Ylipainoisista äärimmäisen harvalla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Keskimäärin syyt ovat elintavoissa huomattavasti useammin kuin sairauksissa.

Minun puolestani jokainen saa syödä pelkkiä hampurilaisia ja sipsejä ja maata sohvalla liikkumatta, jos haluaa. Ei haittaa minua. Itseäni kyllä häiritsisi se, jos olisin kovin ylipainoinen, koska se vaikeuttaa liikkumista ja tekee tukalan olon ylipäätään. Minusta on helpompi olla ja jaksaa paremmin, kun on normaalipainoinen.

Mutta nyt lähden tästä kuntosalille, annan silti jokaiselle oikeuden olla liikkumatta, jos siltä tuntuu. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja läskibertta:
Kyl läskiksi pääsee sairastumalla ensin kilpirauhasen vajaatoimintaan joka pysäyttää koko aineenvaihdunnan ja kerää nestettä kehoon, sitten kilpirauhashormoni sekoittaa lisämunuaisen toiminnan et kortisolia kertyy liikaa mikä taas kerää nestettä keskivartaloon.. sitten vedet naamaan 10 tablettia kortisonia per päivä.. tuloksena 30kg/ 2kk sekä helvetin ruma ja revennyt nahka, kuukasvot ja sydämen vajaatoiminta. Todellakaan lihavaksi tuloon ei tarvita ylensyöntiä ja liikkumattomuutta.
Ylipainoisista äärimmäisen harvalla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Keskimäärin syyt ovat elintavoissa huomattavasti useammin kuin sairauksissa.

Minun puolestani jokainen saa syödä pelkkiä hampurilaisia ja sipsejä ja maata sohvalla liikkumatta, jos haluaa. Ei haittaa minua. Itseäni kyllä häiritsisi se, jos olisin kovin ylipainoinen, koska se vaikeuttaa liikkumista ja tekee tukalan olon ylipäätään. Minusta on helpompi olla ja jaksaa paremmin, kun on normaalipainoinen.

Mutta nyt lähden tästä kuntosalille, annan silti jokaiselle oikeuden olla liikkumatta, jos siltä tuntuu. =)
Mä puhuin omasta elämästäni, en kaikkien ylipainoisten elämästä. Tuollaiset sanat satuttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus taas:
Laihduta, niin ei tarvitse loukkaantua. Puhut ihan kuin se läski olisi sellainen asia, että se vaan on ihmisen kiinteä ominaisuus kutenn ihonväri ja siksi sen kritisoiminen sattuu.- paskapuhetta, olet itse hankkinut itsesi läskiksi ja voit hankkiutua siitä eroonkin jos vaan viitsit. Että rasismista tai syrjinnästä ei ole kyse, vaan läskin ihmisen valinnoista joita en aio kunnioittaa.
[/quote]


Mutta tälläinen idiotisti on kiinteä ominaisuus johon ei auta kun 9mm parabelleum jota ko ap ja muillekkin läskirasisteille tässä ketjussa suosittelen, sopivin annoksin nautittuna.

 
voi tsiisus vai pitäiskö sanoa oh allah?
:LOL: aiku sä oot niin *piipin kultanen* et sitten muuta pointtia taas keksiny vetää mukaan kulta pieni :LOL: :LOL:
Hommaa elämä ..
Kyllä nää ihan kiinteet on ja terhakat.Ai niin ja jos osasit lukea niin siis on saatu miehiä siis menneessä aikamuodossa silloin ennenkuin menin naimisiin. Ja ps jos profiilin viittaat niin en mä oo siinä ehen :LOL: Luuletko et mä nyt omaa kuvaani näyttäisin täällä..
*ojentaa kanget* löysennä pipoa.[/quote]

Piipin kultanen? En tunne Piipiä.

Ihan vaan sellainen pointti olisi sinunkin hyvä ymmärtää, että sun modetoiminta ei kovin suurta arvostusta täällä nauti, kun olet just jotakin 20v. ainakin ulosantisi perusteella, sitten elämäsi on pohjautunut johonkin ******, jonka barbaariset alkuasukaskannattajat uhkailevat länsimaita milloin mistäkin. Hyvä, mutta voisit tietysti ihan vaikka sivistää itseäsi muutaman vuoden jossakin muualla kuin laput silmillä jossakin muslimikolhoosissa, niin osaisit arvioida, mikä on:
a)provokaatiota
b)keskustelua
c)solvausta
d)sananvapautta
e)aihe viestin poistoon
f)aihe bannin antamiseen

Eli itsellesi vähemmän virkaintoa ja järkeä päähän, kiitos!
 
huokaus taas
Alkuperäinen kirjoittaja Peeko:
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus taas:
Laihduta, niin ei tarvitse loukkaantua. Puhut ihan kuin se läski olisi sellainen asia, että se vaan on ihmisen kiinteä ominaisuus kutenn ihonväri ja siksi sen kritisoiminen sattuu.- paskapuhetta, olet itse hankkinut itsesi läskiksi ja voit hankkiutua siitä eroonkin jos vaan viitsit. Että rasismista tai syrjinnästä ei ole kyse, vaan läskin ihmisen valinnoista joita en aio kunnioittaa.

Mutta tälläinen idiotisti on kiinteä ominaisuus johon ei auta kun 9mm parabelleum jota ko ap ja muillekkin läskirasisteille tässä ketjussa suosittelen, sopivin annoksin nautittuna.


Juu, ja sitten kun me hoikat tapettaisiin kaikki itsemme, niin kuka teitä läskejä sitten hoitaa, kääntää ihrojanne hoivakodeissa 40-vuotissyntymäpäivinänne, maksaisi veroa jotta saisitte diabetes- ja verenpainelääkkeenne kun ette reppanat pian itse siihen pysty?

Että turha yrittää esittää nokkelaa, kun itsekin olist hoikka jos vain saisit itsestäsi irti raukka parka. Sääliksi käy.
[/quote]

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä