onnellinen pienestä asiasta

yhden kissanpennun oon jo saanut mummon puolesta myytyä, tänään tullaan toista katsomaan ja lauantaina vielä yhtä. Jos nuo kaksi menee putkeen on enää yksi neitonen ilman uutta ja rakastavaa kotia.
Ja onnellisemmaksi tulee kun näkee kuinka mummeli on onnellinen että joku välittää hänestä =)
 
Minä myös pidin mummostani huolta käyden hänelle kaupassa, siivoamalla hänen talonsa ja joka joulu koristelin mummolan jouluvaloilla:) Mutta kun muutin mieheni kanssa toiseen paikkakuntaan ja teimme lapsia niin aika ei enää riittänyt:( 2005 joulukuussa mummoni puhelimessa kertoili minulle ettei taida enää seuraavaa joulua nähdä kun lupasin että 2006 jouluna kävisin hänen talonsa jälleen siivoamassa ja koristelemassa. Tokaisin vain että höpsistä, tottakai tuollainen sisupakkaus jaksaa ensijouluun!:) Mutta Tammikuun ensimmäisenä päivänä 2006 äitini soitti ja kertoi mummon nukkuneen pois ja omatunto kolkuttaa kun en 2005 vuoden jouluna ollut koristelemassa mummon taloa ja siivoamassa vaan sen teki pikkuserkkuni:'( Ikävä on suunnaton edelleen...

Että pitäkää huoli mummoistanne:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
kyseessä ei ole oma mummo, kissaharrastuksessa tutustunut tähän n 70v mummeliin jonka kanssa pidetään yhteyttä ja käy kyläilemässä tuossa lähes naapurissa =)
Mutta mielestäni on niin hellyttävää kun auttaa vanhaa ihmistä ja avun jälkee kuulee sen sanan kiitos ja joskus jopa näkee onnen kyyneleet vanhuksen vanhoissa silmissä:)

Siksipä olenkin ammatiltani vanhustenhoitaja =)
 

Yhteistyössä