Onnesta mykkyrällä:)))

Ihan uusi täällä :) Joskus käynyt lueskelemassa juttujanne...
Olen 41vee ja lapset 23, 3,5 ja nyt ultrassa löyty 2 uutta tulokasta!!
Raskausvko 13+4..
Ja ihan luomukaksoset..jänskättää niin mahottomasti..
Muita kaksosia odottavia?
 
Paljon onnea plussauksesta ja vielä enemmän luomukaksosten vuoksi :flower: , =) ! Onko paljon ollut raskauspahoinvointia?Mitä 23 v tuumi kun sait tämän nyt 3,5 vuotiaan lapsosen?. Mukavaa maanantaista hellepäivää! =)
 
Kiitos pikkumyy ja NinnuK =) Pahoinvointia, sitä on ollut vaikka muille jakaa..jos ei syö niin oksetta ja kun syö niin sekin oksettaa :( Onneksi pahin vaihe ohi..
Esikoiseni oli aivan innoissan kun kuuli että sisaruksen saa ja kaksosuutisiin tuumas vain että sitten sitä vilskettä riittää :)
raskausvko 13+6 ja vatsa jo näkyy, mitenkähän iso minusta tulee..
Toivottavasti kaikki menee hyvin, töissä jo kerroin uutisen.
Eivät anna mitään raskasta nostella.
Jännä miten eri tavalla ihmiset suhtautuvat, osa on vilpittömästi iloisia ja toiset kauhistelevat.
Tiedän että nämä ovat kuopuksiani ja voiko enempää enää toivoa kun kaksi pientä nyyttiä.
Oikein aurikoista päivää toivottelen :) :)
 
äippä-66 peukkujen ja varpaidenkin pystyssä pidosta! :LOL: ..Ole silti varovainen, ettet kaadu kun varpaat pystyssä kävelet..! Oikein ihanaa vkloppua kaikille, minäkin saan viettää vapaata vkloppua, kiva! =) , hei, hei taas :wave:
 
Ei tällä erää auttaneet varpaiden , ei peukkujen pystyssä pito =) . Kp 1/28 tänään. Mutta ei haittaa kierukan poistosta vasta alle kuukausi.Voipi olla parempi, että ensin ainakin yhdet kunnon menkat ennen.. =) ..Oikein mukavaa sunnuntai päivää kaikille ja huomenna taas arki alkaa =) . Tänään tuli sauvakäveltyä ja kuntosalijuttuja tehtyä. olo on oikein hyvä, siitä saa niin hyvän mielen kun tekee liikuntaharjoituksia. Moi,moi taas ja viesteilkäähän kuulumisianne!..Siinä kukkia :flower: , :wave:
 
Huolestuttaa,
missä kaikissa testeissä, kunnan korvaamissa tai yksityisellä, olisi hyvä käydä ja missä vaiheessa. Nyt rv8 ja varasin vkolle 11 Naisteklinikalta ajan, tekevät kuintekin vain yhden testin, eikä minulle puhelimessa selvinnyt mikä se on. Netissä on kaikenlaista tietoa, mutta mielelläni kuulisin kommentteja ikä-äideiltä joilla raskaus on jo pidemmällä.
Itse on 45- v ja tämä on kolmas lapsi.
Pikkumyy42:lle Vielä ehdit yrittää monta kertaa, mutta liian kauan ei kannata odotella vaan käydä lisätutkimuksissa jos mitään ei ala kuulua.
 
Kyllä se vielä plussaus tulee sinullekin pikkumyy:)
liisam, kävin vko 13 ultrassa ja kaksosraskauden takia menen taas parin viikon päästä.
Lapsivesipunktioon en aio mennä jos ei jotain todella hälyyttävää ilmaannu.
Olen muutenkin aika kovassa syynissä, koska edellisessä raskaudessa oli raskausmyrkytys.
Mutta minun ja pienten parhaaksihan se on että seurataan..
Voi olla että raskasuvko 26 joudun jo jäämään töistä pois.
Masu jo nyt kasvanut vauhdilla.
Ja tämä kuumuus vie voimat, iltaisin aivan puhki.
Hyviä vointeja sinulle:))
 
Viesteistänne! :flower: . Nyt on ainakin "kunnon menkat" vuodoista päätellen, hyvä niin kierukan ollessa vuodot kun olivat tosi niukat! Minulla tänään murheen päivä, äitini nukkui aamulla pois 64 vuotiaana, vaikean sairauden murtamana. Hänelle hyvä kivut ja hengitysvaikeudet loppuivat. Kävin hänet hyvästelemässä aamulla, hän oli niin pieni ja kaunis nukkuessaan ikiunta. Hellästi hyvästelin hänet matkalle :flower: .Loppuviikko onkin vapaata töistä, jotta saan hoidettua tarvittavia asioita. Miten muilla elävätkö vanhempanne vielä? Isäni kuoli 3 vuotta sitten sydänkohtaukseen 61 vuotiaana, joten minä olen "orpo". Elämä jatkuu meillä muilla ja eteenpäin on katsottava positiivisin mielin =) . Onneksi äitini antoi paljon hyviä eväitä positiivisuuteen!..Miten lääkärit, neuvolan terveydenhoitajat ovat suhtautuneet "iäkkäämpiin" odottajiin?..Gynekologini ainakin suhtautui vauvahaaveisiimme onnitellen matkaan ja yritykseen! =) . kiva niin. Kauniita unia kaikille ja viesteilkäähän aina kun aikaa on!, Hei vaan :wave:
 
Osanotto Pikkumyy42 suruusi! Vaikka kuinka tietäisi, että toiselle kuolema on helpotus, on suru ja menetyksentunne varmasti suuri. Oma isäni kuoli myös kuusikymppisenä täysin yllättäin sydänkohtaukseen pari vuotta sitten, suru on tuoreessa muistissa. Jaksamista ja voimia sinulle kaikkien järjestelyjen keskellä.
 
Kutrille osanotosta, tänään jo helpompi päivä, kun päänsärky loppui onneksi, koko eilisen pvn ja yön särki :| ,.. Nyt mukavampaa, pian tytär tulee avopuolisonsa kanssa käymään hakemaan taulutelevisiota heille. Se tulee yllätyksenä heille, että saavat sen. Emme me kahta tarvitse mielestäni ja he sellaisesta jo haaveilivat, mutta ovat kalliita...Mukavaa pvän jatkoa kaikille. Hei, hei =) , :wave:
 
osanottoni..Äiti on aina Äiti..en osaa edes kuvitella sitä luopumisen tuskaa.
Oma Isäni kuoli jo 15 vuotta sitten, äitini elossa vielä.
Jos jotain hyvää asiasta voi ajatella niin äitisi tuska loppui ja ainahan hän sinussa mukana kulkee:)
Voimia sinulle :flower:
 
Äippä 66:lle, niin vaikka asia oli tiedossa, hän ehti olla saattohoidossa kuukauden ajan. Niin kyllä se sattuu :'( - Eilen oli helpompi pv, tänään vaikeampi, kun moneen paikkaan pitää soittaa ja aina uudestaan kertoa ikävät asiat. nyt enää soitto siunaamisen järjestelyistä. Sen voin tehdä 10 aikaan. Kun siunausaika selviää, sitten yhteydet sukulaisiin, kutsua kahville, ym sellaista.

Tytär ja avopuolisonsa kun kävivät eilen ja en ollut kertonut miksi kummankin "on pakko" tulla kahville..siis se taulutelevisio oli syy. He olivat vaikka mitä miettineet, sitten kahvipöydässä tytär sanoi..mä ajattelin jos olet raskaana =) . Meinasin tukehtua pullaani :D ja mies sekosi sanoissaan täysin :LOL: . Sitten tytär vaan jatkoi no kun et eilen ollut raskaana, niin et varmaan tänäänkään :LOL: . ihmettelin miksi sanoi niin kun en minä hänelle mitään raskausjuttuja ole jutellut, enkä myöskään, että minulla on menkat juuri*nauraa>*..teidän olisi pitänyt olla kärpäsinä keitttiössä seuraamassa tilannetta. Loppujen lopuksi minä en sanonut mitään .. ja asia jäi siis auki :LOL: . Mahtavat he nyt ihmetellä, mitä täällä tapahtuu.

Itse en halua kertoa asiasta heti jos tärppää, kun kaikennäköisiä riskejä kyllä alkumatkassa on. tietty jos raskaus sujuu alussa oksennellen(jos alkaa siis) Vaikea sitä on peittää*iso hymy*
Hetken syyksi kelpaa vatsatauti, mutta ei esim 10 viikkoa :LOL: - Mutta toivotaan , ettei ihan kauhiaa pahoinvointia olisi.

Minulta lopetettiin kokonaan myös migreeninestolääkkeet tämän vauvahaaveen vuoksi. Vielä olen päässyt ilman kohtauksia, toivottavasti myös jatkossa. Minun pää kýllä on aika kipuherkkä :| . Tänään hyvä olo päänsäryn suhteen.

Nyt puheenvuoro taas muille! :flower:
Olen laittanut merkille, että meitä esim yli 35 vuotiaita on huomattavan paljon hoitoalalla töisse, jotka toivovat vauvelia tai jo odottelevat sellaista :flower: - Ihanaa pvää kaikille1 Hei taas :wave:

Ps missä on ikä-äiti, varmaan jo pienen vauvan äiti, kiva olisi kuulla jotain! Nyt moi :wave:
 
Pikkumyy, kärpäsenä katossa olisin halunnut olla =) Kummasti ne lapset osaavat meitä lukea( vaikka itse kuvittelee lukevansa lapsiaan kuin avointa kirjaa).
En myöskään halua julkistaa raskauttani mutta töissä oli pakko koska kaksoset tulossa..työni aika raskasta fyysisesti ja joudun vähän hiljentämään tahtia.
Vielä voi monenlaista mutkaa olla matkassa..

Mimmulille toivotan onnea että sykkii :)
Kyllä se on hienoa "musiikkia" masuasukin sydänäänet.

Vihdoin täällä alkoi sataa, kuumus vei voimat totaalisesti.
Yöt meni katkonaisesti nukkuessa,aamuisin olo ollu kun tarhapöllöllä..

Mukavaa viikonloppu =)
 
Onko masusi kasvanut jo paljon kun siellä kaksi vauvelia asuu? Aika kauan jaksat valvoa, kun eilenkin 23,14 kirjuutit viestiä =) . Mä olen sellainen illantorkku melekein aina, mutta aamuisin yleensä pirtiä kuin peipponen :D .Aurinkoinen aamu täällä Lounais-Suomessa B) . Kiva, ettei sada, tosin liika kuumuuskaan ei ole kivaa!

Oikein ihanaa lauantaipäivää kaikille ja jo vauvaa odottaville paljon onnea odotuksessa ja vauvakuumeessa eläville paljon onnea vauvautumiseen! =) ..Heippa taas :wave:
 
ihanaa kun täälläkin on ruvettu kirjoittelemaan.
itse olen 41v omia lapsia 19v,12v,ja10v.nykyisen mihen kans 9kk neiti ja nyt kovasti toivotaan kaveria saralle.
aloitin ovulaation metsästyksen tänään =)
paljon onnea äippä66 ja pikku myylle osanotto äidin poismenon vuoksi,mulla äiti kuoli 11v sitten.voin vain todeta et menee vuosia et ettei itketä joka päivä tai joka viikko. :hug:
 
Ihana tavata sinua täällä! =) . Luulen tunnistavani tuolta eräästä toisesta chatista, jossa ennen kävin höpöttelemässä, enää en siellä käy, kun on nämä muut jutut tulleet niin tärkeiksi. Voin tosin olla väärässäkin, mutta onko sinulla punaiset hiukset*hymy näille uteluilleni*..Moi ,moi taas ja paljon onnea vauvautumiseen kaikille meille ja jo vauvaa odottaville myös ihania odotuksen hetkiä. Niin oletko Senjuska Joensuusta päin? :D . Hei vaan taas ja anteeksi uteluilleni! :wave:
 
mimulille huomiseen neuvolakäyntiisi! :flower: . Sinua varmaan jännittää aivan kauheasti. Sikiöt ovat välillä ihmeellisen sitkeitä pysynään elossa mukana, jos niin on tarkoitettu. toivotaan parasta!!! :flower: , hei taas :wave:
 
kuinkas en olekkaan aikasemmin hoksannut tänne kurkata =)

täällä siis 41v äiti,pojat 11v ja 3,9v kotona.RV 21+4 menossa.Odotus on mennyt hyvin alku jännityksestä selvittyä.
Takana vuosi sitten 11kk tytön kuolema ja äidin kuolema reilu 3kk sitten.Keskenmenokin 01/07 rv 8.koettu on kaikkea,mut silti yritetään vielä toivoa suurinta onnea.
Lapsivesipunk.käyty ja neitokaisella kromosomit OK,rakenneultrassa myös kaikki OK.Lounais-suomessa asustellaan =)

Ihanaa lukea samanikäisten vauvakuumeista ja odotuksista :hug:

kokemuksia myös kaksosraskaudesta,joka päättyi tyttöjen menehtymiseen rv 25.Identtisten ongelma,fetofetaalivuoto.
 
moi mimuli
en kyllä tunnista sua tuosta nimimerkistä mut olen ollu 40-viikko pastalla,mut sen meni sekaisin :'(
jonkin verran olen myös ollu täällä.
tuon pikku riivvön takia en pääse tänne koneelle usein.
ollaanko me nähty jossain ku epäilet noita hiuksia punaisiksi.
kyllä mulla on ollu punaiset hiukset jollain muotoo meilkein ikäni,paitsi nänä kesänä.
asun myös joensuuussa.
mä muuten saran aikaan kävin ajoissa ehkä 6-7viikolla yksityis ultrassa ja
siellä ei näkynyt sykettä vaikka ois pitänyt jo näkyy.
täti anto vielä alennusta ku näkynyt
mut kuitenkii neiti siellä oli.
;)
 
sori mimuli ,sekoitin noi nimimerkit pikku myy 42 kanssa.
paljon onnea miikuli.
olenkin lukenut pikku enkeli vauvasi tarinan muistaaksi 40-viikko palstalta.
harmi ku se palsta kaatu.
nykyisin ku en pääse koneelle paljon kun saralla on toi äidissä roikkumis vaihe menossa.
helpotusta näkyvissä kun on oppinut itse liikkumaan.
sen verran kuumeilusta et eilen sain ovulatiotikkuun kaks viivaa.
mut niinkun tiedän omalla kohdalla et pitkä ja tuskainen taival edessäpäin.
viikko kerrallaan mennään eteenpäin.
:headwall:
 

Yhteistyössä