Onnesta mykkyrällä:)))

peukkuja pidän sinulle mimuli =)
ihana oli nukkua pitkään..3,5v neitokaiseni kipeänä ja jäin täksi päiväksi kotiin.
Olen tosiaan illan virkku vaikken raskausaikana jaksakkaan valvoa pitkään, voisin nukkua 12 tuntia yössä ja parin tunnin päiväunet.

miikuli ja senjuska tervehdys teillekin :flower:
Onpas sinulla ollut rankka vuosi miikuli..
mutta nythän sinussa sykkii taas uusi elämä =)
Minulla rv 15+6, ja torstai jo jännittää..ultraan meno taas.
kaksoseni ovat omassa pussissaan, B vauva pikkaisen pienenmpi.
3,5 vuotiaalle kerrottiin vauva uutinen, oli kovasti huolissaan että eihän niille
ole edes rattaita =)
Tänä aamuna tutki masuani (joka jo mukavasti kasvanut),ihmetteli että missä se letku on :LOL: Napanuoraa tarkoitti..

Minäkin joensuun lähistöllä asustelen..

Kiva kun teitä täällä näin mukavasti =)
pikkumyylle voimia ja :hug:
Aurikoista päivän jatkoa kaikille :flower:
 
Terveisiä neuvolasta =)
Kaikki hyvin...verenpaine OK(syön verenpainelääkettä),hemppa ihan ok(obsidania napsin),sydänäänet kuului hyvin ja neiti heti jysä'ytteli mielenosoituksellisesti siihen anturiin.Paino samoissa(tää on tosi hyvä juttu,kun entistä on reilusti).SF mitta oli 23cm eli reilusti yli käyrän mene :D
Kelalle saa täyttää paperit ja anomukset menemään.
Ylihuomenna alkaakin työt,aamuvuorolla klo 6.00...plääh,karmeita herätyksiä :attn:
 
Miikulille osanotto kuolemantapausten vuoksi! :hug:
Onneksi nyt raskaudessasi kaikki hyvin =) , :flower:

Mimulille pidän peukkuja huomiseen neuvolaan ja ultraukseen! :flower:

Äipälle oikein kivaa odotuksen jatkoa, kiva kun pikkuinen oli huolissaan, missä vauvoja lykätään, kun ei ole rattaita ja se letku?.. :kieh:

Senjuska, esittäydyn (kiija38), silloin varmaan tiedät. :LOL:
Mieheni kanssa ajatteli jos vaikka olisitte koulukavereita, kun olette samanikäisiäkin, hän asunut pitkään lapsuudessaan ja nuoruudessaan joensuussa. Nykyään asumme Lounais-Suomessa, 7:ttä vuotta olemme yhdessä =) ..Äitini oli syntyisin Pohjois-karjalasta, minäkin rakastan itä-suomea ja ihmisiä siellä :heart: ..

Nyt vaan Me vielä vauvautumattomat, pittää kovin treenailla sänkypaineja :LOL:

Muistan senju kun mainitsit keväällä hiustesi värjäyksestä*virn*

Ihanaa kun on löytynyt tänne 40v äiteihinkin näin monta äitiä, äidiksi toivovaa! =)

Heissan kaikille ja ihania odotusajan hetkiä kaikille jo raskaana oleville ja muille paljon plussausonnea! :flower: ++++++++++ :flower:

Hei, hei :wave:
 
enpä muista kia38,mut ei se tahtia haittaa.
minä en kyllä ole asunut lapsuttani täällä jns,tulin opikelemaan ja sillä tiellä olen =)
mies oli sitä mieltä et romantiikka on kaukana näistä ovispäivistä :LOL:
kun vielä neiti 9kk on oppinut nousemaan istumaan ja ryömimään niin uni on levotonta,tee siinä sit siskoa sille :whistle:
 
mimulille :hug: . voi toivotaan , että myöhemmin onni myötä ja uusi pieni vauveli saa alkunsa. :hug: ..Nyt varmaan teillä surullinen olo, aika parantaa, toivon niin :flower: Koita jaksaa , kirjoittele siltikin tänne pinoon ainakun siltä tuntuu. Hei vaan :wave:
 
Ai niinkö mies meinaa, että romantiikka kadoksissa , pikkuneidin aiheuttaman "yöhälinän" vuoksi+

nukkuuko vauva välissänne ja herää helpolla usein yön aikana, vieläkös imetystä? =)

Saiko saratyttönne helpolla alkunsa? ja mitä muut lapset olivat silloin mieltä, kun kuulivat saran olevan tulossa elämäänne?..

Kävitkös missä tutkimuksissa odotuksen aikana, ?

Paljon kysymyksiä =) ..Minulla taitaa olla kyselyikä.. :LOL:

Sain miehen kellistettyä töiden jälkeen, ja sen jälkeen pienet iltapvnokoset molemmilla =) ..Nyt taas moi,moi kaikille! :wave:
 
moi vaan
sara ei nuku vieressä mut heräilee herkästi tossa alku yöstä
ja sara synty siis kiirreellisellä sectiolla kuukautta ennen laskettua aikaa( oli tulossa varpaat edellä ).
oli lasten teholla 10vrk,oli hankaluuksia happitason kanssa,en saanut imettää
siellä vasta ku viimeisinä päivinä.
eli imetys ei lähtenyt käntiin hyvin vaikka pumppasin alkukuukaudet.
lopetin imetyksen kahdenkuukauden iässä kokonaan.
mulla oli yksi keskenmeno ennen saraa joulukuussa 05.
eli siitä meni kolme kuukautta.
mulla on kohdunkaulan ennen aikainen lyheneminen ongelmana :'(
joudun aina vuode lepoon loppuajaksi
veikat olivat ilosia et äiti jää kotiin :
isosisko onnellinen uudesta siskosta.
meillä oli koliikkia klo23-02,muutenkin vaativa vauva.
se kyllä oli vähän harmillista,ei oikein voineet lapset hoitaa siskoa vauvana.

kävin vain siinä niskapoimu ultrassa ja sen kanssa tehtävä verikoe.
mut nyt olis tarkoitus jos onnistaa,ottaa istukkabiopsia
jännittä sekin valmiiksi .

 
mimmulille voimia :hug:
pikkuneiti oli ultrareissulla mukana, lääkäri antoi hänelle kuvat vauvoista =)
Kaksoset hyvin kasvaneet, b-vauva joka oli 4 viikkoa sitten pienempi on mennyt kasvussa a-vauvan ohi.
Kaikki näytti olevan hyvin..

Kovasti liikkuivat, isosiskolle toinen "vilkutteli"

Pikkumyylle "työniloa" ..se on taottava silloin kun rauta on kuumaa =)

Kirjoitelkaahan kuulumisianne
 
kyllähän se kivaa olisi jos voisi jäädä kotiin, :whistle:
mut ei tolla rahalla meidän perhettä syötetä.
ollaan vuosi sit muutettu omakotitaloon eli on riittävästi velkaa.
menen syyskuussa töihin ,mies kotona tytön kans.
lokakuun pidän lomat pois ja marraskuussa neitin pitäs aloittaa perhepäivähoito :'(

äippä66,on varmaan jännittvää odottaa kaksosia
mun siskolla on 5v kaksoset ,tyttö ja poika.
oli aikasen iso maha =)
 
Perjantai ja vapaa vkloppu! :flower: , =) , :heart:


Kaikille plussakimppuja viskoan ken niitä tarvitsee :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :flower:

Nuih aika monta nyt moido ´taas! :wave: ja kivaa vkloppua kaikille! :wave:
 
Tässä kohtaa voin rehellisesti kirjoittaa että "tiedän miltä sinusta tuntuu"
Kävin itse rv6 ultrassa jossa syke näkyi, tämän viikon maanantaina (rv8) alkoi vuoto. Tiistaina yksityiselle ultraan, ei sykettä ja sikiö vastasi rv 6:tta, eli ei ollut enää kasvanut/elänyt sen ensimmäisen ultran jälkeen.
Lääkkeillä tyhjennys torstaina, nyt kivut ja isommat vuodot ohi.
Uskon kuitenkin vielä uuteen mahdollisuuteen muutaman kuukauden kuluttua. Onneksi ei ehditty kertoa kennellekkään vaikka mies oli innoissaan kun syke näkyi, helpompi olla kun ei tarvitse kenellekään selitellä. Toivion kaikkea hyvää sinulle.
 
Tervetuloa sinne yli 35 kuumeileviin, siellä meitä on monta yli 40 vuotiastakin. Ja toivottavasti pääset pien tyhjennykseen, minkä jälkeen alkaa fyysinenkin toipuminen ja tietenkin myös henkinenkin toipuminen viepi aikansa :flower: . Minusta on niin ihanaa, että vielä tässäkin iässämme voimme kuumeilla ja onnistua! Voikaa oikein hyvin ja valoa on edessä :hug: . Hei vaan taas! :wave:
 
Otan osaa liisam.. Itse kovasti toivoin 3,5v syntymän jälkeen jospa vielä tärppäisi. Mutta ei sit millään, kuinkas ollakkaan asia unholaan ja palasin töihin hoitovapaalta. Huomaan olevani raskaana ja vielä kaksi löytyi!

Voiko enää enempää toivoa =)

Kyllä sitä tällä iällä osaa asiat laittaa ihan eri arvoonsa kuin parikymppisenä.
Pidän teille kuumeilijoille kovasti peukkuja.

Mukavaa syksyä =)
 

Yhteistyössä