Onnistuuko laihduttaminen kiloklubissa tosiaan??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Aloitin laihdutusprojektin joku aika sitten. muutaman kilon sain pudotettua mutta sitte paino alkoi jumimaan. Liityin sitte kiloklubiin ja tuntuu et pystyykö tuolla ruokamäärällä muka laihtumaan?? Siis kun minusta tuntui illalla et olin ihan täysi, vajetta tuli silti n.600kaloria, ja siis jos se vajeen tavoite on 500 niin mun olis viel vähän pitäny syödä, mut kun ei ollu enää nälkä. Voinko tosiaan laihtua?? Olispa tosiaan ihanaa jos laihtuu ilman nälkää =) Muutama kilo pitäisi saada ainakin pois, mieluiten vaikka 8. Pituutta minulla 165 ja painoa 71 =(
Paljonko olette saaneet kiloklubissa painoa pudotettua ja millaisella vauhdilla. Tiedän et vauhti ei ole huikaiseva, mutta ehkäpä ne kilot sitte pysyis myös pois.
 
laihduttaja
-20kg kiloklubin tuella.siellä on hyvä kun näyttää kaikki kalorit mitä on syönyt ja se tarvittava liikunnan määrä.minä ite olen pitäny 1500 kalorin diettiä.suurin päämäärä on ruokatottumusten muuttaminen.tuo 1500 kaloria on ollut minulle hyvä.saqan vatsani täyteen ja samaa linjaa voin jatkaa vähän suuremmalla kalorimäärälläkun olen saavuttanut tavoitepainoni.
aikaa pitää varata.aluksi paino tippuu mutta sit tulee se hetki kun ei tapahdu ei kerralla yhtään mitään.nopeassa painon pudotuksessa paino tulee äkkiä takaisin.
eli se on vaan alotettava siitä, että syö oikein.ja rennosti.=)
 
Ite sain myös painoa alaspåäin kiloklubin kannustamana. Sen ohjelman mukaan syödään riittävästi, eikä kuten Pv.ssa jossa paino myös laskee, mutta minulla on aina myös tullut taukoa pitemmäksi ajaksi. Kaikkihan kyllä on itestä kiinni. Suosittelen Kiloklubia
 

Yhteistyössä