Onpa taas reilua.. prkl!

Nyt kun väsyttää, niin pitää taas valittaa :ashamed: Mies soitti aamulla ennen töihin lähtöään, että mitä aion tehdä illalla ruoaksi, niin tietää ottaa sulamaan tarpeita. Samaan hengen vetoon lisäs, että kanna vielä illalla puut valmiiks sisälle, kun pitää lämmittää |O Kyllä mie nyt tajuisin nuo hommat tehdä, ilman että hän sanelee :kieh: :kieh: Ja oishan tuo voinut itsekin ne puut kantaa..stana |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outo Päivä Onnelassa:
Musta tuo kuulostaa suloiselta huolehtimiselta ennemminkin kuin sanelulta =)
No, kun ottaa huomioon meidän päivärytmin, niin minusta tuo on mieheltä pelkästään omasta mahastaan huolehtimista |O Minä herään aamulla klo 6, olen töissä klo 7.30-16.30 (matkoineen) ja teen kaikki kotihommat. Mies herää klo 9.30 ja on töissä klo 10.30-19.30, eikä näin ollen mielestään voi tehdä kotona mitään :headwall: :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Outo Päivä Onnelassa:
Musta tuo kuulostaa suloiselta huolehtimiselta ennemminkin kuin sanelulta =)
No, kun ottaa huomioon meidän päivärytmin, niin minusta tuo on mieheltä pelkästään omasta mahastaan huolehtimista |O Minä herään aamulla klo 6, olen töissä klo 7.30-16.30 (matkoineen) ja teen kaikki kotihommat. Mies herää klo 9.30 ja on töissä klo 10.30-19.30, eikä näin ollen mielestään voi tehdä kotona mitään :headwall: :headwall:
Miksei mies voi herätä vaikka kahdeksalta kantamaan puita? Ja vaikka valmistelemaan iltaruokaakin. Mutta ainaki toi puiden kantaminen olis mun mielestä miehekästä hommaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Outo Päivä Onnelassa:
Musta tuo kuulostaa suloiselta huolehtimiselta ennemminkin kuin sanelulta =)
No, kun ottaa huomioon meidän päivärytmin, niin minusta tuo on mieheltä pelkästään omasta mahastaan huolehtimista |O Minä herään aamulla klo 6, olen töissä klo 7.30-16.30 (matkoineen) ja teen kaikki kotihommat. Mies herää klo 9.30 ja on töissä klo 10.30-19.30, eikä näin ollen mielestään voi tehdä kotona mitään :headwall: :headwall:
Miksei mies voi herätä vaikka kahdeksalta kantamaan puita? Ja vaikka valmistelemaan iltaruokaakin. Mutta ainaki toi puiden kantaminen olis mun mielestä miehekästä hommaa.
No niinpä |O Mutta kun ei... häntä väsyttää ja pitää saada levätä :headwall:
 

Yhteistyössä