Onpas kaunis nainen!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja MarjaK:
Siis äänestää mihin, johonkin mallikilpailuunko ? Pitäis ensin nähdä kaikki muutkin kilpailijat..
En sen enempää tiedä mihin kisoihin toi on menossa, mutta ajattelin että voisin äänestää jos olisi joissain kisoissa...
 
vieras
Ylläripylläri! Brunettehan se siellä :D Jostain syystä toisten naisten on helpompi tunnustaa tummatukkainen kauniiksi, vaikka niitä aivan yhtä kauniita on vaaleatukkaisissakin. Johtuuko tämä siitä, että miehet tunnetusti pitävät vaaleatukkaisia vetävämpinä?

Tämä pikainen analyysini naisten käyttäytymisestä perustuu omaan tuttavapiiriini ja tähän kaksplus -palstaan. Miesten viehtymys blondeihin on ollut tunnettua jo vuosikymmeniä, ellei jopa vuosisatoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ylläripylläri! Brunettehan se siellä :D Jostain syystä toisten naisten on helpompi tunnustaa tummatukkainen kauniiksi, vaikka niitä aivan yhtä kauniita on vaaleatukkaisissakin. Johtuuko tämä siitä, että miehet tunnetusti pitävät vaaleatukkaisia vetävämpinä?

Tämä pikainen analyysini naisten käyttäytymisestä perustuu omaan tuttavapiiriini ja tähän kaksplus -palstaan. Miesten viehtymys blondeihin on ollut tunnettua jo vuosikymmeniä, ellei jopa vuosisatoja.
:eek: No jopas oot tutkimuksen tehny... ;)
Mun tuntemani miehet (omani mukaanlukien) eivät määrittele ihmisen kauneutta hiustenvärin perusteella, ei todellakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ylläripylläri! Brunettehan se siellä :D Jostain syystä toisten naisten on helpompi tunnustaa tummatukkainen kauniiksi, vaikka niitä aivan yhtä kauniita on vaaleatukkaisissakin. Johtuuko tämä siitä, että miehet tunnetusti pitävät vaaleatukkaisia vetävämpinä?

Tämä pikainen analyysini naisten käyttäytymisestä perustuu omaan tuttavapiiriini ja tähän kaksplus -palstaan. Miesten viehtymys blondeihin on ollut tunnettua jo vuosikymmeniä, ellei jopa vuosisatoja.
:eek: No jopas oot tutkimuksen tehny... ;)
Mun tuntemani miehet (omani mukaanlukien) eivät määrittele ihmisen kauneutta hiustenvärin perusteella, ei todellakaan.
Tämä olikin tällainen kepeä analyysi, älkää siis ottako haudanvakavasti. Olen vain pistänyt tällaisen seikan huomioon. Mietin vain mistä mahtaisi johtua moinen.
 

Yhteistyössä