Ookkonää Oulusta?

Heippa! Helsingistä Ouluun muuttanut yhden lapsen äiti kaipailee uusia tuttavia, kavereita, ystäviä - olisitko se sinä? :)

Olen 36-vuotias ja tykkään leipomisesta, bloggailusta, lukemisesta, telkkarin kokkauskisoista ja muumimukeista. Haaveilen omasta ajasta, ulkomaanmatkoista ja liikuntakärpäsen puremasta. Entäs sinä? Lähtisitkö juttuseuraksi kahvilaan, kaveriksi kulttuuririentoihin tai tulisitko kyläilemään? Myös lapsoselle (poika 11/2010) ovat uudet leikkikamut tervetulleita!

Allekin voi vastailla, mutta parhaiten tavoittaa yv:llä. :)
 
Täällä yksi oululainen! Ikää 35 vuotta ja lapsella noin 2 vuotta. Toiveissa toinen lapsi. Päivät olen töissä ja jotain harrastuksiakin on, mutta olisi mukava löytää juttuseuraa kahvisteluun, kavereita liikkumaan tai shoppailemaan. Tykkään monenlaisista asioista ja pyrin suhtautumaan elämään positiivisesti.
 
N28
Heissan, olen entinen oululainen, asun nykyään Kempeleessä 2 koirani ja avomieheni kanssa. Etsin ystäviä. Olen 28-vuotias nainen. Otathan yhteyttä joko tämän kautta tai meilillä sanna-1985@luukku.com jos haluat tutustua. Minulla ei ole lapsia, eikä meillä ole yhteisiä lapsia. Miehelläni on entuudestaan -01 syntynyt tyttö ja -05 ja -06 vuotiaat pojat.
 

Yhteistyössä