Oon näköjään tuttavapiiristäni ainoa niin säälittävä, että vietän perjantai-iltaa netissä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22103301:
Yhteistä kenen kanssa?
Ärrinmurrin.
Ihan sama, kenen tahansa. :) Mulla muksut nukkuu eikä mies ole vielä kotiutunut työreissulta. Yksin nyhjötän. Naamakirjassakaan ei ole ollut koko iltana paikalla muita kavereita kuin yksi teini-ikäinen serkkuni. :(
 
Mä olen viettänyt ihanaa perjantai-iltaa tanssikoululla. Nyt ilta jatkuu kotona miehen ja vähän aikaa muksunkin seurassa vielä. :) En mä muuta mun illalta vaadi, ihan täydellistä tällainen. :)
 
v
Ai mun mielestä on ihanaa viettää perjantai-iltaa vain lasten ja miehen kanssa. Kohta kahdestaan miehen kanssa.

Ihanaa kun ei ole pakko lähteä johonkin, vaan saa olla kotona :)
 
get real
Mitä säälittävää tässä on. Itse ajattelin mennä kohta nukkumaan...kuinka säälittävää se onkaan ;)
Lapset katsovat vielä hauskat kotivideot mutta mulla ei silmät pysy enää auki!
 
meitä on muitakin
Mä poden poskiontelotulehdusta enkä jaksa muuta kuin maata sohvalla ja roikkua netissä. Ihana mieheni hoitaa lasta. :) Aikaisin nukkuun tänään, eli varsin epäsähäkkää on täälläkin.
 
niin suloista
Mä istun netissä kans,kohta ajattelin ruveta kattomaan koneelta jotain ohjelmia. Lapset nukkuu,tai pitäis nukkuu,mut yläkerrasta kuuluu kun 2v huutaa "äiti tuo maitoo":kieh: en vie!
Vio ihmeessä, toinen vielä noin pieni. Meillä oli 'unilääkkeenä' vuosia lasi maitoa. Eräs vieras jopa ihmetteli mitä lääkettä annan kun lapsi huusi "tuo unilääke". Hyvin tuli aina uni sen jälkeen. Sanot vielä hyvät yöt ja vähän silität, niin lapsi nukkuu levollisesti.
 
"vieras"
sitten kun "kasvat"aikuiseksi,huomaat että ei ole mitään väliä onko perjantai-vai maanantai-ilta!!
Koska sitä onkaan noin aikuinen, kun 31v inhottaa vieläkin olla yksin viikonloppusin? Arkisin se jotenkin menee paremmin, kun ajattelee ettei kukaan muukaan tee mitään erikoista :(. En edes muista koska joku olisi viimeksi ollut meillä illalla kylässä tai minä jossain... Olen yh :(
 

Yhteistyössä