Oon varmasti tosi outo, mutta mua alkoi ahdistaa hirveästi, kun

kiinteistövälittäjä oli hankkinut mun puhelinnumeron numeropalvelusta. Oon ollut tarkka, että oon antanut vain sähköpostiosoitteen, koska en halua puheluita (lapset aina riehaantuu, kun yritän keskittyä puheluun). Niin eiköhän tämä soita silti! :(

Ollaan siis käyty katsomassa yhtä taloa, "ihan tositarkoituksella" ja siitä tyyppi halusi jutella. Mutta jos mä annan vain sähköpostiosoitteen, niin mä tarkoitan, että EN halua puheluita, vaan sähköpostia. :/

Onko muita, joita moinen ahdistaisi, vai olenko outouteni kanssa yksin?
 
jaah
Mä en nykyään tee mitään kauppaa puhelimessa enkä hoida mitään asioitakaan puhelimessa. Johtuen siitä että sairastamani aivoverenvuodon jälkeen keskittymiskykyni on heikentynyt aiemmasta merkittävästi, ja puhelimessa en saa välttämättä kysytyksi riittävästi asioita ja en muista kerran sanottua.

Sanon kaikille soittajille heti että en mielelläni tee mitään kauppoja puhelimessa koska en kuule kunnolla. Se on jotenkin helpompi ihmisten käsittää kuin niin monimutkainen asia kuin keskittymiskyky... oikeasti ei mun kuulossa mitään varsinaista vikaa ole.
 
Jos noin ahdistaa, niin kannattaa varmaan laittaa numero salaiseksi.
En mä viitsi, koska silloin moni muukaan ei saisi mua kiinni. Sellainen, jonka kanssa mielelläni yhteydessä olen.

En vaan tykkää yhtään siitä, että kun tarkoituksella jätän puhelinnumeroni antamatta, joku kiinteistövälittäjä kaivaa sen silti itselleen. Mutta eipä sillä, tällä hetkellä mua ahdistaa suunnilleen kaikki. Ehkä jossain normaalimmassa elämänvaiheessa olisin vain kohauttanut olkiani ja ajatellut, että jotkut ne on innokkaita.
 
tjfet
Mun mielestä vähän kyseenalaista toimintaa välittäjältä. On varmaan kova tarve myydä mut eihä asuntoja pysty myymään kuin puhelinmyyjä lehtitilauksia. Olis laittanut sp - osoitteeseen lisää kuvia & kivaa kuvailua ja kutsunut uudestaan näytölle tai jotain.
 
  • Tykkää
Reactions: Draumsyn
En mä viitsi, koska silloin moni muukaan ei saisi mua kiinni. Sellainen, jonka kanssa mielelläni yhteydessä olen.

En vaan tykkää yhtään siitä, että kun tarkoituksella jätän puhelinnumeroni antamatta, joku kiinteistövälittäjä kaivaa sen silti itselleen. Mutta eipä sillä, tällä hetkellä mua ahdistaa suunnilleen kaikki. Ehkä jossain normaalimmassa elämänvaiheessa olisin vain kohauttanut olkiani ja ajatellut, että jotkut ne on innokkaita.
No etkö voi vaan antaa numeroa niille joiden kanssa haluat olla yhteydessä vai miksi sun numeroa pitää koko ajan hakea jotain muuta kautta?
 
No etkö voi vaan antaa numeroa niille joiden kanssa haluat olla yhteydessä vai miksi sun numeroa pitää koko ajan hakea jotain muuta kautta?
Häh? Totta kai oon antanut numeroni kavereille ynnä muille. Mutta kun ihmiset hajottelee puhelimiaan (ja hävittää numerot) tai hukkaa osoitekirjojaan, joissa numerot on (iäkkäät ihmiset), niin silloin niitten tarvii etsiä numero muualta. Näin on käynyt kohtuullisen monta kertaa. Ja monta mukavaa asiaa olisi jäänyt välistä, jos numeroni olisi salainen.
 
dera
En mä viitsi, koska silloin moni muukaan ei saisi mua kiinni. Sellainen, jonka kanssa mielelläni yhteydessä olen.

En vaan tykkää yhtään siitä, että kun tarkoituksella jätän puhelinnumeroni antamatta, joku kiinteistövälittäjä kaivaa sen silti itselleen. Mutta eipä sillä, tällä hetkellä mua ahdistaa suunnilleen kaikki. Ehkä jossain normaalimmassa elämänvaiheessa olisin vain kohauttanut olkiani ja ajatellut, että jotkut ne on innokkaita.
Kyllä ongelma on nyt sinussa, ei muissa.
 
vierastanen
Voikohan sen puhelun vain lopettaa lyhyeen ja sanoa, että meilaillaan?

Jos numerosi on julkinen, niin totta kai myyntialalla työskentelevät ihmiset kaivavat numerosi esille. Älä nyt muuta kuvittele, joten jos ahdistaa niin ota tilanne haltuusi.
 
Voikohan sen puhelun vain lopettaa lyhyeen ja sanoa, että meilaillaan?

Jos numerosi on julkinen, niin totta kai myyntialalla työskentelevät ihmiset kaivavat numerosi esille. Älä nyt muuta kuvittele, joten jos ahdistaa niin ota tilanne haltuusi.
Kyllä mä sille sanoinkin, että en minä puhelimessa puhu tästä asiasta. Mä en vaan tykkää noin päällekäyvistä kiinteistövälittäjistä, tuli heti sellainen olo, että enpä aio enää tekemisissä olla. Mutta saa nyt nähdä.
 
"ttt"
Et ole ainut jota ahdistaa tuollainen. Myyn tori.fi tavaraa ja olen sinne vain s-posti osoitteen laittanut. En halua ylimääräisiä puheluita ja välillä vaikea puhua kun lapsi hilluu vieressä.

Puhelimestani näen heti jos on tullut uusi lukematon s-posti,jotta voin vastata heti.

No nyt ilmaantui ostaja tavaralle joka laittaa että moi,soitatko nrooni? No en soita!! Silloin olisin laittanut jo oman nroni esille.

Nroita olen vaihtanut vain siinä tapauksessa jos ostaja vaikka eksyy kun etsii meille hakemaan tavaraa/tavaran.
 
"mie"
Et oo outo. Mäkään en tykkää hoitaa asioita puhelimella. Joudun töissä tilaamaan lähes kaiken ja hoidan tilaukset aina sähköpostilla. Kammoan puhelimella soittamista ja vältän sitä ihan viimeiseen asti. Sähköposti ja tekstiviestit on hyvä asia :)
 

Yhteistyössä