Oonko ihan kamala jos?

  • Viestiketjun aloittaja Toivoton
  • Ensimmäinen viesti
Toivoton
Nyt olen selvinnyt ensi shokista, mulle selvisi eilen, että odotan kolmosia.
En tod. ole valmis niin moneen lapseen, joten mielessäni kävi kahden abortoiminen. Olisinko ihan kamala? Tosin ensin selvitäisin mitä sukupuolta lapset ovat, sillä haluan tytön.. Pojat siis otattaisin pois ja tyttö saa jäädä. Mitä mieltä? Tiedän että saan paskaa niskaan joiltakin, mutta yrittäkää edes ymmärtää minua :(
 
Toivoton
Arvasin että aletaan provoksi huuteleen. Vaan kun ei ole porvoosta :'( En vaan oikeesti pysty ottaan kolmea lasta vastaan. Ja tuo sukupuoli, olen aina halunnut tytön ja nyt jos se on mahdollista niin sen haluan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja haaveluja84:
miksi et voisi synnyttää kaikkia ja sitten syntymän jälkeen antaa jollekkin muulle ne lapset..olisi varmasti ottajia...
En pystyisi siinä vaiheesa enää antaan lapsia pois. Ja kolmoisraskauteen liitty niin paljon riskejä, haluan että lapsi pysyy loppuun asti sisällä..
 
huh huh
Jos noin teet niin toivottavasti menetät kaikki lapset etkä enää saisi lapsia. Oikeasti, sä kuulostat todella kauhealta ihmiseltä ja todella toivon ettet kuulu tuttavapiiriini.
 
hennukka
jos tää ei ole todellakaan provo...niin itse tekisin niin että antaisin kaikille kolmelle mahdollisuuden elää,adoptoisin kaksi.Abortoidessa tod.näk kolmaskin saattaa mennä kesken.
 
vieras
Kuinka pitkällä raskaus on?
Montako lasta sulla on ennestään?

Tärkein kysymys: tekevätkö lääkärit tuollaisia abirtteja, että kolemsta kaksi pois? En ihan oikeasti tiedä, jotenkin aattelen että eivät tee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja haaveluja84:
miksi et voisi synnyttää kaikkia ja sitten syntymän jälkeen antaa jollekkin muulle ne lapset..olisi varmasti ottajia...
En pystyisi siinä vaiheesa enää antaan lapsia pois. Ja kolmoisraskauteen liitty niin paljon riskejä, haluan että lapsi pysyy loppuun asti sisällä..
Luuletko, että on aivan ongelmatonta noin vaan poistaa pari mitkä haluaa ja kolmas jatkaa automaattisesti kasvuaan onnelliseen loppuun asti? Ja jos noin onnistuisikin käymään, antaisitko itsellesi koskaan anteeksi ja voisitko olla miettimättä niitä kahta muuta, jotka väistämättä tulisivat mieleen sitä kolmatta katsellessa?
 
Toivottavasti tämä on vain provo, mutta jos ei ole, niin mieti vielä jonkun aikaa, niin ehkä ajatus kolmesta kerralla ei tunnukkaan enää niin pahalta. :hug: Kyllä niistä selviytyy.

Ja siitä poikavauvojen abortoimisesta. Tiedät varmaan, että abortoiminen pitää tehdä niin aikaisilla viikoilla ettei sukupuolia pysty vielä sanomaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka pitkällä raskaus on?
Montako lasta sulla on ennestään?

Tärkein kysymys: tekevätkö lääkärit tuollaisia abirtteja, että kolemsta kaksi pois? En ihan oikeasti tiedä, jotenkin aattelen että eivät tee.
rv 8+4 ja lapsia ei ennestään. Kyllä lääkärit abortoivat jos haluaa. Minulle ehdotettiin jo heti alkujaan että abortoisin kaikki tai antaisin adoptioon. (olen entinen narkkari, tosin joskus tulee lipsuttua) :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hennukka:
jos tää ei ole todellakaan provo...niin itse tekisin niin että antaisin kaikille kolmelle mahdollisuuden elää,adoptoisin kaksi.Abortoidessa tod.näk kolmaskin saattaa mennä kesken.
Tiesitkö, että kolmosraskaus on melkoinen riski. Voi mennä kaikki kesken tai syntyä liian ennenaikaisina tai voivat vammautua vakavasti.
 

Yhteistyössä