Oonko mä ny ihan väärässä paikassa?

Siis täällä palstalla. Ei oo lapsia, ei oo tulossa eikä oo ees haaveisssa. Pitäiskö mun vaan vetäytyä takavasemmalle ja lopettaa palstailu. Varsinkin kun lapsettomat lytätään mennen tullen ja palatessa, oli aihe mikä hyvänsä.
 
annistoor
keskustellaanhan täällä kaikesta muustakin kun lapsista..
itse olen myös lapseton enkä lapsia edes halua, ja kuitenkin käyn täällä, mielenkiintoisia aiheita ja ajanvietettä täällä on. Ei kai palstan vaatimus ole että pitää olla lapsia tai edes niitä haluta.?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Niin no, väliin palsta saa mut tuntemaan itteni pohjasakaksi, koska mulla ei oo lapsia ja kuitenkin kehtaan lastenkavatusasioihin mielipiteeni sanoa.
Toki saatkin sanoa, eikä mua ainakaan ole koskaan se häirinnyt. :) Varmaan kuitenkin on ollut jokaista kommenttia kirjoittaessa jo tiedossa, että vastakommenttia varmasti tulee.

Ikävä kyllä kun monet äidit vain eivät ole valmiita ottamaan neuvoja tai kritiikkiä lapsettomilta. :ashamed:
 
jaa
Täällä lytätään yyhoot, nuoret äidit, vanhat äidit, yksilapsiset perheet, monilapsiset perheet, koiranomistajat, kissanomistajat, sinkut, naapurit, kaupassa sattumalta nähdyt perheet ja yksittäiset ihmiset, liian lihavat, liian laihat, normaalivartaloiset, jätskinystävät , karppaajat ja ihan kaikki muutkin.
Että hyvin sä tänne mahdut, kaikki lytätään ihan samalla tavalla lapsiluvusta tai mistään muustakaan riippumatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Niin no, väliin palsta saa mut tuntemaan itteni pohjasakaksi, koska mulla ei oo lapsia ja kuitenkin kehtaan lastenkavatusasioihin mielipiteeni sanoa.
Toki saatkin sanoa, eikä mua ainakaan ole koskaan se häirinnyt. :) Varmaan kuitenkin on ollut jokaista kommenttia kirjoittaessa jo tiedossa, että vastakommenttia varmasti tulee.

Ikävä kyllä kun monet äidit vain eivät ole valmiita ottamaan neuvoja tai kritiikkiä lapsettomilta. :ashamed:
Kyllä mä ainakin myönnän ihan rehellisesti, etten ole valmis ottamaan vastaan neuvoja. Pyytämättä. Tosin se koskee lapsettomia siinä, missä yhden tai kymmenenkin lapsen äitejä.
Jos kaipaan neuvoja, kysyn niitä.

Mielipiteet onkin sitten eriasia, ja niitä mun mielestä mahtuu ja pitääkin tällaisella palstalla tulla kaikenlaisilta ihmisiltä, sehän se rikkaus on.
 
Hei, se oma asenne vaikuttaa kyllä hemmetin paljon. Jos asenne on se että lapsettomat lytätään mennen tullen ja palatessa, niin varmaan tämä on väärä paikka. Kun noinhan se asia ei kumminkaan ole. Täällä on varmaan monia muitakin lapsettomia ja sulautuvat joukkoon siinä missä muutkin. Mä en itse esim tiedä läheskään kaikista "tietämistäni" palstalaista" aiheissa, siis uista kuin lapsista. Ja ei myöskään kannata ottaa sellaista asennetta että äidit on marttyyrejä, sillä ei pitkälle pötkitä mamma-palstoilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Niin no, väliin palsta saa mut tuntemaan itteni pohjasakaksi, koska mulla ei oo lapsia ja kuitenkin kehtaan lastenkavatusasioihin mielipiteeni sanoa.
pah, mä oon 99% muiden kaa kasvatusasioissa toistamieltä, siksi en niihin ketjuihin vastaakkaan vaan kaikkeen muuhun täällä.
Ja mikä parasta, täältä löytää ihania ihmisiä elämäänsä
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Hei, se oma asenne vaikuttaa kyllä hemmetin paljon. Jos asenne on se että lapsettomat lytätään mennen tullen ja palatessa, niin varmaan tämä on väärä paikka. Kun noinhan se asia ei kumminkaan ole. Täällä on varmaan monia muitakin lapsettomia ja sulautuvat joukkoon siinä missä muutkin.
Peesi.


 
ss
harvinaisen tyhmä aloitus!
kukaan taida kiinnittää mitään huomioo miksi kukakin täällä palstailee ellei ole joku tarve itseään mainostaa ja sitä et mulla ei oo lapsii mä en kuulu mut haukutaan juttujaan.
 

Yhteistyössä