Oonkohan mä ilkeä kun epäilen...

...että yhellä mun tutulla on silikonit tisseissä? Tiedän että sillä ois sellasiin varaa, eikä varmaan oudoksuis sellasia ottaakaan. Sillä on vaan niin "täydelliset" tissit että ei oo tosikaan. Ja jos oiski niin että on ihan luomut niin voin rehellisesti sanoa olevani kateellinen!

Ja ei, en tosiaan mene kysymään kun ei ole mikään hyvä kaveri.

:saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Siis täh? :eek:

*se, joka ei ole nähnyt vielä yksiäkään hyvännäköisiä silikonilkimppitissejä*
:D
Mäkin olen kuullut niistä puhuttavan mutten kyllä ole nähnyt..
Tiedän muutaman joilla ko. lisukkeet ovat ja kyllä ovat sen näköisetkin, siis etteivät ihan omat ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Siis täh? :eek:

*se, joka ei ole nähnyt vielä yksiäkään hyvännäköisiä silikonilkimppitissejä*
Sepä se ku ei oo mikään ihan selvä silikonitissi-tapaus. On vaan niin terhakat ja pyöreet et ei välttämättä aattelis aidoiks. Mutta voi ihan yhtä hyvin ollakin! Ihan jo silläkin kun hällä on lapsi, ja mulla kaks niin kyllä tuo imetys sai aikaan sellaset kinthaat tohon rintaan että hyvä vaan jos jollain pysyny tissit tisseinä.
 
Pyydä tuttusi saunaan. Silikonit muuttuvat kuulemma saunassa kummallisiksi. Näin ainakin väitti yksi nuori mies, jonka entisellä tyttöystävällä oli ne ja myöskin ystäväni, joka saunoi silikoniaerobicmaikkansa kanssa. Mutta minkälaisiksi ne muuttuvat, sitä en tiedä ja kuinka paljon asiassa on oikeasti perää. Mutta testaa, välttääkö tuttusi saunaa ja sitten voit epäillä vielä vähän lisää... :D
 
Tuota, miksi se on sellainen asia, jota pitäisi epäillä, ikään kuin se olisi rikos tai ainakin jotenkin hämäräperäistä puuhaa, jos menee ja laittaa silikonit? =) Ei ap ehkä ihan sitä tarkoittanut, takerruinpa nyt vaan tuohon sanaan.
 
Vieras
Onpa täällä vanhanaikaisia luuloja silikoneista. Korjaan muutaman: silikonit voivat olla niin luonnollisen näköiset, ettei lääkärikään niitä tunnista. On olemassa paljon muitakin implanttimuotoja, kuin usein nähty,huomiotaherättävä "pallo". Lisäksi sukkapuikolla tökkääminen ei paljasta silikoneja, koska jo vuosikaudet on käytetty geeliä, joka ei hölsky eikä valu, jos vaikka onnetomuudessa menisi implantti rikki. :)

Tiedän, että silikonit on aihe, jolla on kiva vitsailla, mutta tämä tietämättömille ystävyydellä tiedoksi. :)

Hyvä fanta, niinpä, mitä ihmeen salaperäistä ja väärää on laitattaa silikonit?! Miksi se niin paljon muita kiinnostaa nykypäivänä, mitä joku rintoihinsa laittaa?!! Juoruämmille hyviä juoruja, vai miksi?!! Ärsyttää välillä urputtajat...
 

Yhteistyössä