oonkohan mä seko ku tämmösestä vollotan :S

  • Viestiketjun aloittaja seko?
  • Ensimmäinen viesti
seko?
Mä en tiiä oonko mä jotenki tässä sekoomassa tän hullun myllyn keskellä vai mikä on.
Mies tuli tänään takasin työmatkalta ja sanoin sitte, että "voisin kirppiksellä mennä käymään, jotta saan hetken omaa aikaa". No mies siihen, että "me lähetään muksujen kanssa mukaan". Siihen ku sanoin, että "niin oikeesti voisin mennä yksin ku haluisin hengähtää hetken" nii ei tämä miehelle käynyt vaan jankkasi vaan, että lähtee muksujen kanssa mukaan kun ei kuulema jaksa kotonakaan olla. No ei siinä mitään, samapa tuo kai sitte on - eipähän vaan ois kovin vapaata juosta muksujen perässä kun mies ei niitä "muista" vahtia.

Siinä sitten kun piti koko porukalla sitä lähtöä ruveta tekemään niin mies sitten siirtyi koneelle surffaamaan ja jätti mut yksikseni vaihtamaan muksujen vaippoja ja pukemaan vaatteita päälle. Sanoinki, että voisi auttaa, mutta tuhahteli vaan ja jatkoi surffausta, kunnes siirtyi vessaan istumaan. Siinä sitten yllärinä kumpikin muksu oli kakatkin turauttanut ja niitä lähdin pesemään ja totesin miehelle, että "kohta mä rupeen itkemään" niin mies sanoi "älä nyt viiti aikuinen ihminen olla niin typerä, että rupeet parkumaan" :-O Joo, kiitti vaan... Kävi jotenki niin paljon vaan vituttaa, että aloin oikeesti itkemään! Siihen mies vaan totes, että "aikuinen ihminen käy nyt tämmösestä vollottaa", nappas siitä sitte muksut ja ilmotti, että "me lähetään ajelulle, tee mitä teet" ja jätti mut yksin tänne kotiin :S Sinne meni mies, lapset ja auto - kai sitä on sitte alettava siivoomaan tai jotain...

Oikeesti onhan tää nyt siis tosi urpo aihe vollottaa, saati avautua jossain nettipalstalla, mutta jotenki on vaan niin paha mieli. Olen ollut 24/7 lapsissa kiinni (ja yötkin on jostain syystä ollut yhtä huutoa lasten osalta) viimeiset viikot ku mies on ollut työmatkalla ja muissa hommissa kiinni jatkuvasti ja hyvä kun on edes huomannut, että täällä hyörii joku nainen ja pari muksua... Jotenkin oli vaan hetken jo niin hieno olo, että "jee, vihdoin mä pääsen kirppikselle ihan ittekseni ja ostan vaikka jonkun nätin paidan", mutta sitten mies tuli ja veti taas maton jalkojen alta :(
 
Ryhdistäydy
No, ensi kerralla vain ilmoitat, että mä lähden nyt. Miehesi oli kyllä urpo, mutta onnesi on omissa käsissäsi!! Pää pystyyn ja lähdet aamulla aikaisin sinne kirpputorille ja jätät vaikka ystävällisen lapun pöydälle.. :)
 
--
:( Ei voi olla totta! Itelle vaikea kuvitella tuommosta tilannetta, mutta varasti hirveetä! Mutta tosiaan elä siivoa, vaan lähe lenkille ja sauna lämpiämään tai lämpimään suihkuun, mutta rauhassa kuitenkin peseydy!!!
 
"vieras"
Ikävä tilanne. Lohdutukseni voin kertoa, että minun miehelleni ei olisi voinut ehdottaa yhtään mitään hänen palattuaan työmatkoilta. Hän oli aina niin pahalla päällä palatessaan, että en edes toivonut, että hän tulee kotiin. Lentomatkat ja aikaerorasitukset eivät sopineet hänelle ollenkaan. Sinun miehesi on ihan kehityskelpoinen verrattuna minun mieheeni.
 
-----
Ymmärrän tunteesi täysin. Mäntti ukko. Ei se vaan ymmärrä, ei ne miehet tajua...

Ensi kerralla pamautat sitten ihan selvästi, että lähdet yksin ja nimenomaan lähdet yksin ettet halua ketään mukaan. Sillä sehän se pointti oli että menet yksin, muutenhan olisit voinut käydä siellä lasten kanssa jo ennen miehen kotiintuloa...

Tsempit ap:lle. Miehesi on urpo. (niin munkin mies joskus)
 
"vieras"
Ainoa ratkaisu on ERO - tuo palstaämmien kaikkiin parisuhdeongelmiin ja mielipide-eroihin hyväksi havaitsema ja suosittelema toimenpide! Hommaa juristi, kyni se paskaläjä puhtaaksi, evää lasten tapaamisoikeudet loppuiäksi äläkä katso taaksesi!

Oikeasti, vittu että voi vituttaa tällaiset aivan käsittämättömän mitättömistä pikkuasioista itkevät ämmät ja täällä palstalla niitä kannustavat toiset samanlaiset idiootit.
 
"..."
No olet kyllä seko, kun suostut tuollaiseen. Itse olisin oikeasti vetänyt vaatteet niskaan ja lähtenyt ja antanut miehen tulla lasten kanssa perässä, kunhan olisi saanut lapset lähtökuntoon. Tottakai mies luistaa vastuustaan, kun itse aina kuitenkin teet kaiken. Eli opettele nyt vähän kasvattamaan itsellesi selkärankaa.
 
"vieras"
mies halusi lähteä mukaan kirppikselle eikä antanu mun mennä yksin ostamaan paitaa - mikä täyshirviö!!!!

BUAAAAAAAHHHHHH

NYYYYYYYHHHHHHHHH


BUAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH


MIEHET ON HIRVIÖITÄ!!!!!!!!!!!
 
"höh"
Kurja tilanne. Ymmärrän ihan täysin harmistumisesi. Munkin mies osaa välillä olla samanlainen toope, vaikka muuten ihana ja huomaavainen onkin. Miehet vaan ei aina ihan omaa parasta tilannetajua ;)
 

Yhteistyössä