OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

Tässä nykyinen versio meitin elokuisten listasta.

http://elokuunmasut.suntuubi.com/?cat=1&preview=1&=Esikatsele


Vappu päivää!

Nyt vasta tajusin, että nythän jo tosiaan toukokuu. Kerkesin kirjottaa jo tonne huhtikuun pinkkaa, mutta kopsasin saman tekstin tänne.

En pääse vieläkään päivittämään. Sanoo koko ajan vaan, että valmis ja tyhjä sivu vaan näkyy. :kieh:

Mä kävin muuten eilen ostaa hennesiltä mamma minarin, muutamat leksit ja ihan normipuolelta paidan, tollasen pitkän mallisen, ni menee sitte raskauden jälkeeki. Ajattelin tänää ne heti pistää päälle vapputorille. =) Ku kiertelin siellä tavis puolella, ni tosi paljon on sellasia vaatteita, mitä voi ostaa ja käyttää jo nyt vaikka on masua. On sitte paljon kauemmin käytössä, eikä pelkän mamma ajan.

Äsken etin monta tuntia mun balleriinoja, ku olivat vielä talvikätköissä, ni siinä samalla tuli sitte järjesteltyä kaikki talvikamppeet laatikoihin. Tyytyväinen, että sain ne pyörimästä jaloista. Toivotaan, ettei tarvi niitä heti kaivaa takasin esii... :whistle:

Ei muuta kun mammat nauttikaahan tänääkin vielä munkkia ja simaa, ja ennen kaikkea tästä ihanasta kevät säästä. :wave:


 
Jihuu! Uusi pinkka! Kiitokset taas HooÄs:lle! :flower:

Tämä vain tarkoittaa, että päivät sen kuin vähenee meidän H-hetkiimme!

Töissä istuskelen. Häntäluu jo tulessa vaikka viis tuntia vasta takana... Huomenna aamusta kohti lappia, joten istumista on huomennakin tiedossa. Onneksi on hyvät kelit ajella, jos päästäis kahteentoista tuntiin perille.

Eilen minäkin Myllyn H&M:stä hain itselleni ohuempia paitoja, ku huomasin aamulla ettei mikään paita meinaa peittää kasvanutta vatsaa, napa vain vilkkui . :LOL: Kuumakin oli, niin ei voinu ihan paksujakaan puseroita laittaa. Samalla tarttui mukaan hautajaisvaatteet ja ne täällä kehutut "3/4"-leggingsit. Oli muuten tosi hyvät!

Me ei olla hankittu vielä mitään suurempaa vaaville. Marimekon tutti tarttui mukaan yheltä laivaristeilyltä ja vaatteita tosiaan saatu minun siskolta. Nekin kyllä vielä laatikoissa, ku ei ole vielä paikkaa mihin ne viikkais. Odottelen tuon uuden Ikean avaamista, josta olen jo katsonut valmiiksi hoitopöydän ja pinnasängyn. Turvakaukalo on miehen hankintalistalla ensimmäisenä ja sekin tiedetään, millainen halutaan. Kuten on jo valittu yhdistelmävaunukin, pitäis vain saada ostetuksi... Aateltiin ostaa kaikki uutena, ku ei tämä vaavi meidän viimeiseksi ole aikomus jäädä. Noihin kyllä meneekin paljon rahaa, jos kaikki kerralla meinaa hankkia...

Hauskaa Vappua vain kaikille! Itellä tämä päivä menee täällä töissä. Eilen oli vapaata. Join illalla saunan jälkeen pari alkoholitonta siideriä. Eli oli hurjat pirskeet! :LOL:


Kiia ja kaveri 26+2 kai?
 
Täällä sitä ollaan töissä känniääliöiden parissa :LOL: Onneks ei oo hermot kireellä tai mitään :saint: Ukkokin kotona saanut pari kertaa huutii. Noh onneks on vaan viiden tunnin päivä.

Mä kävin kans ostamassa sellasen tukivyön...ainakin lenkeillä se on auttanut. En sitten tiiä onko selkäkipuihin paljoankaan. Samalla matkalla tarttus mukaan rengasliinan renkaat ja yks kestovaippa.

Moon välillä miettinyt noita vauvan liikkeitä. Yritän aina muistaa, että istukka on tossa edessä vaimentamassa potkuja ettei turhaan alkais panikoimaan.

Hauskaa vappuja kaikille elomasuille =)
 
Kiitos taas ahkeralle päivitäjälle uudesta pinosta!!

Ja hyvää toukokuuta!! äitien päivä lähestyy ja samalla miun synttärit, ne on perättäisinä päivinä.

Ihanaa kyllä ku meillä on vielä koko perheellä 3 kokonaista vapaapäivää!! ja sitte ois viimeset 24 työpäivää jälellä!

Olen joo huomannu miten ihmiset kattoo mahaa ja hymyilee (useimmat). ja eilen ja tänään keräsin aika paljon katseita sillä YLILEVEE KULJETUS paidalla :D

Tänään meinaan vielä herkutella säälimättömästi :whistle: , ja sitte huomisesta ajattelin alkaa herkuttoman/vähemmän herkullisen loppu raskauden.. en haluu oikeesti enää 10 kiloo lisää..

mut nyt sohvalle nauttimaan lakuista, mies on poitsun kaa makkarissa kattoo piirettyjä, ja pahoin pelkään et ne nukkuu kohta molemmat..

Äiti lpr 26+2

*muoks* se piti vielä lisätä että sf mitta oli 26 :D
 
Täällä on vietetty vappua hyvin perinteisessä säässä: vesisateessa! Jyväskylässä oisi kyllä +20 ja aurinkoa, vaan ei täällä. No, me ollaan jo saatu nauttia noista aurinkoisista ja lämpimistä säistä viikkokausia. Eikä lapsia haitannut sadesää ollenkaan, siellä ne juoksenteli pitkin Frogner-puistoa kuka enemmän, kuka vähemmän märkinä :D . Juotiin simaa, syötiin munkkeja, lapsille oli ilmapalloja, vappuhuiskia ja -pillejä, arpajaiset, laulua, puhe... ihan perinteiset kekkerit. Toisaalta sääli lähtee täältä pois, just kun poika on saanut täältä taas hyviä kavereita, mut toisaalta, onhan siinä kotipihalla sit heti tutut lapset ja syksyllä pääsee sit päiväkerhoon jne.

Tekis hirveesti mieli ostaa kaikkia ihania kesävaatteita, mut koitan nyt malttaa mieleni vielä pari viikkoa, ja ostaa sitten Suomesta, helpompi muuttaa mitä vähemmän tavaraa.

Musta tuntuu, et kaikki katselee mun mahaa, tosin katsooko ne sitä oikeesti, on sitten eri juttu ;) . Kyllähän sitä iteki näkee taas raskaana olevia ihan joka puolella! Ja mun puolesta katsokoot just niin paljon kuin haluavat, nautin itse tästä raskaana olosta ja käytän vaatteita, jotka korostavat mahaa. Vauvamaha on kaunis, levinnyt pylly ei niinkään, mutta onhan sekin sit kesällä 2009 taas kuosissaan... ;) ja nythän on nää tunikat joka tapauksessa muodissa, niin saa pyllyn sinne alle piilloon :LOL:

Huomenna olis sitten vuosiloman eka virallinen päivä. Yhtä lomailua kyllä ollut koko tää aika Norjassa, oon tehnyt niin vähän töitä... kesällä sit 7 viikoks vakkarityöhöni - ja taas lomalle vajaaksi vuodeksi. Mies pitää 2 viimeistä vanhampainloman viikkoa ja laskeskelin, et jos pidetään vuosilomamme sit lomittain, tarvii lasten mennä hoitoon vasta elokuussa -09, tai kattoo nyt, mitä tehdään silloin syksyllä, lähteekö mies opiskelee/jääkö hoitovapaalle/mitä tehään!

Hemuli 23+5
 
Jiihaa!!
Nyt se huoli mun kuvan profiiliin!!! Napa pitkällä kuljetaan.... onko muilla tuollaista ihanaa nappinapaa?? Mulla se napa pullahtaa jo tosi alussa ja ihanasti näkyy paitojen läpi... ;)

Tänään käytiin vapputorilla ja kamala haju kun porukka niitä hajusummutteita ja paukkuja paukuttelee ahtaalla torilla! YÄK! Meinas laatta jo lentää...
Tyttöset kävi ratsastamassa ponilla ja oli kyllä niin hellyttävää kun kypärä kallellaan mentiin pikkuponilla.
Ihana ilma jälleen tänään ja hiki meinas tulla siellä vaappuessa.

 
mammaliini83 tosi ihana vaavimasu sinulla. |O Mahasta päätellen vois kuvitella että oisit siinä jo paljon pidemmällä ku rv 25! =)

Vaikka on se kyllä aika pömppis ittellänikin...

Osaisinkohan minä laittaa profiiliini oman masukuvani...? Taidanpa kokeilla.


 
Mihin tää aika menee! nyt jo toukokuu! Musta ainakin tuntuu että puolivälin jälkeen aika lähti meneen hirveetä vauhtia eteenpäin!

Vielä olis 2 kokonaista viikkoo töitä ja sit 2 viikkoo kesälomaa.. ja sit takas työhön kuukaudeks. Voi tehdä pikkasen tiukkaa mennä vielä kesäkuuks töihin! :/

Huhtikuun pinkassa oli kirjoteltu hankinnoista vauvalle. Meillä on pinnasänky ja syöttötuoli valmiina ollu varastossa jo viime syksystä :D ja sit ostin pari pyyhettä missä lukee "pyllypyyhe" ja on vauvan kuva. ja sit messuilta ostin lusikan ja nokkamukin :LOL: Mutta ei siis mitään isompia hankintoja olla tehty... Huomenna meen ideaparkkiin, ehkä, ni siellä tais olla Enfantissa joku alennusmyynti menossa, sinne ajattelin suunnata ja kattoa jos löytyis jotain kivaa.
Niin ja kertokaas että missäs ootte nähny myytävän pinnasänkyyn niitä reunapehmusteita ja verhoja? Kun sellanen olis hakusessa... jos joku kiva löytyis. Ja kai sitä muutenkin tarvis alkaa osteleen vähän jotain. Lomalla mennään ikeaan, sieltä sit ostetaan jotain säilytysjuttuja tonne kodinhoitohuoneeseen, kun siihen pöydälle ajateltiin laittaa se hoitoalusta yms. tarvittavat. Eli erillistä hoitopöytää meille ei tuu... Ja jos sit lomalla oikein innostuis ja menis sen turvakaukalonkin ostamaan... siitäkin olis kiva kuulla mielipiteitä :p

Omaan napaan sen verran että nyt on vappuna herkuteltu vähän liiankin kanssa. Mutta päätin että huomisesta alkaa taas lakko. Ja ens viikolla ihan tosissani alan kattoon mitä suuhuni laitan. En nyt liiaksi kyttää, mutta vähän kevyempää vois koittaa iltasin syödä.

Mutta nyt kattoon teho-osastoa! Hyvät illanjatkot mammoille ja masuasukeille!!

-Heitsu&Papu-
 
pinnasängyn reunapehmusteita ja verhoja löytyy ainakin lastentarvike liikkeestä itse katsoin nettikaupoistakin niin pikkupingviinissä ainakin oli jotain missä oli nalle puh hahmoja beigellä pohjalla (oli ihan nätti mun mielestä) oli siellä samaan sarjaan myös pussilakana setti ja fleece peitto
 
Pikaiset kuulumiset ennen viikonlopun viettoa ja vieraiden odottelua!! Pikkuveli ja sen tyttöystävä on tulossa tänään aamupäivästä meille viikonloppuvieraiksi, mukavaa.

Se on nyt sitten totta. Ex-mieheni ja kahden vanhimman lapseni isä on virallisesti todettu kuolleeksi :'( Oman käden kautta sekin tapahtui :kieh: Minkäs voi, kun ei piitannut mistään yms. Hautajaiset olis siis tiedossa JOS joku niistä mulle edes viitsii ilmoittaa. En ole suvun kanssa ollut yli kahteen vuoteen tekemisissä (enkä exänkään kans). 6- v ja pian 5- v lapsille kerroin asiasta eilen suht totuudenmukaisesti, että mihin isi kuoli (en tosin tekotapaa, olkoot eka paljon vanhempia). Vanhempi asian ymmärsi täysin ja nuoremmalle piti vähän "jankata" ennenkuin tajusi. Isäänsä ei nuorempi muistanu, kun oli 2 v kun viimeks nähny sen. Näytin sit valokuvan lapsille. Vanhempi oli hetken surullinen ja nuorempi ei reagoinut mitenkään uutiseen. Huoh, raskasta aikaa tulee olemaan niin kauan, kun saadaan asiat taas järjestykseen, perunkirjoitukset hoidettua yms. Lasten takia pakko jaksaa.

Onko jollain tarkempaa tietoa perunkirjoituksista? Pitääkö mun ja lasten olla paikalla, kuka perii exän tavarat yms? Mulla ei oo tollasesta mitään tietoa. Täytyy ottaa viisaampiin yhteyttä.

mammaliini83: Mulla on myös tollanen napa kuin sulla :LOL: Eli törröttää suoraan eteenpäin ja näkyy kaikkien paitojen alta :kieh: Mut miehen ja lasten mielestä napani on kiva, heh!!!

Ei täs muuta. Viikonlopun viettoon pikku hiljaa. Voikaahan hyvin ja vielä simaa pitäis tänään nauttia, nami :D

Tatjana80 ja tyttö 26 tasan :heart:
 
No hitsin hitsi, se on todellakin jo toukokuu! 2,5 kuukautta töitä ja sitten olisi oikeasti mammaloma edessä :D

Tatjana, voimia sinulle ja lapsillesi! :hug: Lapsesi ovat rintaperillisinä perintökaaren mukaisia ensisijaisia perillisä. Vanhemman omaisuus jaetaan tasan rintaperillisten kesken eli lapsesi tulevat perimään isänsä tavarat ja muun omaisuuden. Vaikka testamentilla muuta olisi määrätty, lapsilla on silti oikeus heille kuuluvaan lakiosaan perinnöstä, sitä ei voi edes testamentilla muuttaa. Perunkirjoitukset on pidettävä kolmen kuukauden kuluessa, ja niiden osalta kannattaa ottaa tosiaankin yhteyttä toimistoihin (asianajotoimistot tai jotkut hautaustoimistot ainakin välittävät palvelua), jotka hoitavat ko. asioita.

En ole yli viikkoon ehtinyt käymään täällä, joten taidanpa jättää tuon huhtikuun viestit kahlaamatta läpi ja keskittyä tähän toukokuun pinoon. Tekstiä oli sen verran paljon.

Keskiviikkona kävin neuvolassa. Kaikki ok - paitsi painon kehitykseen olen kovin tyytymätön. Tarttis tehrä jotain. Nyt oli tullut 730 g viikossa edellisestä käynnistä (kaiken kaikkiaan 6 kg nyt). Hb oli 105, joten kai minunkin on annettava periksi ja käytävä rautaa hakemassa. Sf -mitta oli 22 ja verenpaine 116/65. Ihan hyvä tästä on taas jatkaa, rautaa nassuun ja hiukan täytyy alkaa syömisiään katsomaan.

Eilen saatiin terassi ja terassikalusteet pestyä, jonkun verran kukkia istuttelin ruukkuihin ym. Toivottavasti nyt sitten saadaan kelejä, jolloin terassista voi nauttia. Lauantaina tarjotaan mummeille ja kummeille esikoisen 7 v synttärikaffet, silloin olisi tosi kiva, jos voisi vaikka juoda kupposen ulkosalla.

Säihke ja pikkupossu 24+2
 
Huomenta!

Pika pikaa....Päivitys ei edelleenkään onnistu. :kieh:
Yritän taas päivän mittaan käydä kurkkimassa josko se alkais pelaamaa.

Tatjanalle ja lapsosille voimia. Mutta tosi hyvä, että tuli ns. piste sille asialle. :hug:

Aurinkoista perjantain jatkoa kaikille!


 
Huijjui heti tuosta perunkirjoituksesta, sen verran vaan että ne rintaperilliset perii myös isänsä velat... kokemusta on ja silloin kannattaa kieltäytyä koko perinnöstä hyvissä ajoin jos epäilee maksamattomia olevan...
Joku kyseli miksi ollaan erottu lapsen isän kanssa. Hänen kanssaan siis olin "vain" kolme vuotta, aiempi vauvayritys toisen miehen kanssa. Eron syy... hän se minut on jättänyt, ei halua jakaa hienoa uutta lukaalitaloaan tämmösen sakin kanssa, vauva ja kissoja ja minä... kai sillä joku muukin syy on mutta eipä tuo puhu enää mitään asioistaan joten arvailen toista naista. Jotkut sanoo että kyllä se tulee takas kun vauva syntyy mutta hänpä ei halua edes synnytykseen mukaan, enkä minäkään halua sinne miestä joka ei välitä minusta yhtään. Aika paskamaisesti kyllä tehty häneltä, masentaa ihan sairaan paljon, kun en kuitenkaan mitään "vierasta" uutta miestäkään tähän halua sotkemaan mun elämää ja miehen tarvis kuitenkin... Talouskin ihan kuralla kun ennen se rahoitti mua aika paljon ja nyt päivärähoilla sitten. Tuntuu ettei kukaan edes tajua mun tilannetta, vittuileevat vaan. Mörrimöykky on nyt 22+6
 
Sokerinrasituksesta:eek:otteko ajoissa saanut ajan sinne? miks ootte joutunu sinne?
Mä kävin esikon aikana,mut en toisaan muista miks sinne joutu ja koska se oli ym :ashamed:

Sit herkkupuolesta... Kuinka usein herkuttelette ja millä?
Tutuu,et kaikille on tullu niin vähän painoa :)

Mun suurinta herkkua on irttikset ja hampparit.. Päivittäin melkein karkkia syön ja ainakin kerran viikossa hampparia :snotty:
 
Tatjanalle: :hug: Paljon voimia sinne!

Eccu: Serkkuni oli suurin piirtein samassa tilanteessa kuin sinä vuosia sitten. Mies jätti toisen naisen takia, kun serkkuni oli raskaana. He olivat asuneet yhdessä vuosia ennen lapsen tuloa. Aikansa serkkuni odotti miehen "järkiintymistä", suri ja hoiti vauvaa yksin. Hänen kokemukseensa perustuen kannattaa yrittää käyttää hyväkseen muita tukiverkkoja, joita mahdollisesti löytyy. Serkkuni asui aika paljon silloin mummin luona, ja sai paljon apua ja kannusta sukulaisilta. Se mies sieltä tokenee, jos on tokeentuakseen, mutta mielestäni sinun kannattaa alkaa rakentaa tukirakenteita ympärillesi siten, että olet vahvoilla ilman miestäkin. Jos joku on niin idiootti, ettei tajua asioita itse, niin ei niitä voi hänen päähänsä takoakaan. Serkkuni tapasi sitten vähän myöhemmin (kun esikoinen oli noin vuoden) aivan ihanan miehen, joka välitti sekä hänestä että hänen lapsestaan. Nykyään tämä uusi mies on lapselle enemmän isä kuin hänen oma isänsä. Serkullani on myös kaksi lasta tämän uuden miehen kanssa eikä lapsia mitenkään erotella, että sinun ja minun ja jonkun muun. Tsemppiä paljon sinne, ja kyllä sinä pärjäät hyvin!
 
Noista vauvan liikkeistä, niin meillä mies eilen ensimmäisen kerran tunsi liikkeet, tosin ei se ole niitä pahemmin edes aiemmin kuulostellut. Nytkin tunsi, kun tyyppi monotti oikein kunnolla.

Meillä on vihdoin remontti valmis. Pitäisi keittiötavarat saada paikoilleen ja nuo remppapölyt muista tiloista siivota, mutta en ota niistä mitään paineita,vaan pikku hiljaa niitä laittelen.

Mulla on maha vielä niin pieni, että ulkopuoliset ovat ihan ihmeissään, että onko mulla laskettu aika jo elokuussa, kun ei minusta mitään huomaa. Löysempi paita kun on päällä, niin ei edes tajua minun olevan raskaana. Töissä pystyn vielä työkavereilta salaamaan tän raskauden ja toivon, että onnistuisin siinä loppuun asti, sillä ei olisi enää kuin muutama viikko töitä, jos sitäkään.
Kaveri on 9 viikkoa mun perässä ja sillä on melkein yhtä iso maha kuin minulla, mutta se onkin aina ollut sirompi, että hänellä maha heti näkyy.
Muutenkin en ole vielä tuntenut itseäni edes kömpelöksi, taivun melkein samalla tavalla kuin aiemminkin, maha ei ole tiellä.
 
Voimia Tatjanalle ja Ecculle :hug:
Viime raskaudesta jouduin sokerirasitukseen varmuudenvuoksi koska poika kulki aika yläkäyrillä. mutta tasaantu sitten loppua kohden :D Mulla on toinen sokerirasitus ens torstaina(rv 27), kuulun sellaseen tutkimukseen et se otetaan 2 kertaa. Normistihan se otetaan kai vaan kerran. Ajan jouduin ottamaan tampereelta kun omalle paikkakunnalle ei enää päässyt, onneks on ihan työpaikan vieressä.
Kolmisen viikkoa töitä ja sitten alkas loma :D Miehellä alkaa jo viikon päästä. Toivottavasti kelit jatkuis tälläsinä B) Ainoa haittapuoli tässä lämmössä on vaan se että oon aikaslailla kohta tukossa :| Silmät ja nenä kutiaa ja aivastuttaa :/ Toivottavasti ei mee ihan kauheaksi :headwall: Tänään meen kyllä lääkäriin että saan jotain roppia tähän olotilaan. Apteekissa kävin eilen, mutta lääkärin kanssa neuvoteltava kuulemma. Onneks on työteveys..hyödynnetään sitä vielä kun voidaan :D

Onneks tulin jo kuuteen, pääsen kohta pois. Poika lähtee tänään mummun ja papan kanssa mökille ja tulee vasta sunnuntaina :( Vähän haikeeta päästää vauva (3vee) kahdeksi yöksi pois. Mutta poikahan on sitä oottanut jo pitkään :D Eiköhän tuo pärjää :heart:

f ja p 26+5
 
Tatjanalle sekä Ecculle suuret voimahalaukset :hug: :hug: ja kovasti jaksamista molemmille!

Heitsu86: Ideaparkissa käydessäni näin viimeksi ihania reunapehmusteita - tais olla just Enfantissa. Ihan satavarma en liikkeen nimestä oo, mutta muistaakseni siellä ei kovin montaa pelkkää lastentarvikeliikettä ole. Ite bongasin sieltä pari pehmustemallia, joita ajattelin käydä katsomassa vielä myöhemmin uudelleen =)

Mansikka85 kyseli herkuttelusta... Parhaillaan läimin täällä meneen Mariannekarkkeja jälkkäriks :D Suurta herkkua on kans Domino-keksit :p ja jätski - top 3 on Geisha-tuutti, Kingis ja Soleron mansikka-banaani.
Raskauden ekalla kolmanneksella en voinut syödä muuta makeeta, kuin silloin tällöin Ville Vallattoman... Pahoinvoinnin loputtua kokonaan iski kauhee makeenhimo! Mun on ollut ihan pakko laittaa itselleni rajaksi yksi herkkuhetki päivässä... Jos se on päivällä niin yleensä syön silloin pullan/jäden ja jos jätän illaksi, niin silloin syön telkkarin vieressä jonkin verran karkkia. Helpottaa kummasti, kun tietää, että saa jossain vaiheessa päivää syödä jotain hyvää :saint: Toisaalta tuo kimppakyytiläinen Elmeri on kyllä sellainen terveyspoliisi, että vähästäkin määrästä sokeria tulee ihan hirveen huono olo ja sitten vedellään heti perään suolakurkkuleipää :D

Mulla on suhteellisen paljon ollut sellaisia menkkakipuihin verrattavia "särkyaaltoja". Tosi vaikee kuvailla, mutta joskus tulee aaltona selän puolelle ja sitten siitä siirtyy mahan puolelle, toisinaan on pelkästään mahan puoli. Kyselin neuvolassa lääkäriltäkin tuosta, mutta ei osannut sanoa yhtään mitään - ei edes sitä liittyisikö tuo suppareihin millään tavalla. Onneks on äitipolikäynti viikon päästä, jos siellä sais valaistusta asiaan.

Pitänee lähteä jatkaan siivousta. Pesin tänään äitiyspakkauksen vaatteista osan - on ne vaan niin suloisen pieniä, kun tuolla ulkona killuvat kuivumassa =)

Ihanaa viikonloppua kaikille!

kaneliomena ja Elmeri 26+3
 
Ihania masuja kaikilla :heart: Itsekin taidan tuohon valaskerhoon jo kuulua. Profiilissa on ikivanha masukuva, täytyy pikimmiten napsasta masusta uusi kuva ja päivittää. Minullakin on napa jo pullahtanut ulos, ärsyttävää :)
Katseita saa minunkin mahani osakseni paljon, varsinkin kun pojan kanssa olen liikkeellä. En tiedä sitten johtuuko siitä että nuorelta näytän (no nuori kyllä olenkin) ja toinen jo tulossa. Onko se sitten niin ihmeellinen asia? :) Todella ylpeänä kannan masuni, korostan sitä vielä tiukoilla paidoilla vaikka se nyt paistaa mistä vaan hupparista läpi...
Eilen vapputorilla varsinkin mahani sai paljon katseita osakseen, mutta eipä se minua häiritse :)

Herkuttelusta, minäkin kyllä päivittäin vetelen kaiken maailman leivonnaisia tai karkkia
:ashamed: Ja jäätelöä menee nyt kun ilmat ovat lämmenneet, monta kertaa viikossa. Pitäisi kyllä oikeasti päättää karkkipäivä ja pitää siitä kiinni...
Tänään kävin vaa'alla ja seitsemän kiloa on tullut painoa alusta, joten ei se nyt hirveän paljon ole. Mutta saisi se paino tulla ihan muusta kun nannasta....

Miehen kanssa asiat on nyt vihdoin sovittu :) Ja onkin käynyt niin iloisesti että ollaan oltu tuolla makuukammarin puolella näiden muutaman päivän ajan todella aktiivisia :D Sovintoseksiä :LOL: Saa nähdä milloin taas tunnelma lässähtää :)

Oikein lämmintä viikonloppua!!!

Lilli ja Tiitti 26+2
 
Täällä myös valaaksi voi itse kutsua. Painoa on tullut jo yli 10 kg ja tällä herkuttelulla sitä tulee kertymään tasaisen varmasti lisää. Tykkään kyllä vauvamasusta ,mutta harmillisesti samaa tahtia suurenee peffa ja reidet. Onneksi tunikat on muotia :) .

Tatjana Voimia teille paljon :hug:

Eccu sinulle myös tsemppiä ja :hug:

Mulla on myös edessä sokerirasitus jossain vaiheessa. Viime raskaudessa se otettiin ,kun sokrut oli kahella plussalla pariin kertaan. Silloin oli viimeinen arvo yli rajojen ja muutkin lähellä. Ruokavalio aloitettiin ,mutta tyttö syntyikin samana päivänä niin eipä tarvinut kauan karkkilakossa olla. Nyt oli viimeksi sokrut plussalla.

Mutta nyt tytön kanssa leikkiin ,kun kohta taas illan opetustunnit alkaa.
-Poni ja Manteli 24+2
 
eccu ja tatjana :hug: kovasti jaksamisia!!

voi mitkä kesä kelit olleet!! :D :D nahka on palanu ja on ihanaa. minä se niin rakastan tuota auringon ottamista ja ei haittaa kuumuus raskaanakaan, ainakaan 5 vuotta sitte ei tuntunut missään ja toivon siis lämmintä ja aurinkoista helle kesää!!

Vappupäivänä käytiin kesäautolla ajelulla ja jätskit syömässä. lakuja piti tottakai metri tolkulla ostaa :p pihankin olen lähes tulkoon saanut haravoitua. talon taakse ei huvita mennä ku sinne ei aurinko paista, odotan huonompia ilmoja.
talon maalaus ja terassin teot + pihan siivous (purkujäte) sit olis remppa lähes valmis :D miestä edelleen pienet listotustyöt odottaa!!!!

 
Heitsu: Mä tilasin netistä Vauvattaren (www.vauvatar.fi) sivuilta samaa sarjaa pinnasängyn pehmusteen, verhon ja pussilakanasetin. Toimitus oli tosi nopeeta, tuli toisena arkipäivänä tilauksesta. Tänään näin Carlsonilla sitä samaa sarjaa, ja ne oli ainakin edullisemmat netistä tilattuna.

Mäkin sain pakkauksen tänään! Tuli onneks se vanha, sitä toivoinkin. Vaikka ihaniahan ne on aina kaikki... H&M:ltä ostelin muutaman ihan pienen vauvanvaatteen, kyllä ne on sitten NIIIIN ihania!! Tuskin maltan oottaa, että saan ne vauvelille päälle puettua!

Nyt menen vähäks aikaa pihalle nauttimaan ihanasta kesäsäästä! Aurinkoisia ja lämpöisiä päiviä kaikille toivotellen:

Vimppa ja vauveli 23+6
 
Olin tänään 4D ultrassa ja olin vähän pettynyt, kun saimme DVD joka kesti 12min. Muutenkin oltiin siellä n.20min ja tuntu niin hätäiseltä käynniltä. Dvd:ssä ei kasvoja kunnolla näkynyt, kun neiti oli kuulemma liian syvällä. Pääasia, että kaikki oli ok ja sukupuoli varmistui =)
Luulin muutenkin, että koko juttu kuvataan 4D, mutta on siinä olikin 4D aika vähän. Ompas hankalasti selitetty.
Syntymäpainoksi arvio 3-3,5kg. Tällä hetkellä paino oli 523g ja viikkoja 22+5.
Töitä olisi vielä kuukausi jäljellä sitten alkaa loma.
 
Moi!

Vaput on vietetty ja silleen. Ihan kotosalla oltiin täällä. Olin vappuaattona töissä ja viiden aikaan tulin vasta kotiin. Kuudelta oli ruoka valmis, mies sammunut ja lapset kavereilla... Siis erittäin rauhallinen vapun aatto mulla. Oli ns. "omaa aikaa" vaikka muille jakaa... :kieh: Vapun päivänä sitten meni paremmin. Touhuttiin kaikki yhdessä ulkona ja grillailtiin vartaita ja pekoniherkkusieniä "Vappuateriaksi". Hyvää oli! :p

Masuun ei uutta, "Tyyppi" potkiskelee ahkerasti, en muista pojan olleen näin vilkas. Hyvä vaan että potkii niin tietää kaiken olevan hyvin :D Ensi viikolla on taas neuvola, saas nähdä miten tuon painon kanssa käy. On meinaan alkanut herkut maistua mullekkin ja ainakin tuntuu "lihonneelta" olo...

Sain toimitettua työnantajalle ne paperit tällä viikolla. Kiertelevät vielä siellä. Sääli kun en laittanut niitä aikaisemmin, olisin nimittäin tykännyt enemmän siitä vanhasta pakkauksesta :/ Eipä voi mitään, mukavaa kuitenkin kun tuollainen etu meille suomalaisille suodaan! Ja kyllä ne vauvanvaatteet on ihan varmasti söpöjä vaikka kirkuvan oransseja tai plattuja väritykseltään olisivatkin :)

Nyt on aika mennä muihin askareisiin, aurinkoista kevättä kaikille odottajille!

terv. Jennika1983


 

Yhteistyössä