****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

Voi ei Bela! Oon tosi pahoillani :hug: Kovasti jaksamista sinne!


Mä kokeilin tota kiinalaista syntymäkalenteria ja sen mukaan meille tulis tyttö:heart: Mies kans on ihan varma, että tyttö on tulossa=) Mullahan oli alkuun poika-olo, mut yks yö näin unta, että synnytin tyttövauvan, joten en sit tiiä... Molemmat ovat kyllä meille enemmän kuin tervetulleita, kunhan vaan olis terve lapsonen :heart:

Mulla on tosi aaltoilevaa tää pahaolo:x Ensin saattaa olla tosi hyvä olo ikään kuin ei oliskaan raskaana, ja sit yhtäkkiä tulee se pahanolon aalto ja pakko sulkea suu, ettei oksu lennä. Tällä hetkellä tuntuu, että pahaolo on jopa pahempi kuin aluksi (lukuunottamatta muutamaa päivää vk6, kun oksensin lähes kaiken mahdollisen). Hassua, kun nyt kuitenki on jo kymmenennellä viikolla menossa:confused:
Tänään kävin kotipuntarilla (tosin syömisen jälkeen) ja painoa oli tullut nyt yhteensä 3kg! Toivottavasti pystyn toisella kolmanneksella ees vähän painonnousua kontrolloimaan, kun nyt mun on sen oksettavan olon takia syötävä KOKO AJAN:x Tätä vauhtia musta tulee melkoinen valas... Onneksi sentään ei ollut yhtään ylipainoa ennestään. Ja en nyt siis missään nimessä tarkoita, ettenkö ottais ihanaa vauvamahaa vastaan ilolla mut kuulostaishan se paljon paremmalta, jos koko raskausaikana tulis maltilliset 10kg. Mulla kun on pco:n takia muutenki riski raskausajandiabetekseen.

Tiuhti & Nuppu 9+3 (jeee, ihan kohta on jo kymppiviikko:heart:)
 
belalle :hug: ja onnea uuteen yritykseen...

Kiinalainen kalenteri: Mulla näyttäis niin, että kaikki tyttöjä, eli esikoinen, kuopus ja tämä tulokas, ja esikoinenhan on poika edelleen :D kuopus on tyttö ja tästä ei vielä tiedä :) Saas nähdä..

Mulla on ollut nyt parina päivänä kovia vatsan väänteitä kerran pari päivässä, ilma siellä varmaan kiertää tai sit kohtu kasvaa :confused: En tiiä kyllä milloin niitä kohdun kasvukipuja voi tulla ja onko ne tällaisia, mutta en ole huolissani kuitenkaan kun ollut niin vähän..

Tänään rv 8+2
 
Voi bela kovasti jaksamisia teille :(

Vatsantuntemuksista mulla on öisin usein kun huomaan nukkuvani mahalteen ja on kova vessahätä niin sellaista jännää kipua. Kyl se sit helpottaa kun saa käytyä vessassa. Ja niitä menkkakipuja toisinaan vieläkin mut en voi sanoa varmaksi onko ne olleet tulehduksesta johtuvia vai jostain muusta.

(.) Selkä ja vatsakivut alkaa helpottaan joten tulehdus on siis saatu kuriin toistaiseksi. Kyllä tolla lääkemäärällä pitäskin ja vauva näyttää varmaan isolta emätinpuikolta kun syntyy jos näitä pitää paljonkin tässä käyttää :D

Ei maistu ruoka.. On nälkä ja alan aina innolla syömään mut heti iskee sellainen "hyi kun oon täynnä" olo vaikken olis juuri mitään syönyt.. EIlen teki ihan sikana mieli juustoo joten pysähdyttiin juustoportille hakemaan juustoa tälle hormonihirviölle ja oon himoinnut piimää monta päivää joten oli pakko hakea sitä tänä aamuna ja oon kohta juonut ilosesti litran piimää. En varmaan enää syö tai juo muuta odotusaikana kun maistuu niin hyvälle et san siitä kohta jonkun henkisen orgasmin :LOL: Ei mee hyvin.. :LOL:

Champion ja Martta 9+0 (poksuu :D)
 
  • Tykkää
Reactions: luosto
mymosa
Mulla vissiin pukkaa hiivatulehdusta.. nice :(
Enkä todellakaan uskalla mennä ostamaan ite mitään lääkkeitä siihen, joten tässä arvon, että odotanko ens torstaille vai meenkö käymään neuvolassa..
 
Voimia Belalle!

Luin, että sileät lihakset löysistyvät nyt, jotta kohtu voi vapaasti kasvaa. Myös suolisto on sileää, joten en yhtään ihmettele suolistovaivoja. Älkää tekään. Lisäksi tuntuis närästävän aina välillä. Jos vasemmalta alavatsasta pistää, niin se on varmaan vaan se paksusuolen mutka, joka oireilee (mun kokemuksen mukaan).

(.) Täällä alavatsanippailut on kokonaan loppuneet (tajusin juuri nyt!), joten tiiäpä tuota, onko siellä enää ketään... 8 yötä ultraan, sitten selviää. Olen silti melko luottavainen... Paha olo alkaa heti aamusta, mutta tyrkkään nuo rannekkeet käteen heti herättyäni ja sitten helpottaa. Olen siis löytänyt oikeat akupisteet. Ihan niinku ne vähentäis väsymystäkin. Nassun kukikkuuskin on rauhoittunut. Tasaisin väliajoin leukaan ilmestyy tosin uusi, uhkea finni.

Ja kiinalainen kalenteri povasi tyttöä. Miehellä on kyllä poikaolo ja mulla vaihtelee. Luultavasti kysytään sitten, kun aika koittaa, että kumpi olis tulossa.
 
bela:(:heart:
noni nyt sitten mulla alkoi vuotamaan ...argh.. eilisestä asti....mä päätin etten nyt stressaa asiasta , se mitä tulee on tullakseen.

enkä saanu tota auki tota juttelukanavaa??
 
Viimeksi muokattu:
Bela voi ei!:hug::hug: Paljon voimia!!!!

Täällä tullu taas alaselkä kipuja, samoja ku ihan alussa...ja reisiä vihloo..auts!

Ajattelin tässä alkaa väkertää jo meille uutta pinoa:D
Lauantaina olis kuopuksen 1v synttärit:heart:

rv 8+6
 
Huomenta.
Täälläkin on säännöllisin väliajoin tuota vatsanväännettä. Varsinkin kun on syönyt. Kaverini (on kätilö) sanoi että se johtuu juuri Samirjan kirjoittamasta kohdun kasvusta.

Tänne on taas pahoinvointi eksynyt. Kiva olla töissä kun on naama vihreänä ja yrittää koko ajan salaa napostella jotain...

Mullekaan ei maistu ruoka. Ainut mikä menee alas on Saarioisten savikiekko. En ole opiskeluaikojen jälkeen syönyt Saarioisten jauhelihapizzaa ja nyt se maistuu aivan taivaalliselta.

mymosa Kannattaa käydä neuvolassa jos epäilet tulehdusta.

Champion Juustoportin leipäjuusto on ihan ykkönen! Sitä voisin kans syödä ihan joka päivä. Nam. :p

Saiko muuten juoda mustaa teetä? Kahvia en pysty enää juomaan niin haluaisin juoda teetä.

Sori kun tuli sekava sepustus. Täytyy vilkuilla koko ajan selän taakse ettei pomo näe... :D

M1n1 ja Toivo 7+3
 

Yhteistyössä