Ootan sitä että mies lyö, sitten lähen

  • Viestiketjun aloittaja nainen 21v
  • Ensimmäinen viesti
nainen 21v
tänään saatto olla jo lähellä, sano itekki että tekis niin mieli tirpasta..
riideltiin ja välillä tuli karjumaan/sylkemään suoraan korvaan..
juu onnellisten avioliitto.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Et oo provosoinu tarpeeksi, kyllä se tirvasee ku tarpeeks ärsytät! =) Toi on sillai tosi hyvä taktiikka että kaikki kyllä ymmärtää sitte miksi halusit eron, eihän väkivaltaa kenenkää pidä sietää!
no kyllä minun mielestä avioliitossa on oikeus sanoa oma mielipiteensä, vaikka se johtais riitaan. sekö on oikein että pitää olla hys hys hys ettei mies vaan hermostu?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Miksi odotat sitä? Eikö kannattaisi lähteä ennen, jos kerran merkit ovat ilmassa?
no ollaahan tässä oltu pari vuotta vasta naimisissa. ei vielä haluais luovuttaa. ja 7kk ikäinen lapsi meillä myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nainen 21v:
tänään saatto olla jo lähellä, sano itekki että tekis niin mieli tirpasta..
riideltiin ja välillä tuli karjumaan/sylkemään suoraan korvaan..
juu onnellisten avioliitto.
kuule et ole ihan viaton itsekään-aika lahjakkaasti olet varmasti vittuillut
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Et oo provosoinu tarpeeksi, kyllä se tirvasee ku tarpeeks ärsytät! =) Toi on sillai tosi hyvä taktiikka että kaikki kyllä ymmärtää sitte miksi halusit eron, eihän väkivaltaa kenenkää pidä sietää!
no kyllä minun mielestä avioliitossa on oikeus sanoa oma mielipiteensä, vaikka se johtais riitaan. sekö on oikein että pitää olla hys hys hys ettei mies vaan hermostu?
Ei pidä olla hys hys, vaan keskustella ja jos toinen ei osaa kun huutaa ja räyhätä ja uhkailee lyönnillä niin sitten ei sovi sellainen ihminen parisuhteeseen.
 
hoop
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Miksi odotat sitä? Eikö kannattaisi lähteä ennen, jos kerran merkit ovat ilmassa?
no ollaahan tässä oltu pari vuotta vasta naimisissa. ei vielä haluais luovuttaa. ja 7kk ikäinen lapsi meillä myös.
Hah! pari vuotta ei ole mitään, me on oltu 10v. tässä jo tietää mitä tekee.


eikä kodin leikkiminen onnistukaan?
 
pöhhö
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Et oo provosoinu tarpeeksi, kyllä se tirvasee ku tarpeeks ärsytät! =) Toi on sillai tosi hyvä taktiikka että kaikki kyllä ymmärtää sitte miksi halusit eron, eihän väkivaltaa kenenkää pidä sietää!
no kyllä minun mielestä avioliitossa on oikeus sanoa oma mielipiteensä, vaikka se johtais riitaan. sekö on oikein että pitää olla hys hys hys ettei mies vaan hermostu?
Ei kai tässä nyt tuota haettu. Vaan jos kerran haluat erota, mutta teet sen vasta sitten, kun ukko hakkaa, niin kannattaa varmaan lisätä provokaatiota, niin pääset sitten joskus lähtemäänkin.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Miksi odotat sitä? Eikö kannattaisi lähteä ennen, jos kerran merkit ovat ilmassa?
no ollaahan tässä oltu pari vuotta vasta naimisissa. ei vielä haluais luovuttaa. ja 7kk ikäinen lapsi meillä myös.
Mutta jos siltä tuntuu ettei ole hyvä ja lyöntiä odotettavissa niin parempi ois vain lähteä heti! Mitä ajattelit sit kun lyö? Eli sulla on joku suunnitelma?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Miksi odotat sitä? Eikö kannattaisi lähteä ennen, jos kerran merkit ovat ilmassa?
no ollaahan tässä oltu pari vuotta vasta naimisissa. ei vielä haluais luovuttaa. ja 7kk ikäinen lapsi meillä myös.
Mutta jos siltä tuntuu ettei ole hyvä ja lyöntiä odotettavissa niin parempi ois vain lähteä heti! Mitä ajattelit sit kun lyö? Eli sulla on joku suunnitelma?
ei oo mitään suunnitelmaa mutta siinä menee mulla raja. veemäistä käytöstä, huutamista, haukkumista siedän mutta en lyömistä.
 
vieras
Jos sanoisit että olet pettänyt, ja että lapsi ei ole miehen, sitten varmaan saisit turpiisi ja olisi lähteä avioliitosta?? Voisithan lähtee jo muutenkin, mutta jos välttämättä haluat sitä ennen turpiin saada..
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Miksi odotat sitä? Eikö kannattaisi lähteä ennen, jos kerran merkit ovat ilmassa?
no ollaahan tässä oltu pari vuotta vasta naimisissa. ei vielä haluais luovuttaa. ja 7kk ikäinen lapsi meillä myös.
Mutta jos siltä tuntuu ettei ole hyvä ja lyöntiä odotettavissa niin parempi ois vain lähteä heti! Mitä ajattelit sit kun lyö? Eli sulla on joku suunnitelma?
ei oo mitään suunnitelmaa mutta siinä menee mulla raja. veemäistä käytöstä, huutamista, haukkumista siedän mutta en lyömistä.
Ei sitäkään kannata sietää ainakaan liian pitkään!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sanoisit että olet pettänyt, ja että lapsi ei ole miehen, sitten varmaan saisit turpiisi ja olisi lähteä avioliitosta?? Voisithan lähtee jo muutenkin, mutta jos välttämättä haluat sitä ennen turpiin saada..
no kuule voisinhan minä lähteä vaikka heti jos siltä tuntuis, mutta haluaisin kyllä että pysyttäis yhessä. ja että tää tästä alkais sujumaan. miksi siis valehtelisin.
 
p
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Toivottavasti se eka hakkaus ei ole niin paha, että siitä jää pysyviä vammoja, tai lähtee pahassa tapauksessa henki. Mutta onnea odotukseen..
nääh tuskin se ny hakkaamaan alkaa iha tosissaa. epäilen.
Juu. Mutta välillähän näitä aina käy, että se yksi lyönti riittää kaatamaan ja kun satut kaatumaan johonkin pöydän kulmaan, voi se nuppi haljeta ja pahassa tapauksessa henkikin lähteä. Kuolemantuottamuksesta taitaa useampikin tyyppi linnassa istua.
 
vieras
Eka lyönnin jälkeen toinen, sitten, kolmas, sitten neljäs.. Ja hups kymmenen vuotta mennyt jo ja vieläkin vaan mietit et mä lähden seuraavan lyönnin jälkeen.
Jos et kerta nyt lähde kun väkivallan uhka ilmassa niin tuskin lähdet pitkään aikaan. Turha uhota että lähdet, lähtisit jo jos olisit edes lähtemässä. Huomenna se silittää sun päätä ja itkee ettei ymmärrä mikä siihen meni ja sä uskot niinku uskot joka vannomisen jälkeen. Ny vaan tuntuu niin helvetin pahalle ja oot kiukkunen juuri riidan päätteeksi, että tänne pitää tulla uhoaan että kyllä mä viellä lähden............................................joo niin varmaan.
 

Yhteistyössä