Ootan sitä että mies lyö, sitten lähen

  • Viestiketjun aloittaja nainen 21v
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eka lyönnin jälkeen toinen, sitten, kolmas, sitten neljäs.. Ja hups kymmenen vuotta mennyt jo ja vieläkin vaan mietit et mä lähden seuraavan lyönnin jälkeen.
Jos et kerta nyt lähde kun väkivallan uhka ilmassa niin tuskin lähdet pitkään aikaan. Turha uhota että lähdet, lähtisit jo jos olisit edes lähtemässä. Huomenna se silittää sun päätä ja itkee ettei ymmärrä mikä siihen meni ja sä uskot niinku uskot joka vannomisen jälkeen. Ny vaan tuntuu niin helvetin pahalle ja oot kiukkunen juuri riidan päätteeksi, että tänne pitää tulla uhoaan että kyllä mä viellä lähden............................................joo niin varmaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sanoisit että olet pettänyt, ja että lapsi ei ole miehen, sitten varmaan saisit turpiisi ja olisi lähteä avioliitosta?? Voisithan lähtee jo muutenkin, mutta jos välttämättä haluat sitä ennen turpiin saada..
no kuule voisinhan minä lähteä vaikka heti jos siltä tuntuis, mutta haluaisin kyllä että pysyttäis yhessä. ja että tää tästä alkais sujumaan. miksi siis valehtelisin.
Just. No tehkääpä sitten teidän parisuhteelle jotain miehen kanssa yhdessä! Ja jos et halua lähteä niin miksi odotat lyöntiä? Selvittäkää asianne ettei tarvitse miettiä tuommoisia enää!

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja cougar:
Todella ajattelematonta, nuorten vanhempien touhua... miks pitää huutaa ja sylkeä, miten asiat menee siihen pisteeseen teillä? Säilytä edes itse malttisi ihan jo lapsesi vuoksi.
lapseni takia minä lähtisinkin. ja osaan olla ilkeä, mutta huutamaan en ala, sen puolen hoitaa mies ihan yksin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sanoisit että olet pettänyt, ja että lapsi ei ole miehen, sitten varmaan saisit turpiisi ja olisi lähteä avioliitosta?? Voisithan lähtee jo muutenkin, mutta jos välttämättä haluat sitä ennen turpiin saada..
no kuule voisinhan minä lähteä vaikka heti jos siltä tuntuis, mutta haluaisin kyllä että pysyttäis yhessä. ja että tää tästä alkais sujumaan. miksi siis valehtelisin.
Just. No tehkääpä sitten teidän parisuhteelle jotain miehen kanssa yhdessä! Ja jos et halua lähteä niin miksi odotat lyöntiä? Selvittäkää asianne ettei tarvitse miettiä tuommoisia enää!
no en nyt odottamalla odota lyöntiä, en tietenkää haluais että mies löisi, kunhan vain sitä tarkoitin että se olis sitten viimeinen niitti.
 
hoop
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja cougar:
Todella ajattelematonta, nuorten vanhempien touhua... miks pitää huutaa ja sylkeä, miten asiat menee siihen pisteeseen teillä? Säilytä edes itse malttisi ihan jo lapsesi vuoksi.
lapseni takia minä lähtisinkin. ja osaan olla ilkeä, mutta huutamaan en ala, sen puolen hoitaa mies ihan yksin.
osaan olla ilkeä. tottakai se sulle huutaa kun olet ilkeä, huutaisin minäkin!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hoop:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja cougar:
Todella ajattelematonta, nuorten vanhempien touhua... miks pitää huutaa ja sylkeä, miten asiat menee siihen pisteeseen teillä? Säilytä edes itse malttisi ihan jo lapsesi vuoksi.
lapseni takia minä lähtisinkin. ja osaan olla ilkeä, mutta huutamaan en ala, sen puolen hoitaa mies ihan yksin.
osaan olla ilkeä. tottakai se sulle huutaa kun olet ilkeä, huutaisin minäkin!
no voi taivas kuka meistä nyt aina niin puhas pulmunen on. kyllä, välillä saatan olla myös ilkeä. mutta tuo taas ei liittynyt tämän päiväisenkään riitaan ei ollenkaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei ap mihinkään ole menossa kunhan vaan uhoaa täällä kun ei muualla uskalla. Eikä lähde vaikka turpaan tulis. Johan se tulee selville tosta mitä kirjoittelee.
no oon minä niin asiani kusenu että vaikiaa se lähteminen oiski. nuori yh-äiti, koulutukseltaan peräti ylioppilas. mihin ihmeeseen ees lähtisin. ja joo haukkukaa vaan ja ite oon soppani keittäny, niin oonki. Joskus kuvittelin tulevan elämäni aivan erilaiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei ap mihinkään ole menossa kunhan vaan uhoaa täällä kun ei muualla uskalla. Eikä lähde vaikka turpaan tulis. Johan se tulee selville tosta mitä kirjoittelee.
no oon minä niin asiani kusenu että vaikiaa se lähteminen oiski. nuori yh-äiti, koulutukseltaan peräti ylioppilas. mihin ihmeeseen ees lähtisin. ja joo haukkukaa vaan ja ite oon soppani keittäny, niin oonki. Joskus kuvittelin tulevan elämäni aivan erilaiseksi.
Siis yh-äiti, vaikka mies kuvioissa?! Vai ajatteletko itsei jo yh:ksi? En halua arvostella enkä tuomita, mutta toivottavasti sinulla on tukijoukkoja (vanhemmat, ystäviä), jos ero tulee... oletko jutellut neuvolassa tms. tilanteesta?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja cougar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei ap mihinkään ole menossa kunhan vaan uhoaa täällä kun ei muualla uskalla. Eikä lähde vaikka turpaan tulis. Johan se tulee selville tosta mitä kirjoittelee.
no oon minä niin asiani kusenu että vaikiaa se lähteminen oiski. nuori yh-äiti, koulutukseltaan peräti ylioppilas. mihin ihmeeseen ees lähtisin. ja joo haukkukaa vaan ja ite oon soppani keittäny, niin oonki. Joskus kuvittelin tulevan elämäni aivan erilaiseksi.
Siis yh-äiti, vaikka mies kuvioissa?! Vai ajatteletko itsei jo yh:ksi? En halua arvostella enkä tuomita, mutta toivottavasti sinulla on tukijoukkoja (vanhemmat, ystäviä), jos ero tulee... oletko jutellut neuvolassa tms. tilanteesta?
no jos naimisissa oleva äiti eroaisi niin eikös hän olisi sitten yh-äiti. kunhan vain ajattelin että surkea tilanteeni muuttuisi vielä surkeammaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja cougar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei ap mihinkään ole menossa kunhan vaan uhoaa täällä kun ei muualla uskalla. Eikä lähde vaikka turpaan tulis. Johan se tulee selville tosta mitä kirjoittelee.
no oon minä niin asiani kusenu että vaikiaa se lähteminen oiski. nuori yh-äiti, koulutukseltaan peräti ylioppilas. mihin ihmeeseen ees lähtisin. ja joo haukkukaa vaan ja ite oon soppani keittäny, niin oonki. Joskus kuvittelin tulevan elämäni aivan erilaiseksi.
Siis yh-äiti, vaikka mies kuvioissa?! Vai ajatteletko itsei jo yh:ksi? En halua arvostella enkä tuomita, mutta toivottavasti sinulla on tukijoukkoja (vanhemmat, ystäviä), jos ero tulee... oletko jutellut neuvolassa tms. tilanteesta?
no jos naimisissa oleva äiti eroaisi niin eikös hän olisi sitten yh-äiti. kunhan vain ajattelin että surkea tilanteeni muuttuisi vielä surkeammaksi.
No, lapsen kanssa ja yh:na saat varmasti kaupungin/kunnan vuokra-asunnon, että sen puolesta varmaan voit lähteä huonosta avioliitosta. Olen kyllä aina sen puolesta, varsinkin, kun kyse nuorista ihmisistä, että jospa kompromissejä ja yhteistä aikaa löytyisi sen verran, että erimielisyyksistä voitaisi sopia? Mitens perheneuvola? Mistä teillä tulee riitaa... vaikea ehdottaa mitään, kun et kerro enempää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja cougar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei ap mihinkään ole menossa kunhan vaan uhoaa täällä kun ei muualla uskalla. Eikä lähde vaikka turpaan tulis. Johan se tulee selville tosta mitä kirjoittelee.
no oon minä niin asiani kusenu että vaikiaa se lähteminen oiski. nuori yh-äiti, koulutukseltaan peräti ylioppilas. mihin ihmeeseen ees lähtisin. ja joo haukkukaa vaan ja ite oon soppani keittäny, niin oonki. Joskus kuvittelin tulevan elämäni aivan erilaiseksi.
Siis yh-äiti, vaikka mies kuvioissa?! Vai ajatteletko itsei jo yh:ksi? En halua arvostella enkä tuomita, mutta toivottavasti sinulla on tukijoukkoja (vanhemmat, ystäviä), jos ero tulee... oletko jutellut neuvolassa tms. tilanteesta?
no jos naimisissa oleva äiti eroaisi niin eikös hän olisi sitten yh-äiti. kunhan vain ajattelin että surkea tilanteeni muuttuisi vielä surkeammaksi.
Eli juurikin asia on noin ku uumoilinki, että uhoat vaan täällä mutta tosiasiassa et oo mihinkään lähtemässä vaikka sitten turpaan tuliskin.

Käännäppä asia niin että oot nuori yh äiti jo ylioppilas ja sulla on mahdollisuus vaikka mihin. Kun kerta oot nuori niin opiskella ehdit vielä ja löytää sen kunnollisen miehenkin.

Elämän meistä jokainen rakentaa itse, sun elämä on juuri sellaista kun sä haluat jos haluut elää surkeeta elämää niin se on sun valinta niinku sekin että voit myös parantaa elämääs tehdä siitä juuri sellaisen kun haluat. Sä itse teet valinnat elämässä.
 

Yhteistyössä