Ootteko jo aatelleet niin pitkälle kuin isänpäivää?

siiri
Ostin jo lahjan ja annoinki sen.Mies oli ihan mielissään ku vihdoin löysin sen paidan mitä on toivonu monta vuotta. Ja en malttanu olla antamatta heti ku kotiin tulin :eek:
Suklaata pitää vielä ostaa lasten kans.
 
Kahden äippä
Työkalupakkia tuo olis vailla... Tiikerikakku tehään muksujen kanssa (se on isän lempparia) ja aamiainen vuoteeseen tottakai! Aattelin myös kestitä kunnon pihviruualla päivälliseks. Normisetti! :)

Niin ja sit piti tehä joku kortti/piirros jossa ois muksujen kädenjäljet!
 
Jep
Miettinyt olen, mutten keksinyt vielä mitään. Olemme reissussa ip:n aikoihin, joten josko siellä keksisin jotain. Kortti täytyy toki tehdä pojan kanssa valmiiksi ja ottaa mukaan. Jos vaikka löytys joku rentouttava hierontajuttu paikan päältä, nin voisin sellaiseen hänet passittaa ip:nä ja sitten syömään. Tosi iso juttu hei viedä mies reissussa ip:lounaalle, kun muutenkin syödään joka pv ulkona... Höh. Jotain pitäs nyt kivaa keksiä!
 
Onhan tuo mielessä ollu... Lahjan olin päättäny, mut nyt sitä ei ookaan saatavilla. Täytyy keksiä jotain muuta. Pari ideaa on, mutta en tiedä löytyykö niitäkään... Meinaan mennä shoppaileen isompaan kaupunkiin, josko sitten löytyis. Aamiaisen laitan valmiiks, sänkyyntarjoilu on vielä mietinnässä. Ehkä jotain kivaa pientä ohjelmaa päivälle tai sit ihan rennosti kotona perheen kesken. Harkinnassa on myös mennä mun vanhempien kanssa mun isovanhempia moikkaamaan... Sillon ohjelmaan kuuluis vaan ukkien (ja mummojen luonnollisesti) luona kahvittelu ja tietty se lahja.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
En itseasiassa oo pohtinut ollenkaan :D Lahjaa en anna, luultavasti teen mieliruokaansa ja muutenkin "annan" ottaa rennosti sen päivän...
Mites sun kuulumiset?
 
Olen, nyt tosin ekana miehen synttärit ja niille tein kämmekkäät,villasukat ja ostin leathermanin (TAAS |O , sen 200 euron, ku hukkas sen minkä annoin joululahjaksi) , mutta mitäs sitten isänpäivänä...ei tiedä ei...kerrastoa on pyytänyt, vois jonkun hyvän etsiä...


Noitten isompien iskä saa jotain lasten tekemää, ei se mun isä ole :D
 
Meillä olis tänä vuonna eka isänpäivä ja tahtoisin keksiä jotain oikein kivaa, myös jotain lahjaa mihin liittyis tavallaan lapsikin :) Esim. kun tyttö on isompi, vois tytön kanssa tehdä tyynyliinan, johon on maalattu tytön käden jäljet tms.. Mutta vaikea keksiä mitä tuollaista antais miehelle, kun tyttö on vasta kuukauden :D
 
spraitti
jeps olen jo tilannut 3 Juha Vuorisen kirjaa sille ja sitte olis tarkotus vielä ifolorilta tilata kahvi kuppi mis on muksujen kuva

omasta isästä ja appiukosta ei vielä käryä
 

Yhteistyössä