Ootteko te kaikki ihan väsyneitä lastenhoitoon/perhe-elämään?

kuin niin? eihän elämä tietenkään pelkkää päivänpaistetta ole mutta kokonaisuus minulla hyvin enkä mitään näistä tämänhetkisistä elämän isoista asioista vaihtaisi pois.
ja tosiaan se että hyväksyy sen että ei kaikki aina ihan parhaimmin ole, auttaa taas nauttimaan niistä elämän pienistä asioista enemmän
 
Viblsp
Aina välillä tekee mieli lähettää perheen miespuoliset jonneki Timbuktuun ja käskeä palata parin vuoden kuluttua. :D No, enimmäkseen olen onnellinen ja perhettäni rakastan. Kaksosten (etenkin pojan) kanssa on vain niin rasittavaa ja väsyttävää usein, että hermot tiukilla sen takia. Kaksoset parin viikon kuluttua vuoden ja etenkin poika on kuin mikäkin sylivauva. No, antaa ajan kulua... =)
 
Eniten minä olen vain väsynyt ihan unen puutteen takia ja olen myös väsynyt itseeni.
Meillä on erityislapsia ja mies tekee myös reissutöitä, joten arki ei ole aina ruusuilla tanssimista ja oma-aika on todella vähissä, vauva valvoo myöhään ja isommat heräävät aikaisin.
 
En ole! Mutta olen tuore vaimo (2 kk) ja vauvakin syntyy vasta keväällä, joten voisitte lyödä vetoa, koska teen ensimmäisen aloituksen tänne aiheesta en jaksa vauvaa/miestä/kotitöitä..
Toki välillä tuntuu tältä :headwall: miehen kanssa, mutta tiesin mihin ryhdyin.
 
pajunkissa
Hei! miltein voin kokea sen mitä tunnet, minäkin olin tässä yli kuukauden yksin raskaana=todella väsyneenä/pahoinvoivana ja tuo 3v viikari tähän päälle+työt. onneksi mies on nyt kuvioissa ja hän todella osallistuu kun tajus että olen oikeasti liian naatti välillä huolehtimaan mistään. voi kun voisinkin lohduttaa, tiedän miltä susta tuntuu. miehellesi tekisi mieli kyllä paasata tovi siitä että maailmassa ois nyt vähän muutakin ku ne työt! joita ehtii kyllä tekee! minulle jää rahaa käytettäväksi kuukaudessa joku 450e, mies asuaa toistaseksi vieä eri osoitteessa mutta siltikin hän tekeetasan 8h päivää koska hänellekkin on tärkeämpää lapsen hyvinvointi vaikka joutuukin rahat kattoo tarkemmin.

voi kun voisin potkaista miestäs takamukseen kunnolla! haluaisitko sinä vaikka mailiystävän(näin alkuun)?
 

Yhteistyössä