Op:n pankkikortti ja plussakortti

Jos nyt yhdistää nämä kaksi korttia (onnistuu netissä verkkotunnuksilla) niin loppu vuodesta plussat saat tuplana. =)
Ja lisäksi saa kolme 10? lahjakorttia jotka voi käyttää käyttötavaroihin.
Ajattelin vaan ilmottaa jos jolla kulla kiinnostais =)
 
Kaupan kassa mainitsi pikaisesti, että korttien yhdistäminen on nyt mahdollista...muttei kyllä maininnut mitään eduista.
Haluatko antaa pikaselonteon, miten onnistuu, mitä maksaa ja mitä muuta hyötyä?

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:02 tuttemui kirjoitti:
Kaupan kassa mainitsi pikaisesti, että korttien yhdistäminen on nyt mahdollista...muttei kyllä maininnut mitään eduista.
Haluatko antaa pikaselonteon, miten onnistuu, mitä maksaa ja mitä muuta hyötyä?
Itse asiassa mullekin tänään kassalla siitä mainittiin ja mitään maksusta ei ollut puhetta.. :/ tottapa se ei sitte maksa =)
Muista eduista en tiedä. Ja sen voi tehdä omilla netti tunnuksilla, muistaakseni kortin asetuksista tai korttiin liittyvistä. Mäpä käyn vähän katteleen ja tilaan samlla itelle =)
 
Sipi
Mä just kattelin että pitäis se varmaan ottaa.
Mä olen tosin haaveillut että tulis mahdollisuus ottaa kortti omalla kuvalla (en mä siis omaa naamaani siihen sentään laittaisi ;) )
 
Kävin äsken tilaamassa ja omasta mielestä veloittivat 10? kortin tilaamisesta/vaihtamisesta. Otin kortin kuvalla, johtuneko siitä. Ja plussaominaisuudet sain visa elecktron-korttiin. Kultakorttiin eivät myöntäneet sitä.
 

Yhteistyössä