Opiskelijoilla riittää aikaa kaikenlaiseen häröilyyn, mutta ei itse asiaan eli opiskeluun

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Elokuussa -94 minut valittiin ylioppilaskunnan pääsihteeriksi. Tuosta päivästä lähtien olen ollut yhtäjaksoisesti työssä ilman päivänkään taukoa. SYL:n pääsihteeriksi minut valittiin 1997. Pääsin tapaamaan presidenttiä, ministereitä ja virkamiehiä. Taistelimme opintotuen korottamisen ja tulorajojen noston puolesta ja pidimme myös hauskaa."

 
vierailija
"Elokuussa -94 minut valittiin ylioppilaskunnan pääsihteeriksi. Tuosta päivästä lähtien olen ollut yhtäjaksoisesti työssä ilman päivänkään taukoa. SYL:n pääsihteeriksi minut valittiin 1997. Pääsin tapaamaan presidenttiä, ministereitä ja virkamiehiä. Taistelimme opintotuen korottamisen ja tulorajojen noston puolesta ja pidimme myös hauskaa."

Nuorena sitä ei tajua mikä on ihmiselle hyväksi.
 
vierailija
Orpo söi nuorena rusinat pullista. Nykyajan nuorille jäi vain luu käteen.
Muistelen jostain lukeneeni, että Orpon aikuinen lapsi opiskelee Helsingissä.
Luultavasti opiskelijaa hävettää pappansa hallituspyöritys.
Juu, valmistuminen kesti todella monta vuotta. Tässä hiljattain hänen vanha yliopisto-opettajansa otti kantaa Orpon touhuihin, eikä se ollut mitään mairittelua.

Taitaa olla Helsingissä kyllä ja toivon, että pitää isälle puhuttelun. Isään ollaan törmätty monesti, kun lähellä asutaan.
 

Yhteistyössä