opiskelusta

Alkuperäinen kirjoittaja tiuhtiti:
ite opiskelen liiton koulutustuella, eli työttömyyskorvaus plus päiväraha mikä maksetaan joko 8 tai 16e riippuen opiskelupaikkakunnasta. noi saa jos hakee aikuiskoulutukseen työvoimatoimiston kautta.
niin ja opiskelen ihan täyspäiväisesti ja ammattitutkintoa
 
:o
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
et työttömyysrahaa saa. mutta perheellisenä voit vissiin saada sossusta avustusta?
opintotuella ei lapsiperhe elä.
Niin jos ap on yksinhuoltaja tai mieskin tuloton, ei aivan varmasti saa jos mies normaalisti töissä.
 
asdasd
Toimeentulotukea ei muuten saa sossusta opiskelijat, vaan opintolaina on ensisijainen toimeentulotukeen nähden. Sit jos on luottotiedot menny, eikä lainaa saa, niin voi saada sossusta. rahaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiuhtiti:
ite opiskelen liiton koulutustuella, eli työttömyyskorvaus plus päiväraha mikä maksetaan joko 8 tai 16e riippuen opiskelupaikkakunnasta. noi saa jos hakee aikuiskoulutukseen työvoimatoimiston kautta.
entäs jos hakee aikuiskoulutukseen suoraan oppilaitokseen, koska työkkärin kautta ei just oikeeta koulutusta löydy?

 
Hm
Alkuperäinen kirjoittaja jannica:
Alkuperäinen kirjoittaja tiuhtiti:
ite opiskelen liiton koulutustuella, eli työttömyyskorvaus plus päiväraha mikä maksetaan joko 8 tai 16e riippuen opiskelupaikkakunnasta. noi saa jos hakee aikuiskoulutukseen työvoimatoimiston kautta.
entäs jos hakee aikuiskoulutukseen suoraan oppilaitokseen, koska työkkärin kautta ei just oikeeta koulutusta löydy?
Mä lähden opiskelemaan aikuiskoulutuksen kautta, monimuotona. Ja mullakin on aika epäselvää mitä rahaa saan.

Olen päivät töissä koulun kautta, iltaisin 0-3krt viikossa käyn koulussa..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja jannica:
Alkuperäinen kirjoittaja tiuhtiti:
ite opiskelen liiton koulutustuella, eli työttömyyskorvaus plus päiväraha mikä maksetaan joko 8 tai 16e riippuen opiskelupaikkakunnasta. noi saa jos hakee aikuiskoulutukseen työvoimatoimiston kautta.
entäs jos hakee aikuiskoulutukseen suoraan oppilaitokseen, koska työkkärin kautta ei just oikeeta koulutusta löydy?
se kannattaa varmistaa työkkäristä, tietääkseni aikuisopiskeluihin voi jossain tapauksessa saada muutenkin kuin työvoimapoliittisena. en mene vannomaan. kannattaa varmistaa.
mutta jos ihan toisen asteen koulutukseen ammattioppilaitokseen menet niin silloin ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hm:
Alkuperäinen kirjoittaja jannica:
Alkuperäinen kirjoittaja tiuhtiti:
ite opiskelen liiton koulutustuella, eli työttömyyskorvaus plus päiväraha mikä maksetaan joko 8 tai 16e riippuen opiskelupaikkakunnasta. noi saa jos hakee aikuiskoulutukseen työvoimatoimiston kautta.
entäs jos hakee aikuiskoulutukseen suoraan oppilaitokseen, koska työkkärin kautta ei just oikeeta koulutusta löydy?
Mä lähden opiskelemaan aikuiskoulutuksen kautta, monimuotona. Ja mullakin on aika epäselvää mitä rahaa saan.

Olen päivät töissä koulun kautta, iltaisin 0-3krt viikossa käyn koulussa..?
monimuoto-opiskelu olisi mullakin kyseessä. Täytys vaa selvittää raha-asiatkin kuntoon..pakkohan opiskelunki ajan syödä ja maksaa laskut...
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja jannica:
monimuoto-opiskelu olisi mullakin kyseessä. Täytys vaa selvittää raha-asiatkin kuntoon..pakkohan opiskelunki ajan syödä ja maksaa laskut...
Mulla mies on töissä ja itse aion käydä täällä nykyisessä työpaikassa, keikkaa niin paljon kuin ehdin viikonloppuisin, mutta ois kuitenkin kiva tietää mitä saan koulun kautta rahaa ja pitää verokortti muutenkin sitten uusia kun en todellakaan kerkeä sit tehdä töitä niin paljon kuin nyt.
 

Yhteistyössä